گلکسی زد فولد ۴؛ گوشی لوکس از جنس شهاب‌سنگ و طلا

0

با گوشی میان‌ستاره‌ایِ گلکسی، نسخه سفارشی گلکسی زد فولد ۴ آشنا شوید! شرکت سفارشی‌سازی لوکس Caviar جدیدترین مجموعه‌ خود را با نام قاصدان کهکشان (Heralds of the Galaxy) معرفی کرد. این مجموعه شامل چهار طرح جدید برای گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 4 ساخته شده با ذرات شهاب سنگ، طلا و چرم گوساله است.

بنا به گزارش GSMArena، قیمت این طرح‌ها از ۹۴۷۰ دلار شروع می‌شود، اما نسخه‌ای که در آن شهاب‌سنگ واقعی به کار رفته باشد ۱۰۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. در این مطلب دیوار به معرفی نسخه سفارشی گلکسی زد فولد ۴ طراحی شده توسط Caviar پرداختیم.

معرفی شرکت سفارشی‌سازی لوکس Caviar

شرکت روسی Caviar به خاطر سفارشی‌سازیِ لوکسِ گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی شناخته شده است. این بار هنرمندان این برند، به سراغ گوشی تازه رونمایی شده‌ی سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد ۴ رفتند و نسخه سفارشی گلکسی زد فولد ۴ را ارائه کردند.

خلق آثار منحصربه‌فرد از بهترین دستاوردهای تکنولوژیک زمان ما، فلسفه‌ی وجودیِ Caviar است. این برند با ارائه‌ی طرح‌های جدید به کمک ترکیب منحصر به فردی از مواد لوکس و کمیاب و تکنولوژی‌های روز، نامی برای خود دست و پا کرده است.

مدل‌های نسخه سفارشی گلکسی زد فولد ۴ یا طرح Caviar

هر مدل از مجموعه‌ Herald of the Galaxy که بازطراحی Caviar از گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ است، در یک تعداد محدود ارائه شده است. در این بخش به معرفی این مجموعه پرداختیم.

مدلهای گلکسی زد فولد 4 طرح Caviar

مدل Black Rain

ارزان‌ترین مدلِ گلکسی زد فولد ۴ که Caviar آن را طراحی کرده است ۹۶۱۰ دلار قیمت دارد (نسخه ۲۵۶ گیگابایت).

این گوشی که «Black Rain» نام دارد دارای بدنه تیتانیومی با پوشش محافظ PVD (رسوب فیزیکی بخار) است.

در این گوشی حکاکی هندسی منحصر به فرد و قطعات چرم گوساله مشکی واقعی به کار رفته است. مدل ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی ۱۰۰۵۰ دلار قیمت دارد.

مدل Solar Eclipse

  • قیمت مدل «Solar Eclipse» به ترتیب ۹۷۰۰ دلار و ۱۰۱۳۰ دلار برای حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی است.
  • این گلکسی زد فولد ۴ سفارشی‌سازی شده با بدنه تیتانیومی، پوشش محافظ PVD مشکی و درج‌های چرم گوساله سیاه واقعی، ظاهری مشابه Black Rain دارد، اما این مدل با تزئینات طلای ۲۴ عیار نسبت به Black Rain برتری دارد.

مدل Canyon Diablo

اگر چشم‌تان به دنبال محصولی لوکس‌تر است، Caviar گوشی Galaxy Z Fold 4 مدلِ «Canyon Diablo» را با ذرات شهاب سنگ طراحی کرده است.

این مدل که پرچمدار این مجموعه نیز هست، به افتخار Canyon Diablo، بزرگترین دره‌ی حاصله از  سقوط شهاب سنگ روی زمین واقع در آریزونای آمریکا نام‌گذاری شده است.

این مدل نیز مانند مدل‌های قبلی از بدنه تیتانیومی بهره می‌برد اما اکنون ذرات شهاب سنگی مانند Seymchan، Muonionalusta و  Canyon Diabloروی آن حک شده است. بنا بر اعلام شرکت Caviar:

«هر قطعه شهاب سنگ در نوع خود بی‌نظیر است، بنابراین هندسه‌ی ذرات شهاب سنگ در هر مدل طراحی شده توسط ما نیز منحصر به فرد است.»

قیمت این گوشی به ترتیب ۱۰۸۳۰ دلار و ۱۱۲۷۰ دلار برای حافظه‌داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی است.

مدل Golden Meteor

  • در نهایت می‌رسیم به ماهِ مجلس این مجموعه به نام «Golden Meteor». شرکت روسی Caviar یک مدل جایگزین از Galaxy Z Fold 4 را ارائه می‌کند که روکشی طلایی به مدل Canyon Diablo اضافه می‌کند.
  • در این مدل از همان قطعات شهاب‌سنگی که در مدل Canyon Diablo به کار رفته استفاده شده است، اما با این تفاوت که در این مدل، قاب‌هایی با روکش طلای ۲۴ عیار و بدنه تیتانیوم آبکاری شده به کار رفته است.
  • قیمت این گوشی ۱۱۱۸۰ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایت و ۱۱۶۲۰ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگابایت قیمت‌گذاری شده است.

جدول قیمت مدل‌های گلکسی زد فولد ۴ طرح Caviar

مدلقیمت
Black Rain 256 GB۹۶۱۰ دلار
Black Rain 512 GB۱۰۰۵۰ دلار
Solar Eclipse 256 GB۹۷۰۰ دلار
Solar Eclipse 512 GB۱۰۱۳۰ دلار
Canyon Diablo 256 GB۱۰۸۳۰ دلار
Canyon Diablo 512 GB۱۱۲۷۰ دلار
Golden Meteor 256 GB۱۱۱۸۰ دلار
Golden Meteor 512 GB۱۱۶۲۰ دلار

تمام آگهی‌های گوشی موبایل را در دیوار ببینید

عرضه محدود Galaxy Z Fold 4 توسط Caviar

Caviar تعداد محدودی از طرح‌های منحصربه‌فرد از نسخه سفارشی گلکسی زد فولد ۴ را ارائه کرده است.

این شرکت ۹۹ دستگاه از مدل‌های Solar Eclipse و Black Rain و ۲۹ دستگاه از مدل‌های Canyon Diablo و Golden Meteor ساخته است.

پس اگر شیفته‌ی این طراحی‌ها شده‌اید و می‌خواهید گوشیِ یکتای خود در جهان را داشته باشید، بهتر است عجله کنید و سری به وبسایت Caviar بزنید.

حرف آخر در نسخه سفارشی گلکسی زد فولد ۴

شاید یادآوری این نکته حائز اهمیت باشد که در نهایت این مدل‌های طراحی شده توسط Caviar همان گلکسی زد فولد ۴ هستند که سامسونگ آن‌ها را با قیمتی کمتر از ۲۰۰۰ دلار می‌فروشد.

دوربین ها، پردازنده، باتری، صفحه نمایش و عملکرد دستگاه، همه چیز ثابت باقی می‌مانند. شما فقط برای سفارشی‌سازی لوکس ظاهر این گوشی هزاران دلار اضافی می‌پردازید.

***

آگهی‌های موبایل را در دیوار ببینید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.