نتایج آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی اعلام شد

نتایج آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی اعلام شد

نتایج چند برابر ظرفیت نهمین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی روی وب‌سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

از روز گذشته ۱۵ شهریورماه نتایج چند برابر ظرفیت یکی از مهم‌ترین آزمون‌های استخدامی سال اعلام و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

تابستان امسال نهمین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و حالا در نیمه شهریور ماه نتایج چند برابر ظرفیت این روی وب‌سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

شرکت کنندگان با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانند نتیجه آزمون خود را دریافت کنند. همچنین آن دسته از شرکت‌کنندگانی که در میان برگزیدگان چند برابر ظرفیت هستند می‌باید برای اقدامات بعدی و طی مراحل استخدامی آماده باشند. آنچنان که برگزارکنندگان این آزمون اعلام کرده‌اند اقدامات بعدی استخدامی از ۲۰ شهریورماه و از وب‌سایت دستگاه مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود.

کریمیان، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به قرار گرفتن نتایج آزمون روی خروجی وب‌سایت سازمان سنجش گفت:

«بیش از ۹۳ هزار داوطلب در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی (به جز آموزش و پرورش) شرکت کردند. همچنین ظرفیت استخدام در این آزمون بیش از ۳۶۰۰ نفر است.»

بعد از اعلام نتایج چند برابر ظرفیت پیگیری اقدامات دیگر استخدامی از حالت متمرکز خارج شده و توسط هر دستگاه به صورت مجزا پیگیری می‌شود. از این رو، علاقه‌مندان باید با توجه به انتخاب دستگاه اجرایی مورد نظرشان به وب‌سایت آن سازمان مراجعه و اقدامات لازم را برای ادامه مسیر استخدامی انجام دهند. ۲۹ دستگاه اجرایی مهم کشور از طریق این آزمون نیروی کار مورد نیازشان را تامین می‌کنند.

  • عدم مراجعه داوطلب در مهلت تعیین‌شده براساس اطلاعیه اعلام‌شده توسط دستگاه اجرایی جهت بررسی مدارک به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.
  • در دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی همچنین توضیح داده شده که مراحل استخدامی بعد از اعلام چند برابر ظرفیت با مصاحبه‌های تخصصی انجام می‌شود. در صورتی که تعداد داوطلب دارای حدنصاب و واجد شرایط در هر شغل کمتر از تعداد اعلام شده باشن، تمامی افراد واجد شرایط دارای حد نصاب آن شغل برای مصاحبه استخدامی معرفی می‌شوند.
  • مرحله بعد از «مصاحبه شغلی» هم «معرفی پذیرفته‌شده به گزینش» است. پس از برگزاری مصاحبه‌های استخدامی، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد (۷۰) درصد برای آزمون‌های کتبی و سی (۳۰) صد برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن سهمیه‌های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش خواهد بود.
  • در صورت عدم برگزاری مصاحبه استخدامی، برای معرفی افراد دارای حد نصاب به گزینش، بر اساس مجموع نمره آنان در آزمون کتبی (با وزن چهل درصد برای حیطه عمومی و شصت درصد برای حیطه تخصصی) به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش اقدام می‌شود.
  • همچنین در صورت مساوی بودن مجموع نمرات کسب شده داوطلبان در آزمون کتبی و مصاحبه، اولویت معرفی به گزینش با داوطلبانی خواهد بود که نمره کسب شده آنان در آزمون کتبی بالاتر باشد.

چند نکته مهم

  • یکی از تذکرات مهمی که پذیرفته‌شدگان از این مرحله به بعد باید مورد توجه قرار دهند این است که ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ‌التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه) است.
  • همچنین در ارتباط با اتمام خدمت دوره سربازی (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان‌خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، سه ماه پس از آخرین روز ثبت‌نام امتحان مشترک فراگیر (۲ خرداد ۱۴۰۱) است.
  • همچنین ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولین روز نام‌نویسی امتحان مشترک فراگیر (۲۷ بهمن ۱۴۰۰) است.

سایر اخبار استخدامی را بخوانید: 


انواع آگهی مشاغل را در بلاگ دیوار ببینید

***

اخبار استخدام را در بلاگ دیوار بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *