ads-news-2

تبلیغات بنری دیوار؛ ابزار جدید برای کسب‌وکارها

دیوار برای استفاده کاربران و کسب‌وکارها از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی اپ و وب‌سایت خود، امکان تبلیغات بنری را از طریق سه آژانس تبلیغاتی «یکتانت»، «تپسل» و «دارت‌ادز» فراهم کرده است.

تبلیغات بنری، خدمت جدیدی از دیوار است که با آن می‌توانید کسب‌وکارتان را معرفی کنید، یا خدمت یا کالای خود را بیشتر در معرض دید مخاطبان دیوار قرار دهید.
این سرویس مدت کوتاهی است که فعالیت خود را شروع کرده و با استقبال خوب کسب‌وکارها روبرو شده است.
دیوار ۶۷ میلیون کاربر آگهی‌بیننده و آگهی‌گذار فعال از همه‌جای ایران دارد و روزانه حدود ۹ میلیون کاربر از این پلتفرم استفاده می‌کنند.
تعداد کاربران و بازدید بالای صفحات دیوار باعث شده تا رقابت برای جایگاه‌های تبلیغاتی دیوار جدی شود.

سفارش فقط از طریق سه آژانس تبلیغاتی

با کمک آژانس‌های تبلیغاتی همکار دیوار می‌توانید در حدود ۲۶۰ دسته و زیر دسته و ۴۲۰ شهر دیوار به صورت هدفمند کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید.

کاربران تنها از طریق آژانس‌های همکار دیوار یعنی تپسل، دارت‌ادز و یکتانت می‌توانند برای داشتن بنر تبلیغاتی در دیوار اقدام کنند. باید توجه کنید که به خاطر رقابت آژانس‌های تبلیغات دیجیتال بر سر جایگاه‌های موجود، دیوار به صورت مستقیم فروش تبلیغات بنری را انجام نمی‌دهد. به زبان دیگر در در خود پلتفرم دیوار برای ثبت تبلیغات بنری گزینه‌ای وجود ندارد. 

خدمات آژانس‌های تبلیغاتی در این رابطه می‌تواند متفاوت و رقابتی باشد. با سر زدن به صفحات ویژه هر آژانس، می‌توانید از خدمات ارائه‌شده توسط هر آژانس مطلع شده و با بررسی آنها و بر اساس نیازتان، مناسب‌ترین آژانس را انتخاب کنید. به محض تأیید بنرها توسط هوش مصنوعی، بنرهای شما در دیوار نمایش داده می‌شود.

چرا از بنر استفاده کنم ؟

تبلیغات بنری دیوار می‌تواند باعث افزایش شناخت کاربران از برند شما، جذب مشتری و افزایش فروش‌تان شود. علاوه بر این با استفاده از این آگهی‌های بنری می‌توانید ترافیک وب‌سایت‌تان افزایش دهید و کاربران جدیدی را جذب کنید.
در این نوع تبلیغ می‌توانید با استفاده از آمارهای ارائه‌شده توسط آژانس‌ها تاثیر عوامل و فیلترهای مختلف را اندازه‌گیری و ارزیابی کنید.
علاوه بر این می‌توانید بنر را به سایت یا صفحه ویژه خود در دیوار متصل کنید. اگر وب‌سایت شما استاندارد باشد و محصول یا خدمت‌تان در آن ارائه شده باشد، می‌توانید بنر را به سایت خودتان هدایت کنید.
بنرهایی که به فروشگاه‌های دیوار لینک می‌شوند احتمال کلیک شدن بیشتری دارند و بازده و بازخورد بهتری دارند.

هزینه بنر چقدر است ؟

نمایش تبلیغات بنری در دیوار، در دسته‌ها و شهرهای مختلف، با روش مزایدهٔ آنی انجام می‌شود و به همین خاطر هزینه آن می‌تواند بستگی به معیارهای مختلفی داشته باشد.بر اساس نوع و جایگاه تبلیغی که انتخاب می‌کنید هزینه بنر متفاوت خواهد بود. برای استفاده از تبلیغات بنری در «دیوار» و اطلاع از قوانین و هزینه‌های آن باید با آژانس‌های تبلیغاتی «تپسل»، «یکتانت» و «دارت‌ادز» (همکاران رسمی دیوار در تبلیغات بنری) تماس بگیرید.

17 پاسخ

  1. سلام کسب وکار جدیدی دارم که نیاز به دیده شدن آن هست هر کدوم از آژانس‌های محترم میتونند تماس بگیرند تا همکاری لازم انجام بشه.

  2. سلام وقت بخیر
    اگر نتیجه خوبی داشته باشه عالیه بنده غذای خانگی دارم چند وقته کلا کاسبی صفره افتضاحه

  3. باید در پلتفرم های تبلیغ ثبت کنیم یا دیوار می تونه ارائه این تبلیغ را انجام بده

  4. متوجه نشدم موضوع بنر رو اگه میشه لطفا راهنماییم کنید

  5. سلام راه ارتباطی با دفاتر آژانس تبلیغات بنری می فرمایید لطفا

  6. سلام
    این برنانه جدید در قسمت کاریابی بسیار عالیست.
    که تقریبا مشابه وب اینستاست
    خیلی طرح خیلی بهتر از طرح‌های قبلیست
    خسته کننده نیست
    طرح‌قبلی خسته کننده است
    لطفا توسعه دهید سپاس

  7. بنظر میاد خوب باشه ولی فعلا که دیدگاه خاصی ندارم تا استفاده کنم

  8. سلام.من تمام بنرهای تبلیغاتی و اگهی های تبلیغاتیم رو ساختم و آماده استفاده هستش.فقط نمیدونم برای اینکه بخوام این بنرهای تبلیغاتیم رو توی دیوار به نمایش بزارم باید با چه کسی صحبت و هماهنگ کنم؟
    من همه چیز رو آماده براشون ارسال میکنم فقط باید توی برنامه دیوار اضافه کنند و تبلیغات بنده نشان داده شوند.
    دوستان اگه کسی اطلاعی داره ا میتونه کمکی بهم بکنه ممنون میشم راهنمایییم کنه.
    سپاس

  9. سلام،من محصولاتم رو از طریق دیوار میفروشم مشتری زیادی ندارم ،برای همین مجبورم اگهی رو حذف کنم یا چند تا آگهی جدا بذارم ،ولی الان سهمیه یرسالانه تمام شد ،ماهانه باز خیلی بهتر بود الان من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم تا سال بعد .

  10. این روش فقط واسه کسب و کارهای بزرگ و پول دار خوبه و در عوض ضربه ایست برای کسب و کار کوچیک و باعث میشه دیده نشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *