نگاهی به کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار

سوپراستار سینمای ایران چه خودروهایی سوار می‌شود؟

92

محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران است و سال‌هاست که فیلم‌هایش با فروش بالا مواجه می‌شوند و طرفداران دو آتشه بسیاری هم دارد. اگر شما حتی به محمدرضا گلزار و فیلم‌هایش  هم علاقه‌ای نداشته باشید، باز هم می‌خواهید بدانید که کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار چگونه است و شامل چه خودروهایی می‌شود؟ اصلاً همین موضوع برای خیلی از افراد جذابیت دارد، حال چه برسد به این که ماشین‌باز هم باشید.

خیلی از آدم‌ها در دنیا هستند که علاقه خاصی به جمع کردن اشیا مختلف دارند. از دیرباز که آدم‌های عادی و ناشناخته مدل‌های مختلف سنگ و صدف و چیزهای دیگر نگه می‌داشتند بگیرید و بیایید تا جمع کردن تمبر‌های پستی محدود و نایاب که یکی از علاقمندی‌های قشر نسبتاً مرفه آن روزها بود و تا امروز که این علاقه در حیطه‌های مختلفی خودش را بروز می‌دهد.

در بسیاری از موارد حتی پای آدم‌های معروف و سلبریتی هم به این قضیه باز شده و در سطح، جهان انسان‌های مشهور هم البته با توجه وضع اقتصادی و مالی‌شان به این قبیل رفتارها عادت دارند و معمولاً وقتی به این گروه می‌رسیم، اجناسی که آن‌ها جمع می‌کنند جزو ارزان‌قیمت‌ها هم نیستند.

یکی از این اجناس کلکسیونی ماشین و اتومبیل است. در واقع اکثر کسانی که علاقه به جمع کردن خودرو دارند معمولاً نه مدل‌های روز، که به مدل‌های کمیاب‌تر و قدیم‌تری روی می‌آورند که مثلاً آن مدل خودرو سال‌هاست که دیگر تولید نمی‌شود و در دنیا به‌جز تعداد معدودی نمانده است؛ خودروهایی که شاید در زمان خودشان خیلی گران نبودند، اما حالا که نایاب و به‌قولی عتیقه شده‌اند برای این شخص قیمت خیلی زیادی خواهند داشت.

یک کلکسیونر خودرو هر چه بیشتر بتواند از این نوع خودروها جمع کند، ارزش کلکسیون و آرشیوش بیشتر می‌شود. اما هستند کسانی از این گروه مرفه و معروف و عاشق ماشین، که نه محصولات قدیمی، بلکه علاقه به خرید و جمع کردن خودروهای سوپر اسپرت، لاکچری و لوکس دارند. این اشخاص معمولاً این ماشین‌ها را برای همیشه نگه نمی‌دارند، بلکه بعد از چند وقت استفاده می‌فروشند و مدل‌های به‌روزترشان را می‌خرند. به اینطور افراد در سطح جامعه نه کلکسیونر، که در اصطلاح ماشین‌باز می‌گویند.

یکی از کسانی که در ایران خیلی زود به این اخلاق معروف شد، بازیگر مشهور تلویزیون و سینمای امروز ایران یعنی محمدرضا گلزار است. هر چند که از عنوان ماشین‌هایی که امروز گلزار در اختیار دارد منبع رسمی و معتبری از طرف خود او در دسترس نیست و مشخص نیست چند مورد از فهرست زیر در حال حاضر فروخته شده و یا به مدلی جدیدتر ارتقا یافته است؛ اما در این مطلب سعی کرده‌ایم با توجه به اخبار و عکس‌ها، مصاحبه‌ها و فیلم‌های غیررسمی که از او در این موارد وجود دارد نگاهی بیندازیم به ماشین‌هایی که به باور خیلی‌ها، گلزار صاحب‌شان است.

پس در ادامه نگاهی داریم به کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای کشورمان.

ب‌ام‌و سری ۸ کوپه - نگاهی به کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار۱ – بی‌ام‌و سری ۸ کوپه

اولین خودرویی که در فهرست کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار آمده یک بی‌ام‌و سری ۸ کوپه است. این خودروی فوق‌العاده لوکس همانطور که می‌توانید حدس بزنید به صورت رسمی هیچوقت به ایران وارد نشده که اصلی‌ترین دلیل این موضوع، قیمت بالای آن است.

بی‌ام‌و سری ۸ اسپرت کوپه از نوع هیبردی و دارای یک موتور الکتریکی و یک موتور توربوی ۱۵۰۰ و هشت سیلندری است. از اصلی‌ترین ویژگی‌های فنی این مدل می‌توان به شتاب اولیه زیر ۴.۵ ثانیه و سقف سرعت ۲۵۰ کیلومتری اشاره کرد.

از مهمترین نکات منفی آن هم می‌توان از فضای کم صندلی عقب و سرنشینان پشت نام برد. البته در سری‌های بعدی، این کمپانی محصول خود را تغییر اندازه داد و فضای داخلی آن را دوباره طراحی کرد تا این مشکل تا حد زیادی برطرف شود.

آگهی‌های خرید و فروش خودروی بی‌ام‌و

رنجروور ال ۳۲۲ - نگاهی به کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار

۲ – رنجرور ال ۳۲۲

دومین گزینه در کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار رنجروور ال ۳۲۲ است. یکی از خودروهایی که طرفداران این بازیگر معمولاً با دیدن آن، اصطلاح ماشین گلزار را به‌کار می‌برند، این مدل رنجروور است. خودرویی که به نظر، خود آقای بازیگر علاقهٔ بیشتری به استفاده از آن در انظار عمومی دارد.

این شاسی‌بلند لوکس اولین بار در سال ۲۰۰۲ ساخته شد و در طول این سال‌ها، بارها مورد بازطراحی و تغییر ابعاد قرار گرفت. سری ۵ درب سال ۲۰۱۰ این خودرو، جزو اولین ماشین‌هایی بود که چهرهٔ معروف سینمای ایران آن را خریداری کرد. موتور ۳۶۰۰ توربو دیزلی سری V8، با ۸ سیلندر و همچنین، کیفیت بالا در ساخت و استحکام و ایمنی عالی از مشخصات فنی رنجروور ال ۳۲۲ است.

آگهی‌های خرید و فروش رنجرور

۳ – فراری اف ۴۳۰ اسپایدر

فراری اف۴۳۰ محصولی معروف با طراحی کوپه و دونفره، قرمز رنگ، شیک و کلاسیک و البته لوکس و اسپرت که با دیدنش هر کسی جز فراری یاد برند دیگری نمی‌افتد و از معروفترین و بهترین ماشین‌های سال‌های اخیر است.

آقای بازیگر البته یکی از تولیدات این مدل در سری اسپایدر و به رنگ سفید را در اختیار دارد. موتور ۸ سیلندر با گنجایش فوق‌العاده ۴۳۰۰ سی‌سی و قدرت ۴۸۳ اسب با تنها شتاب اولیه‌ای در حدود ۴ ثانیه تمامی زوایا پرفکت و کامل است.

در واقع، از هر مدل طرفداران خودرو که باشید، کاری که این محصول چه در نوع قرمز کلاسیک اسپرت و چه در سری اسپایدرش می‌کند، جای هیچ شکایت و نکته منفی باقی نمی‌گذارد؛ به طوریکه در سطح جهان نیز به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های تاریخ خودرو تبدیل شده است.

طراحی جدید شاسی و سیستم تعلیق در اسپایدر، هندلینگ ارتقا یافته، سیستم پایداری هوشمند آن از جمله امکاناتی است که هنگام رانندگی این جذاب و زیبای ایتالیایی فراموش نشدنی خواهد بود.

آئودی R8 محمدرضا گلزار۴

۴ – آئودی R8 زرد رنگ

آئودی R8 هم از دیگر مواردی است که در زمان خودش در ایران به ماشین محمدرضا گلزار  نزد مخاطبان این بازیگر معروف شد. خودرویی که حتی از آن در فیلم سینمایی «شیش و بش» هم استفاده شده است.

آئودی R8 که اولین سری آن در سال ۲۰۰۸ معرفی شد با رنگ زرد و طراحی کوپه و لوکس و منحصر به‌فردش یکی از یونیک‌های بازار خودرو سازی است.

موتور ۱۲ سیلندر ۶۰۰۰ سی‌سی با شتاب صفر تا صد ۴.۲ ثانیه‌ای و مصرف فوق‌العاده پایین از مشخصات فنی آن است.  این خودرو در بخش امکانات رفاهی و ایمنی هم هیچ کمبودی ندارد و صاحب آن می‌تواند در زمان رانندگی لذت کامل ببرد.

از این مدل آئودی همیشه به‌عنوان سوپر اسپرت سبک و نه چندان بزرگ، اما پر قدرت و شکیل یاد می‌شود.

آگهی‌های خرید و فروش خودروی آئودی

بوگاتی ویرون محمدرضا گلزار

۵ – بوگاتی ویرون

این خودروی فرانسوی که البته قسمت فنی آن در آلمان تولید و در فرانسه مونتاژ شده، از دیگر خودروهای موجود در کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار است که اولین سری آن سال ۲۰۱۱ وارد بازار جهانی شد.

مهمترین ویژگی بوگاتی ویرون، ماکزیمم سرعت آن است که به عدد ۴۱۸ کیلومتر می‌رسد و از این نظر دومین خودروی سریع جهان لقب می‌گیرد. این ماشین هم مثل باقی موارد این لیست به طور رسمی وارد ایران نمی‌شود.

موتور ۱۶ سیلندر ۴گانه و باقی امکانات رفاهی و ایمنی و با توجه به کیفیت ساخت آن، قیمت این خودرو را در پایین‌ترین حالت آن به حدود ۲ میلیون دلار می‌رساند!

البته ناگفته نماند که یکی از نکات منفی بوگاتی ویرون مصرف بالای آن است که در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۲۳ لیتر بنزین مصرف می‌کند. ویرون ساخت بوگاتی به‌عنوان خودروی برتر یک دهه اخیر برنامه «Top Gear» معرفی شده است.

این مدل در چند سری عرضه شده که یکی از آخرین‌های آن مدل سوپر اسپرت است و از بدنه فیبر کربن بهره می‌برد. با این تکنولوژی هم سبک‌تر و هم ایمن‌تر شده است، به طوریکه که می‌تواند شدت ضربه‌های وارده به بدنه را به خودش جذب کند. ضمن اینکه دریچه مکندهٔ هوای مورد نیاز موتور هم روی سقف قرار گرفته است.

در کل، ویرون به‌گونه‌ای طراحی شده است که در هر حالت رانندگی تعادل خود را حفظ کند و به‌راحتی دچار واژگونی نشود. 

جمع‌بندی؛ این بود کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به‌عنوان یکی از آخرین حرکاتش در زمینه خودروی لوکس، در بهمن ماه سال ۱۳۹۸، برند «Rezzar Rover» یا همان R&R را راه‌اندازی کرد. او اعلام کرد که هدف این شرکت فعالیت بر روی سفارشی‌سازی حرفه‌ای کابین و طراحی داخل خودروهاست.

کلزار در این راه با شرکت «ایران روور» همکاری کرد. خیلی از مخاطبان آرم طراحی شده برای کمپانی او را نسخه‌ای کپی شده از آرم شرکت رولزرویس می‌دانند. شرکت ایران روور سال‌هاست در این زمینه کار می‌کند و این همکاری آن‌ها تا به امروز به باز طراحی و تجهیز کردن چند مدل ماشین‌های مختلف مثل مرسدس بنز G و هیوندای H350 رسیده است.

امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها خاص‌تر و جذاب‌تر هستند؟ نظرات و پیشنهادت خودتان را از طریق بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

92 نظرات
  1. محمد می‌گوید

    چرته محمد رضا گلزار کلا ۱ دونه ماشین بیشتر نداره

    1. ناشناس می‌گوید

      کی گفت جدیدا لکسوس خریده

  2. جلال فتحی می‌گوید

    قربون خدا برم…بالاخره با این همه ثروت و دارایی حتمآ لیاقتشو داشته.هرکس بامش بیش برفش بیشتر…من که تو ۵۰ میلیون تومان وام موندم کسی بهم نمیده یه سمند خودرو ملی بگیرم و تازه باهاش کار کنم.خرج زندگی زن وبچه رو درآورم.. خدایا شکرت

    1. Dr.p.pashaei می‌گوید

      خیلی خوشحالم همچین کسی با همچین افکاری هم وطن من هست?با این طرز تفکر و با همچین قلب وسیعی حتما میلیارد ها برابر رضا گلزار دارایی خواهید داشت❤

    2. آرش می‌گوید

      فدات شم ۵۰ میلیون سمند؟!!!
      اگر جای سراغ دارید باهم بریم دوتا برمیداریم پولش بامن یک شما یکی هم خودم باهم کار می‌کنیم
      ) :

  3. Noname می‌گوید

    موندم اینا مگه چی کار میکنن بعضی هاشون انقدر درامد دارن ظلم نیست حالا درسته معروفه ?. ولی این همه درامد اونم در وضعیت فعلی که خیلی از مشاغل سخت حقوق شون ۵ روز اول ماه تموم میشه و کارشون گاها صد چندان سخت تر از کار این اقاست جامعه خراب شدع به جای اینکه به یه دانشمند یه معدن کار و یه کشاورز ارزش بدیم به خوانندع و هنرپیشه درامد میدیم? بازم نمیشه چیزی گفت میبینی فردا چند تا فن دپ اتیشه از فن های ایشون پیدا میشه چرتو پرت میگن بازم صلاح مملکت را خسروان دانند گند بزنید به مملکت تا جاداره

    1. Dr.p.pashaei می‌گوید

      ببین عزیزم تا وقتی طرز فکرت اینجوریه تا میتونی به خودت لطمه می‌زنی باید مثبت باشی تا بتونی میلیارد ها برابر دارایی آقای گلزار رو داشته باشی❤

      1. حسین می‌گوید

        سلام خیلی افکارت مریض شما حرف طرفت کاملا درسته کشور خراب شده یه عده شدن خدا بقیه کرم له شده

      2. امید می‌گوید

        دکتر شما یه راه حل به این بندگان خدا یاد بدید

      3. M.taha.s می‌گوید

        شما دارین اشتباه میکنین
        برای چی باید یه نفر این همه پول داشته باشه ولی یکی نه ماشین داشته باشه نه خونه

        1. حسین می‌گوید

          هیچ مالی بر مالی اینجوری جمع نمیشه مگه اینکه حق فقیر یا یتیمی پایمال شده باشه… یه عده همچین میگن زحمت کشیده و حقشه انگار بقیه مردمی که ندارن ۲۴ ساعت لم دادن توی خونه…. این یارو از عموم مردم بیشتر زحمت کشیده و عرق ریخته آیا؟؟؟؟؟

