ریسپکت، دیگنیتی پرستیژ و J7 چه زمانی به بازار می‌آیند؟

0

علیرغم محصولات رنگارنگ خودروسازان در نمایشگاه مشهد، بسیاری از آنها هنوز به مرحله فروش نرسیده‌اند و پرتکرارترین سوال بازدیدکنندگان این است: این خودروها چه زمانی عرضه می‌شوند.

ریسپکت چه زمانی عرضه خواهد شد؟

ریسپکت از سدان‌های جدید گروه بهمن است که مدتی است در نمایشگاه‌های این شرکت در معرض نمایش در می‌آید.

در خصوص زمان عرضه این محصول، بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن پیش‌تر وعده داده بود قبل از پاییز ۱۴۰۱ وارد بازار شود. اما در حاشیه نمایشگاه خودروی مشهد به خبرنگاران گفت برخی مشکلات باعث شده تا برنامه‌های این گروه در زمان مقرر تحقق پیدا نکند!

وی در خصوص زمان عرضه این سدان گفت:

«ریسپکت پرایم را در مهر و آبان ۱۴۰۱ به بازار عرضه خواهیم کرد.»

مهر و آبان با دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ نسخه جدید دیگنیتی پرایم است. پرستیژ نسخه بهبود یافته دانگ فنگ ix5 است که اوایل سال ۱۴۰۰ با نام دیگنیتی وارد ایران شد. نسخه پرستیژ از لحاظ فنی ارتقا پیدا کرده و تغییرات جزئی نیز در ظاهر آن مشاهده می‌شود.

  • موتور ۲ لیتری
  • ۴ سیلندر توربوشارژ GDI
  • قدرت ۲۲۸ اسب بخار
  • گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر
  • گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک

از ویژگی‌های این خودرو هستند. مدیرعامل بهمن گفت این خودرو نیز در مهر و آبان ۱۴۰۱ به بازار می‌آید.

سواری J7 دیدار به ۱۴۰۲!

شرکت کرمان موتور چهارم مرداد به‌صورت رسمی از جدیدترین محصول خود KMC J7 رونمایی کرد. براساس اعلام شرکت کرمان موتور این خودرو حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

یکی از مدیران کرمان موتور اعلام کرده است:

«خودرو سدان کی ام سی J7 مراحل تست‌های استاندارد و محیط‌زیست را می‌گذراند و پس از اخذ مجوزها، تا آخر شهریورماه مراحل اخذ شماره گذاری انجام می شود و قیمت کارخانه ای مصوب در حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان خواهد بود.»

در این گزارش به عرضه خودروهایی در شش ماهه دوم سال پرداختیم. در حاشیه نمایشگاه مشهد، مدیران عامل خودروسازی‌ها از رونمایی و عرضه خودروهایی پیشرفته در سال ۱۴۰۲ خبر دادند!


***

 اخبار خودرو را در بلاگ دیوار بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.