قیمت هایما S7 پلاس در بازار کاهش یافت

کاهش قیمت پس از طرح بدون قرعه‌کشی

3

گروه خودروسازی ایران‌خودرو یکی دیگر از کارخانه‌هایی بود که بعد از شروع دور جدید تحریم‌ها به تولید و مونتاژ ماشین چینی بیش از هر زمان دیگری روی آورد. ایران‌خودرو بعد از مشارکت با شرکت هایما چین و عرضه خودروهای هایما S5 و هایما S7، در حال تولید یک محصول جدید به‌ نام هایما S7 پلاس است. خبرها حاکی از کاهش قیمت هایما S7 پلاس در بازار است.

شرکت ایران‌خودرو که تاکنون هایما S7 پلاس را با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان تحویل مشتریانش می‌داد، اکنون برای نیمه دوم سال ۱۴۰۰ قیمت این محصول را ۳۵ میلیون تومان افزایش داده و به ۶۷۵ میلیون تومان رسانده است.

پس از برگزاری فروش نقدی هایما S7 پلاس با قیمت قطعی از سوی ایران‌خودرو و ظرفیت قابل‌قبول ۱۰۰۰ خودرو، اکنون شاهد این هستیم که قیمت این خودرو در بازار کاهش یافته است. به عنوان مثال، قیمت هایما S۷ پلاس مشکی‌رنگ با کارت طلایی تا پیش از فروش نقدی حدود ۸۵۵ میلیون تومان بود که اکنون به حدود ۸۲۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت هایما S۷ پلاس با رنگ سفید نیز به مرز ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

با اجرای طرح بدون قرعه‌کشی، زمینه واسطه‌گری و فروش امتیاز خودرو برای برندگان که پس از برنده‌شدن به‌دنبال مشتری برای تکمیل وجه هستند، از میان رفته است و خودرو به دست مشتری واقعی می‌رسد.

قیمت حواله‌های تکمیل وجه پیش‌فروش‌های مربوط به سال‌های قبل نیز تا پیش از این، به حدود ۷۷۰ میلیون تومان رسیده بود؛ اکنون به حدود ۷۲۵ تا ۷۴۰ میلیون تومان رسیده است.

آگهی‌های خرید و فروش هایما S7 پلاس

***

شما می‌توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ دیوار بخوانید.

3 نظرات
  1. مسئول نامربوط می‌گوید

    این که نشد کاهش خب

  2. مهدی می‌گوید

    ثبت نام ها ۳۰ ثانیه پر شد…..قیمت هایما هم در بازار آزاد همه الان کلی افزایش یافت

  3. مهدی می‌گوید

    کسی نتونست ثبت نام کنه این یه قرارداد بین خودرو ساز و بانک مرکزی بود تا مردم پولها را از سپرده بیرون بیارن و برگشت سود بخوره که البته سود اینکار به بانک مرکزی و همه مردم میرسه مثل فیدلیتی که هر ماه میگه ثبت نام تکمیل شد ولی در حقیقت کسی نمیتونه ثبت نام کنه وگرنه الان باید خیابان‌های ایران پر از فیدلیتی بود چون الان باید ثبت نامهای ۳ ماهه اردیبهشت ماه و خرداد و تیر تحویل شده باشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.