        2. حح می‌گوید

          جمعا شات اپ

  4. م ذ می‌گوید

    سلبریتی یعنی
    در شعار حامی تولیدات داخل و در عمل …………
    و البته مصداق بارز ضرب المثل زیبای رفیق دزد و …

    1. تورج می‌گوید

      سند ماشین ندیدیم معلوم نیست مال خودش باشه

      1. احمدرضا می‌گوید

        من در مورد دارایی ها و ماشیناش هیچ نظری ندارم ، فقط موندم میگن سوپر استار ، این بنده خدا اصلا استعداد بازیگری ندارن ، وجدان نمیتونه ادای گریه کردن در بیاره تا چه برسه به گریه کردن واقعی تو فیلم ، خندیدناشم همه مصنوعی ، صداشم جالب نیست برای یه بازیگر ، ، کلا از نظر یه مخاطب بیطرف فیلماشو ببینین خودتون به بازی‌های و استایل بازی کردن و حرف زدنش امتیاز بدین ،

        1. کاربر می‌گوید

          راست میگی والا همه چیزش الکیه

      2. بهرام می‌گوید

        ماله کش،

  5. الهام می‌گوید

    نوش جونش. حقشه. سلطان سینمای ایرانه. پرفروشترین فیلما رو بازی کرده.

    1. ناشناس می‌گوید

      آخه چه حقی ، صحبت از حق میزنین. برید اول معناشو بفهمین بعد نظر بدید. این آقا چه استعدادی در بازیگری یا بهتر بگم هنر دارن؟ ایشون حتی صدای نرمال این کار رو ندارن.
      شما بفرمایید آیا فقط به خاطر قیافه میشه سوپر استارشود؟

      حق را بفرمائید

      1. شمس اله می‌گوید

        قطعا از راه مشروع بدست نیامده

      2. Dr.p.pashaei می‌گوید

        ببین عزیزم تا وقتی طرز فکرت اینجوریه تا میتونی به خودت لطمه می‌زنی باید مثبت باشی تا بتونی میلیارد ها برابر دارایی آقای گلزار رو داشته باشی❤

    2. محمد می‌گوید

      کجا حقشه

    3. هکر کبیر می‌گوید

      ای ای

    4. امیر می‌گوید

      پر فروش ترین فیلمهای گیشه ای بازی کردن ولی تا حالا حتی ی فیلم مطرح با کارگردانهای مطرح بازی نکردن و هیچ جایزه ارزشمند سینمایی نبردن هنر ایشون فقط داشتن چهره زیبا هست وگرنه از نظر سطح هنری قابل مقایسه با خیلی از همکاران ایرانی نیستن

      1. عین اله اسماعیلی می‌گوید

        قانون وجود نداره عدل وانصاف،، نیست، پس، حق، خانوادهای، گرسنه چی میشه، برید، ببییدچقدرخانوادهای، بیچاره هست، خدایا، چی، بگم

    5. حسین می‌گوید

      آخی.. تو هم عاشق پاشقش شدی… خخخ… گلزار یه سر سوزن از هنر حالیش نیست… اما صنعت سینمای ما شده مدلینگ امروز متاسفانه

  6. سحر می‌گوید

    سلطان سینمای ایران؟!!!
    والا هر چی نقش بازی کرده یا بچه مایه دار بوده یا گند زده تو نقش فقط نقش مایه دار میدن بهش اونم چون بازی بلد نیست و نقش زندگی خودشه
    مسخره ترین بازیگری که حتی گریه کردن بلد نیست و فیک بودن از سر و روش میباره
    من که یه ذره هم تحت تاثیر قرار نمیگیرم

    1. رضا می‌گوید

      واقعا هم درسته ایشون در مقابل جناب حامد بهداد و شهاب حسینی و …امثال این سوپراستارها واقعا بازی بلد نیس

      1. محسن می‌گوید

        آره بازیگریش افتضاح هست متاسفانه پول برات هرکاری میکنه اصلا مصنوعی بازی میکنه بازیگر یعنی شهاب حسینی و نوید محمد زاده و حامد بهداد و ….

    2. M.taha.s می‌گوید

      اشتباه نکنید اصلا هم حقش نیست و امثال همینا خون مردمو. کردن تو شیشه??

  7. جواد می‌گوید

    راست و دروغ خبر رو نمیدونم.
    اما می‌دونم خمس و زکات و انفاق برای مواقعی هست که افراد بیش از نیازشون دارایی دارن.
    از طرفی استعمار اصلی ما از طریق بانک و افزایش شماره نقدینگی انجام میشه.
    به نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا بپیوندید.

  8. Hk می‌گوید

    این مایه تاسف قانون گذاره که اهرم بازدارنده ای ندارد برای درآمدهای اینچنینی واقعا نباید توی مملکتی که فقر بیداد میکند اینچنین افرادی اینچنین درآمدی مگر چقدر زحمت کشیدن وکجای جامعه جانشان کف دستشان بوده

  9. کوروش می‌گوید

    هر کسی در هر شغلی درامدی داره و نسبت به درامدش واسه ی خودش هزینه میکنه .
    صحبتم با کساییکه که حرف حق و قانون و قانونگذاری میزنن .
    شما هم اگه توانایی داری این گوی و اینم میدان بیا خودتو نشون بده و نسبت به دستمزدت هزینه کن .
    کساییکه توانایی اینو دارن خودشونو به جایی برسونن که یه ملت ببیننشون مطمئن باشین توانایی اینم داره که هر طور میخواد زندگی کنه .
    شما هم لطفاً نسبت به تواناییت زندگی کن .

    1. Dr.p.pashaei می‌گوید

      دقیقا✋?❤

  10. Hb می‌گوید

    مال مردم خوردن نداره

  11. شهرام می‌گوید

    ممدوگ گلزار???

  12. ماردین عبدی می‌گوید

    آخه چطور تو
    نسته بوگاتی بخره من سر در نمی آورم

  13. Mehran می‌گوید

    چیو تهمت میزنین که ماله مردم خوردن نداره و….
    ایشون که اوایلش مدلینگ بود و تونست قشنگ پشت خودشو ببنده و چون ظاهر و اندامش خوب بود به سینمای ایران اومد و….
    الان حقوق یه مدلینگ عین گلزار حدوه ۱۸میلیون و هشتصد + لباس های مجانی مدلینگ

  14. الف می‌گوید

    چی بگیم والا؟؟خدا به ما هم کمک کنه.

  15. وحیدی منش می‌گوید

    جناب گلزار، تو این شرایط وانفسای اقتصادی، نامردی، پیش چشم مردمان داغ دیده، فقیر و اموال غارت شده توسط بورس، ثروتت را به رخ مردم بکشی. مواظب باش گرفتار آه فقرا نشوی. بدان که دنیا هم برای تو باشد، حداکثر با یک کفن خواهی رفت. پس فرصت را غنیمت بدار، به جای دل سوزاندن بگیر دست مستمندی را…

  16. .. می‌گوید

    بعد هم میان از اقتصاد مملکت اعلام نا رضایتی میکنن و بر خلاف نظام حرف میزنند…

  17. khosro می‌گوید

    بسوزز ?

  18. علی می‌گوید

    کاری به ثروتش ندارم ..بازیگری زیر صفر

  19. صادق می‌گوید

    حق خوری تا کی هر چه بچه پولداره بازیگر فکر میکنند بقیه مردم بازیگری بلد نیستند حقش نیست مجری گری بش بدن تو صداوسیما ۱۸ملیارد تومان گرفته اخه صدا و سیما هم رفیق بازیه ببین اونجا چه خبره

  20. سعید سیارپور می‌گوید

    چی بگم یکی میشه مهاجم لیورپول مانه دوست داشتنی که حتی حاضر نیست واسه خودش یه گوشی بخره انوقت ۹۰ درصد درامدش خرج یتیما فقیرای کشورشه یکی میشه این

  21. امیرعلی می‌گوید

    نوش جونش پول داره میخواد حال کنه شما که عرضه اونو ندارین چرا هی مگس میپرونید نوش جونش لیاقت هیچ چیزو ندارید حرف نزنید

  22. Glk می‌گوید

    با سلام
    ایشون تا به این حال بهترین بازیگر ن
    اگه شما میگین این همه پول از کجا اومده برین گذشته ایشون رو بخونین و زود قضاوت نکنین
    ببینین ایشون چه زحمت هایی کشیدن تا اینجا رسیدن
    برای اون همه زحمت این اموال ماشین حقشه و انشالله دو برابر بشه

  23. Reza می‌گوید

    دوستان عزیز، خوب و بدش رو کار ندارم ک هنرمند هست، نیست
    هرکسی یک دیدگاه و نظری داره و برای هم باید احترام گذاشت
    بنظر من هنرمند کسیکه ۱ریالشو میکنه ۱۰ریال بدون اینکه حقی از کسی ضایع شه
    ایشون چندین شرکت بین المللی دارن و یکیش که خیلی پر درآمد هستش، تویینگ اتومبیل
    شما چرا گیر دادین به اینکه این همه ثروت صرفاً از دستمزد نیست عزیز
    اگه یک تومن دستمزد گرفته برده توی کار کردتش ده تومن
    اینقدر تهمت نزنید. اگر اینقدر بده پس چرا اینقدر پولسازه!
    تهیه کننده ۱۰میلیارد به ایشون میده
    از اونور چندبرابرش رو بانام ایشون بدست میاره…

  24. ملکا می‌گوید

    نوش جونش
    زحمت کشیده اینم نتیجش

  25. علیرضا می‌گوید

    ته اشو درمیاری یهویی میبینی به یه مهره مملکتی وصله مثل مهناز افشار

  26. شاهرخ می‌گوید

    مطمئنا با یکی از وزیرای دولت روحانی یا برادرش یا بانک ملی دست داره شب وروز جلو دئوربین باشه محاله .سینما واین پولها /؟

  27. حدیثـــ می‌گوید

    هر کی داره واسه خودش داره به ما چه ?
    با تلاش همه چیز به دست آوردنیه ، از حق نگذریم ایشون قطعا خیلی تلاش کردن و همه چیزشون برنمیگرده به ظاهرشون …
    ولی بازم ما که با کفش ایشون راه نرفتیم پس حق قضاوت رو نخواهیم داشت .

