1revayatha-pr-10 2

به همه میگم بیاین تو دیوار کار کنین

نرجس ملک محمدی، ۳۸ ساله از اهالی روستای نویس استان قم است. این روایت او از ۱۰ سال همراهی با دیوار است. خانم ملک‌محمدی در دیوار غیر از خرید و فروش‌های معمول، محصولات ارگانیک تولید خودش را برای فروش آگهی می‌کند و می‌گوید در این مدت فروش خوبی هم داشته است. همسر او هم کالای دیجیتال مغازه‌اش را آگهی می‌کند و توانسته مشتری‌های جدیدی در شرایط بد اقتصادی کنونی به دست آورد. خانم ملک محمدی در گفت‌و‌گو با اتاق خبر دیوار می‌گوید به خیلی‌ها می‌گوید که بیایند و در دیوار کار کنند.

من از خیلی قدیم از اون روزهایی اولی که دیوار اومد باهاش آشنا شدم، از حدود ۱۰ سال پیش. این مدت هم برای خرید و هم برای فروش ازش استفاده کردم. به خصوص برای فروش، مثلا از وسایل اضافه خونه‌مون، لباسای بچه‌ها که در حد نو هستن اما براشون کوچیک شده، لوازم شخصی خودم و البته محصولات ارگانیک خونگی مثل رب انار، شیره، توت، لواشک و این‌طور چیزها که خودم تولید می‌کنم، همه رو برای فروش می‌ذارم دیوار و انصافا در کل فروش خوبی داشتم همیشه.
البته همسرم هم مغازه کالای دیجیتال داره و تو این شرایط بد اقتصادی از جنس‌های مغازه هم بعضی وقت‌ها یه چیزهایی رو توی دیوار آگهی می‌کنم و می‌فروشیم که کمک خرج خونه است.
من به خیلی‌ها می‌گم بیاین تو دیوار کار کنین و کلا دوستام هم من رو به همین قضیه می‌شناسن، حتی بعضی از آشناهامون وقتی می‌خوان یه چیزی رو بفروشن به من می‌گن که تو برای فروش آگهیش کن، شاید فکر می‌کنن من شانسم توی فروش خوبه! اما بهشون می‌گم همه‌چیز که شانس نیست، باید قیمت مناسب هم بذارین تا مشتری بپسنده.

این مطالب هم در اتاق خبر دیوار بخوانید:

2 پاسخ

  1. سلام الان حدود ۹ یا ۱۰ ساله دارم با دیوار کار می کنم و قبلا مشتریهای اندکی داشتم به لطف خدا و کمک دیوار و رونق کسبو کارم تو دیوار هم شغلم ارتقا پیدا کرده و هم درامدم خداروشکر که با دیوار اشنا شدم و این برنامه هم ساخته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *