بابا لنگ‌دراز محبوب چینی‌ها؛ معرفی و بررسی ب‌ام‌و X5 Li مدل ۲۰۲۲

تحلیلی کوتاه بر 2022 BMW X5 Li ورژن لانگ ویژه بازار چین به قلم فرزاد برخورداری

0

ب‌ام‌و X5 Li مدل ۲۰۲۲ دارای فاصله بین دو محور ۱۳۰ میلیمتر بلندتر از گونه استاندارد است و فقط برای چین آماده شده است. ب‌ام‌و در حال حاضر روی نسخه‌ به‌روزرسانی‌شده X5 برای بازارهای بین‌المللی کار می‌کند و احتمالاً در نیمه دوم سال وارد بازار خواهد شد. با این حال، برای چین، X5 جدید وجود دارد و به شکل یک مدل شاسی بلند است که منحصراً در جمهوری خلق چین ساخته و فروخته می‌شود.

نمای جانبی ب‌ام‌و‌ X5 Li مدل ۲۰۲۲
نمای جانبی ب‌ام‌و‌ X5 Li مدل ۲۰۲۲

از نظر بصری، تفاوت بین X5 Li و X5 استاندارد چندان زیاد نیست. این همان شاسی بلند لوکس BMW است که سال‌ها فروخته شده، اما اکنون ۵.۱۱ اینچ (۱۳۰ میلی متر) بیشتر از مدلی است که در نمایندگی‌های این برند در ایالات متحده خواهید یافت. تمام طول‌های اضافی برای افزایش فضای پای سرنشینان عقب و راحتی صندلی‌ها انجام می‌شود. این امر در درهای عقب بلندتر نیز منعکس شده است که اکنون دسترسی آسان تری به ردیف دوم صندلی‌ها را فراهم می‌کند.

نمای جانبی ب‌ام‌و‌ X5 Li مدل ۲۰۲۲
نمای جانبی ب‌ام‌و‌ X5 Li مدل ۲۰۲۲

ب‌ام‌و توضیح می‌دهد که X5 Li جدید را با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان محلی طراحی شده است. تجهیزات استاندارد شامل مواردی مانند صندلی‌های راحتی با طراحی خاص و چهار درجه شیب اضافی پشتی برای صندلی‌های عقب و سانروف شیشه‌ای پانوراما است. در خارج، پکیج M Aerodynamics استاندارد است و انتخاب گسترده‌ای از طرح‌های رینگ موجود است.

جدیدترین آگهی‌های ب‌ام‌و
نمای داخل ب‌ام‌و‌ X5 Li مدل ۲۰۲۲
نمای داخل ب‌ام‌و‌ X5 Li مدل ۲۰۲۲

حتی مهمتر از آن، بسته به مشخصات، سیستم تعلیق بادی دو محوره به عنوان بخشی از تجهیزات استاندارد یا به عنوان یک آپشن اضافی ارائه می‌شود. سازنده باواریایی قول داده است که سیستم تعلیق خودکار خود تراز «توازن کامل بین اسپرت و راحتی» را ارائه دهد.

نمای عقب ب‌ام‌و‌ X5 Li مدل ۲۰۲۲
نمای عقب ب‌ام‌و‌ X5 Li مدل ۲۰۲۲

X5 Li در تریم‌های X5 xDrive30Li و X5 xDrive40Li ارائه می‌شود که به ترتیب از پیشرانه‌های گازسوز چهار سیلندر و شش سیلندر توئین توربو استفاده می‌کنند که مجهز به یک جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار استاندارد بوده و همینطور سیستم چهار چرخ متحرک BMW xDrive.

نمای جلو ب‌ام‌و‌ X5 Li مدل ۲۰۲۲
نمای جلو ب‌ام‌و‌ X5 Li مدل ۲۰۲۲

شاسی بلند X5 در کارخانه BMW Brilliance Automotive Dadong در شن یانگ تولید می‌شود و به طور انحصاری در این کشور به فروش می‌رسد. برای ایالات متحده و سایر نقاط جهان، SUV لوکس آلمانی همچنان در اسپارتانبرگ، کارولینای جنوبی مونتاژ خواهد شد.

خرید و فروش و قیمت خودروی ب‌ام‌و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.