  28. ?Setayesh? می‌گوید

    من خیلی خوشحالم که اقای گلزار اینقدر معروف وثروتمند هست و بااین همه تلاشی که ایشان انجام دادن حقشونه که این همه ماشین داشته باشن.

    هرکی بیشتر تلاش کند نتیجه ی بهتری هم خواهد داشت.
    ???????????????????

    1. سس می‌گوید

      قشنگ معلومه توهم بچه مایه داری

  29. مارول می‌گوید

    بی سلیقه گی موج می زنه
    آخه کجا سلطان سینما؟
    بازی بلد نیست

  30. مارول می‌گوید

    برام مهم نیست پولشو از کجا آورده
    دزدیه یا نه
    ولی هرچی هست آنچنان آدم خاصی نیست که این همه خودشونو می کشن باش عکس بگیرن
    بدرد بازیگریم که نمی خوره
    همین کارو آدما بده بهتره!

  31. حشمت اله مظفری می‌گوید

    من کاری به این ندارم که آقای گلزارازکجامالشوبدست آورده ایشاالله که خداحفظش کنه ولی من روی سخنم باافرادی که له له می زنن بافلان هنرپیشه یابازیکن عکس بگیرن آخربدبخت بیچاره مگرتوازایناچه کم داری ایناانسانندتوهم انسانی چرابایدآدمی این قدرخودراخواروخفیف کنه که بافلان هنرپیشه یابازیکن عکس بگیره یاامضاازش بگیره آیااین واسه تونون وآب میشه آیااین چنین دربرابرخداکرنش کردی خداییکه درقرآن می فرمایدعزت فقط برای خداورسول ش ومومنین به خدامی باشد به خداخیلی ازایناخالی ازعیب نیستن

  32. رضا می‌گوید

    من از خار سر دیوار دانستم که ناکس کس نمیگردد ازاین بالا نشینیها

  33. امیرعباس میرزایی می‌گوید

    عزیز من بوگاتی ویرونه! ام‌وی‌ام ۱۱۰ نیست ۶ لیتر بسوزونه که!۸ لیتر موتور داره!

  34. سید گرگانی می‌گوید

    سلام دوستان مملکت مال ما نیست دیگه ایران در دنیا منفورترین حکومت‌ها رو داره

  35. Hate می‌گوید

    با سلام. شمایی که میگید زحمت کشیده بدست آورده، آیا با نون حلال و درست صبح تا شب کار کنی میتونی این همه پس انداز داشته باشی؟ با نون حلال میتونی بوگاتی ویرون که قیمتش۵۰ میلیارد تومان است، بخرید.فقط ماشیناش پول خون دقیق ۱۰۰۰ نفره.
    برو بابا جمع کنید کاسه کوزه تونو. سرمایه مملکت پیش چهار تا مثل این بچه قرتیاس که نظام شده سرمایه داری.

  36. Art می‌گوید

    من حاضرم پراید۱۴۱خودم رو بهمراه کارت سوخت ش بهش بدم البته در مقابل BMWسری ۸کوپه….هزینه سند هم باخودش…

  37. مرتضی می‌گوید

    تواین دنیا که عدالت نیست شانس باهاش یاربوده

  38. Mahdi می‌گوید

    اینا که همه گذر موقت پلاکاشون….هرگدوم فقط واسه چندماه اجاره ایشون بوده…ازنظر بازیگری هم صفر…خوانندگی صفر..

  39. محمدی می‌گوید

    قربون خدا برم با این کارهاش، ما حتی یک الاغ هم نداریم سوار شدیم….

  40. علی می‌گوید

    ،⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩احسنت

  41. Abolfazl می‌گوید

    خیلیا میگن که ایشون چطوری اینقدر پولدار شدن
    باید بگم:
    یکی را به سر بر نهد تاج بخت
    یکی را به زیر اندر آرد ز تخت
    برای این خدا هیچی ناممکن نیست و می‌تونه که یه شبه یکی رو تیلیاردر کنه…
    ما هم به حلال و حرومش کاری نداریم؛خودش رسیدگی می‌کنه«یوم الحساب»…

  42. ع درویش می‌گوید

    به ما چه خب ؟ داره که داره ، نداشت و نداشت . ول کنید بابا . خودتون و عشقه .

