پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف پانوراما معرفی شد

محصول جدید ایران‌خودرو

0

شرکت ایران‌خودرو یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های پژو ۲۰۶ در جهان است که تولید این خودرو را از سال ۸۰ شمسی شروع کرد. این شرکت ابتدا مدل ۲۰۵ را عرضه می‌کرد، در سال ۸۰ آن را متوقف کرده و ۲۰۶ را جایگزین آن کرد. پژو ۲۰۶ در گذشته در ۶ تیپ ۱ تا ۶ در ایران عرضه شد که در سال‌های گذشته با حذف مدل‌های دیگر فقط تولید تیپ‌های ۲ و ۵  توسط ایران‌خودرو انجام می‌شد که تولید تیپ ۵ نیز هم‌اکنون متوقف است و فقط ۲۰۶ تیپ ۲ تولید می‌شد. در این مقاله‌، به معرفی پژو ۲۰۶ تیپ ۳ می‌پردازیم.

اکنون چندی پیش ایران‌خودرو اعلام کرد، به‌منظور پاسخ‌‌گویی به نیاز بازار و توجه به سلیقه قشر جوان کشور، تولید آزمایشی ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای را آغاز کرده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای به‌خاطر چالاکی و قابلیت‌های دینامیکی زیاد، سازگاری با محیط‌زیست، مصرف سوخت کم و قیمت مناسب از محبوبیت ویژه‌ای در میان جوانان و خانواده‌های ایرانی برخوردار است.

زیر کاپوت این خودرو مثل تیپ ۳ قدیمی همان پیشرانه‌ ۱٫۴ لیتری TU3 ۸ سوپاپ تیپ ۲ قرار خواهد گرفت که ۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۸ نیوتن‌متر گشتاور دارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای از موتور ۱۴۰۰ سی‌سی TU٣ و گیربکس دستی بهره می‌برد و دارای امکانات و سطح تجهیزات مناسب است.

مهم‌ترین ویژگی‌های پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای شامل، دارای موتور کم مصرف TU٣، سقف شیشه‌ای، ترمز عقب دیسکی، رینگ آلومینیومی، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی با قاب هم‌رنگ بدنه، سیستم تهویه اتوماتیک، رادیو پخش با ۴ بلندگو، آنتن اکتیو و پشت‌سری‌های‌ صندلی‌های جلو و عقب است. آخرین مدل ۲۰۶ تیپ ۳ مربوط به سال ۹۱ است و بعد از آن تولید آن توسط ایران‌خودرو متوقف شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف پانوراما معرفی شد

خرید و فروش و قیمت پژو ۲۰۶

جدیدترین آگهی‌های خودرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.