اپلیکیشن کارنامه؛ برای خرید و فروش خودرو با یک گوشی!

0

کارنامه به دنبال ثبت تجربه‌های جدید و جذاب در زمینه خدمات خودرو است؛ خدماتی مانند کارشناسی خودرو، فروش، خرید اقساطی، سرویس دوره‌ای در محل، اعلام قیمت روز، تخمین قیمت خودروی کارکرده و خدماتی دیگر چون مبایعه‌نامه جامع، تایید اصالت خودرو، گزارش قیمت و …

 

خدمات کارنامه چه کمکی به شما می‌کنند؟

کارشناسی خودرو

با کمک کارشناسان فنی کارنامه، گزارش کاملی از وضعیت فنی و بدنۀ خودرویی که می‌خواهید بخرید یا بفروشید، دریافت می‌کنید. این گزارش شامل وضعیت شاسی، ستون، بخش‌های تعویضی و تصادفی، انواع رنگ‌شدگی، وضعیت فنی، آپشن‌ها، مدارک و موارد متعدد دیگری است. همچنین تخمین و مشاوره قیمت، با توجه به شرایط خودرو هم انجام می‌شود.

کارشناسی کارنامه تا ۱۰۰ میلیون تومان ضمانت و در سه سطح اقتصادی، استاندارد و ویژه ارائه می‌شود.

 

فروش سفارشی خودرو

سرویس فروش کارنامه، این امکان را به شما می‌دهد که خودروی خود را با امنیت کامل، بدون دردسر و به بهترین قیمت بفروشید.

پس از ثبت درخواست، خودرو شما کارشناسی شده و بعد از تایید نهایی قیمت از سوی شما، کارشناسان فروش کارنامه خودروی شما را در پلتفرم‌های «کارنامه» و «دیوار» آگهی می‌کنند و به تمام تماس‌های خریداران پاسخ می‌دهند. سپس برای بازدید، هماهنگی لازم انجام می‌شود و در صورت توافق نهایی، مبایعه‌نامه با رعایت تمام نکات حقوقی تنظیم و امضا می‌شود.

در سرویس فروش کارنامه، خودروی معامله‌شده تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان ضمانت می‌شود.

 

خرید اقساطی خودرو

شما می‌توانید انواع خودروهای داخلی و خارجی را از میان آگهی‌ها و خودروهای کارشناسی‌شده کارنامه برای خرید اقساطی انتخاب کنید. خرید اقساطی خودرو از کارنامه مزایای زیادی دارد. از جمله:

  • نیاز نداشتن به ضامن
  • اقساط بلندمدت تا ۳۶ ماه
  • تحویل فوری خودرو
  • سند مالکیت به نام خریدار
  • خرید خودرو کارشناسی و ضمانت‌شده

 

سرویس دوره‌ای خودرو در محل

نگهداری و سرویس دوره‌ای خودرو یکی از روتین‌هایی است که همیشه ذهن و برنامه‌ریزی روزمره را درگیر می‌کند. این‌که چه زمانی و کجا این سرویس‌ها انجام شوند، دغدغه‌هایی هستند که در موعد انجام سرویس دوره‌ای، به سراغمان می‌آیند.

انجام سرویس دوره‌ای خودرو در محل و زمان دلخواه، امکانی است که کارنامه برای راحتی و رفع همین دغدغه‌ها فراهم کرده است. همراه با:

  • ضمانت‌ سرویس و لوازم تا ۱۰۰۰ کیلومتر یا ۳ ماه
  • استفاده از قطعات اصلی و متناسب با خودرو

 

قیمت روز خودروهای صفر

برای دنبال کردن قیمت لحظه‌ای خودروهای صفرکیلومتر هم می‌توانید روی کارنامه حساب کنید.

 

آگهی خودرو

در بخش آگهی‌های اپلیکیشن کارنامه، با فیلترهای متنوع می‌توانید به دنبال خودروی مدنظر خود باشد.

 

معرفی بخش‌های مختلف اپلیکیشن کارنامه

در صفحه اول اپلیکیشن کارنامه، معرفی و انتخاب سرویس‌ها، تازه‌ترین آگهی‌ها، قیمت روز انواع خودرو، بخش تخمین قیمت خودروی کارکرده و جدیدترین مطالب و اخبار خودرویی را داریم.

 

در بخش «خودروی من» در اپلیکیشن کارنامه، با وارد کردن اطلاعات خودروهای خود می‌توانید، خیال خود را از یادآوری زمان‌های مهم و کارهای روتین خودرو راحت کنید. در این بخش، زمان تمدید بیمه‌های خودرو مثل بیمه شخص ثالث، بدنه و زمان اتمام معاینه فنی به شما یادآوری می‌شود. همچنین در هر لحظه با سر زدن به این بخش، از آخرین قیمت خودرو در بازار مطلع می‌شوید.

صفحه آگهی‌های خودرو، بخش دیگر اپلیکیشن کارنامه است که با استفاده از فیلترهای مختلف درکوتاه‌ترین زمان، آگهی‌‌های انواع خودرو را مشاهده می‌کنید.

با وجود شبکه گسترده‌ای از کارشناسان فروش،  اطلاع کامل از آخرین نوسانات و روندهای بازار، اپلیکیشن کارنامه را اپلیکیشن قیمت خودرو هم خطاب می‌کنند! آخرین بخش در منو پایینی اپلیکیشن کارنامه، قیمت روز بازار خودرو است که با جست‌وجو هر برند، قیمت روز و درصد تغییرات آن را در هر لحظه می‌توانید مشاهده کنید.

سخن آخر

به طور کلی بازار خودرو هم مانند سایر بازارها در حال تغییر رفتار از فضای سنتی به سمت فضای آنلاین و به‌روزتری است. اگر به دنبال اپلیکیشن خرید خودرو و یا فروش خودرو هستید، در این مسیر، کارنامه گزینه بسیار مناسبی برای خرید و فروش خودرو، کارشناسی و سایر خدمات جانبی این حوزه است که می‌تواند کمک‌های فراوانی به شما بکند. حتما بعد از تصمیم به خرید و فروش خودرو، کار را به کارشناسان متخصص کارنامه بسپارید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.