  43. شاهرخ می‌گوید

    من که اصلا خوشم نمیاد ازش آدم مغروری ه

  44. داریوش می‌گوید

    به جز بوگاتی ویروون بقیه قابل باوره ولی بوگاتیو اصلا نمیتونم باور کنم مگه درامد یه بازیگر اونم تو نقشای مصخره چقدر میتونه باشه که بخواد باهاش بوگاتی ویرون بخره اونم تو ایران که بخوایبن به دلار حسابش کنین با این عوارض گمرکی که صرصام اوره چقدر میشه

  45. امین می‌گوید

    قضاوت به هر حال درست نیست
    هرکس دنیاشو خودش می‌سازه و گلایه رو اونایی میکنن که مدام به دیگران نگاه میکنن، تمام انسانها عاشق شهرت هستن، که خود شهرت هم تهش میبینی خسارت میزنه به خیلی از چیزا ، ارزشمند ترین نعمت سلامتیه و دلخوشی که قیمتش از تمام دنیا گرون تره تمام، آرزوشو برای همتون دارم

  46. حمیدرضا می‌گوید

    محمدرضا جان عزیز نوش جان لیاقتشو انصافا داری خدا بیشتر از این بهت بده بر چشم بد لعنت من رو هم از دعایی خیرت بی نصیب مکن یا علی

  47. کوروش می‌گوید

    خدا بهش این نعمت خوش قیافه و خوشتیپ بودن رو داده.و البته با مقدار زیادی هم شانس.چون خیلی خیلی در ایران از ایشون خوشکلتر و خوشتیپتر وجود دارن.که شانس اینکه مطرح بشن رو نداشتن.در مورد بازیگری ایشون هم به حق که اصلا بازیگری بلد نیستن و باز هم فقط به خاطر تیپ و قیافه. طرفدارانشون مشتاق دیدن فیلمهای لوس و بیمزه ایشون هستند.در مورد خوانندگی ایشون هم که اگر صدای خوبی داشتن.از همون بدو تاسیس گروه ارین خوب خوانتده گروه میشدند.نوازندگی هم حتی بلد نیستند و حضور ایشون در گروه ارین به عنوان نوازنده.همش به خاطر قیافشون بود.حالا هم نوَش جانشون.حال پولشون رو ببرن.حسود هرگز نیاسود

  48. سهراب می‌گوید

    یارانه هارو کی میریزن بچه ها؟!

  49. سهیل می‌گوید

    خب ب ما چه ک اون چه ماشینی داره،وقتی ب این طرز فکر رسیدیم خوبه،هر کی سرش تو زندگی خودش باشه،بخشندگی مهمه ن کلکسیون ماشبن

  50. صادق می‌گوید

    گناهشو پاک نکنید . بنده خدا فقط یک تیبا۲ داره اونم توی اسنپ کار میکنه. گفت شایدم تیبا را بفروشم با پولش وانت بخرم برم از تربت جام خربزه بیارم درآمدش بیشتره??

  51. عباس فتحعلی می‌گوید

    سلبریتی هایی که با فیلم های بدشون بهترین پول و ماشین ها رو سوار میشن و میگن ما با بدبختی داریم زندگی میکنیم

  52. محسن شاه می‌گوید

    اخه این مگه بازیَگره بابا سَیاه لَشکرم زیادشِه خخِخخ حَیف حتی اون پـیچای ماشینم که بهش وصله

  53. علی می‌گوید

    موفق باشه و ثروتش بیشتر. مطمعنن لیاقتش را داشته در ضعمن گلزار خیلی باهوش و شاگرد ممتاز هم بوده.. منهم حتمعن لیاقتش را نداشتم که ماشین داشته باشه. خدایا چاکریم

  54. علی سیرجونی می‌گوید

    نوش جونت حتما ظرفیتشو داشته که خدا بهش داده ولا من همیشه گفتم خدایا اول ظرفیتشو بده بعد جاه و مقام یا پست و پول رو شاید اگه من ثروت این بنده خدارو داشتم خدارو هم بنده نبودم الهی شکرت

  55. سعید می‌گوید

    لطفا کلکسیون کارهای خیر جناب گلزار را هم منتشر کنید تا حال کنیم !!!!!!!!!

  56. Olix_2001 می‌گوید

    هیچ کدوم‌از این ماشینا مال خودش نیس همش کرایه شده برای فیلم‌ هایی که بازی کرده

  57. اسحاق می‌گوید

    خدا به هر کسی به اندازه لیاقتش میده و شایدم بیشتر از لیاقتش. اگر من امروز در این جایگاه هستم یا تو که در آن جایگاه قطعا تشخیص خدا اینچنین بوده که اینطور باشه و خداوند از آنجایی که بر همه چیز آگاه است و میداند که هر کس در چه شرایطی بهترین نقش را در سینمای خداوند بازی میکند هر کس برازنده هر نقشی باشد همان نقش را به آن بنده میدهد و من اگر در سینمای خدا نقش گدا را بازی میکنم یا نقش پادشاه قطعا ایمان دارم خدا بهترین کارگردان و نمایش نامه نویس است

  58. اریامن می‌گوید

    ایشون یکی از بزرگترین تجار ایرانیه و در
    امارات متحده عربی
    فرانسه
    آمریکا
    مشغول فعالیت های مجاز اقتصادیه از جمله چند شرکت برج سازی و تجارت قطعات خودرو های لوکس
    ندونسته قضاوت نکنین

  59. حمید می‌گوید

    باسلام من معلولم ومتاهل بادوفرزند والان صابخونم اومده میگه ۸۰۰تومن بزارروکرایه ۲۰میلیونم پول پیش اضافه کن به امام حسین باگریه مینویسم که چراانقدبه زیرکشیده شدم ایشون هرچی دارن مبارکشون باشه ولی ای کاش به فکرفقرامیبودن الان برا. ۲میلیون خداشاهده دربدریه ضامنم گیرم نمیادکه بتونم چهارروززندگی کنم الان چندوقته غذای درست نخوردیم بسوزه فقری که چی بگم بخدازنم داره ازم جدامیشه بخاطراینکه نمیتونم خرجشوبدم مگه من چه گناهی کردم که مرتکب چنین عذابی شدم زنی که ۱۲سال زندگی کنی بعدبه خاطر فقرازت جدابشه بهش حق میدم کوخداکه دادبزنم خدایااین حق خداگری نبودبخداروزی هزاربارشرمنده زن وبچم میشم اشک توچشمام میادولی نمیتونم کاری کنم ققط شایدمرگ بتونه این شرمندگی روپاک کنه به خداقسم داستان داستان غم انگیزی که خدامیداندهرکسی که مرددلش میخادبه یه مردشرمنده کمک کنه دریغ ازمن نکنه که خداانشالاصدبرابرشوبهش بده بقرآن روی گدایی ندارم ولی چه کنم وقتی خوندم اشک توچشام جمع شدهرکسی نون دلشومیخوره اگه دوستداری بری مکه بری کربلا بری مشهد بسم الاه بخدامن ازهمه واجب ترم خدایاخودت بهترمیدونی

  60. Ali می‌گوید

    من نمیدونم ایرانیها چرا اینقدر به قیافه اهمیت میدن باورم نمیشه آدمی مثل گلزار فقط و فقط بخاطر ظاهر زیباش این همه ثروت به جیب بزنه همه میبینیم که این آدم هنر خاصی نداره من تا حالا ندیدم تو فیلمی واقعا حس واقعی نقشی که بازی میکنه رو واقعی جلوه بده به قول دوستان نه گریه کردن بلده نه خوب راه میره نه آدم بانمکیه متاسفم همین…

  61. Dr.aria می‌گوید

    رضا جان برای تو ارزوی موفقیت بیشتر دارم..
    همه ی دارایی هات مادی و معنوی همشون راحت بدست نیومده..
    عرق ریختی و کار کردی خیلی ها با اسمت و فقط با اسمت پول های کلانی به جیب زدن…
    خیلی خوبه اگه مردم هم این فرهنگ داشته باشن.. و بدونن که تلاش کردی و جون کندی تا به اینجا رسیدی
    بدرخشی پیرپسر دوست داریم.. مهربون
    miss.arianfar
    Hope Be Great..have a good life whit your family..my Best friend

  62. ُُگلی می‌گوید

    بنظر من بازیگر خیلی معمولیه…فقط شانس باهاش یارشده ک معروف شده و از معروفیتش نهایت سو استفاده کرده و دستمزدهای فرارتر از حقش گرفته ک به اینجا رسیده…
    خیلی ها توی زندگی تلاششون خیلی بیشتر از امثال گلزار هست ولی درواقع چون شانس باهاشون یار نبوده تلاششون به ثمر ننشسته و همچنین‌ سواستفاد از موقعیتشون نکردن…
    موضوع دیگ اینکه خیلی بازیگران دیگ هستن ک به حق بازیگران خوبی هستن ولی متاسفانه تو ایران یکی که اسمش الم میشه دیگ بقیه نادیده گرفته میشن…
    بازیگرانی امثال… حمید گودرزی …حامد بهداد…پوریا پور سرخ…و خیلی های دیگ ک واقعا بازیگر هستن….

  63. ارشیا می‌گوید

    من اصلا کاری ندارم به اینکه ماشین گلزار چیه یا چی نیست

    اولا تویوتا لندکروز R&R رو نگفتید که از معروف ترین ماشین هاش هستش
    دوما بنز SL مدل ۲۰۱۳ فیس لیفت شده رو هم نگفتید که جدیدترین و جنجالی ترینش هست
    سوما BMW 750 روهم نگفتید

  64. موسوی می‌گوید

    قطعا حق هیچکسو نخورده کسی که خودش ۲۴ ساعت جلو تلوزیونه میگه اینا حق منو خوردن اون زحمت کشیده بازیگری یا مجری گری یه شغل سخته اونا اینقدر تمرین میکنند تا وقتی جلوی دوربین میرن اشتباهی نداشته باشن کسی که میگه حق منو خوردن شما اگه عرضه داشتی میرفتی کار میکردی جلو مردم غرور تو زیر پا نمیذاشتی و از زندگی شکایت نمیکردی

  65. یاس می‌گوید

    حرومش بشه

  66. گمنام می‌گوید

    حاجی یجور میگی بوگاتی داره انگار زانتیا داره??

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.