معرفی بهترین برندهای اجاق گاز ایرانی و خارجی در بازار

0

امروزه با وجود تنوع فراوانی که در برندهای اجاق گاز خارجی و ایرانی در بازار وجود دارد، انتخاب اجاق گاز مناسب برای هر خانواده بسیار مشکل شده است. البته ما در سایت دیوار سعی کرده‌ایم این کار را برای شما ساده کنیم و با ارائه راهنمای خرید محصولات خانگی از جمله اجاق گاز و معرفی انواع مدل‌های موجود در بازار، تلاش کردیم که فرایند انتخاب و خرید را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کنیم. 

حالا به جایی رسیده‌اید که مدل اجاق گاز مورد نظرتان را با توجه به بودجه، فضای آشپزخانه، تعداد اعضای خانواده و امکاناتی که از یک اجاق گاز انتظار دارید، انتخاب کرده‌اید و به اینجا رسیده‌اید که می‌خواهید به بازار (چه بازار آنلاین چه سنتی) بروید و خریدتان را کامل کنید. اینجا فقط می‌ماند انتخاب برند یا مارک مورد نظر که با توجه به تنوع بسیار زیاد برندهای ایرانی و خارجی سعی می‌کنیم در این مسیر هم همراه شما باشیم.

بهترین برندهای اجاق گاز در بازار ایران

بهترین برندهای اجاق گاز آن‌هایی هستند که کیفیت بالایی در پخت غذا و کیک و شیرینی ارائه می‌دهند و مصرف سوخت بهینه‌ای هم دارند. در عین حال قیمت و خدمات پس از فروش هم از مواردی است که باید در نظر داشته باشید.

در زمینه‌ قیمت، برندهای اجاق گاز ایرانی برگ برنده را دارند و در مورد خدمات پس از فروش هم به ویژه با شرایط ناعادلانه‌ تحریم‌ها باز هم برد از آن برندهای ایرانی است. می‌ماند کیفیت که با توجه به پیشرفت روزافزون برندهای ایرانی قدیمی و استخوان‌دار از جمله اسنوا، اخوان و سینجر کیفیت کار این برندهای ایرانی هم نزدیک به کیفیت برندهای معتبر خارجی شده است.

هرچند که پرچمدار کیفیت هنوز هم محصولات با برندهای اجاق گاز خارجی هستند اما فاصله‌ای که در این زمینه بین برندهای ایرانی و خارجی وجود داشت، به میزان زیادی کمرنگ‌تر از گذشته شده است. حال ابتدا به بررسی برندهای اجاق گاز ایرانی پرداخته و بعد برندهای معتبر خارجی را بررسی اجمالی خواهیم کرد تا بتوانید اجاق گاز موردنظر خود را از بین بهترین‌ها برگزینید.

برندهای اجاق گاز ایرانی

در این زمینه شرکت‌های مهمی در بازار وجود دارند که هرکدام سابقه‌ فراوان و خوشنام هستند. از جمله بهترین و معتبرترین برندهای اجاق گاز موجود در بین اجاق‌های رومیزی و ایستاده، می‌توان به برندهای نیک کالا، اخوان، استیل البرز، ایگل، آلتون، ایلیا استیل، میلان و کن اشاره کرد. 

  • اسنوا
  • اخوان
  • نیک کالا
  • استیل البرز
  • کن
  • ایگل
  • ایلیا استیل
  • آلتون
  • میلاد (میلان)
  • سینجر
  • بیمکث

برند اسنوا

گاز اسنوا یکی برندهای اجاق گاز ایرانی

اسنوا یکی از بهترین برندهای اجاق گاز ایرانی است که می‌توان آن را هم‌پای برندهای خارجی قرار داد. اسنوا از سال ۱۳۸۴ پا به عرصه وجود نهاد و توانست در این ۱۶ سال جزء محبوبترین برندهای لوازم خانگی و اجاق گاز شود.

  • محصولات اجاق گاز این شرکت از نظر ایمنی با استفاده از ترموکوپل و زمان‌سنج و درپوش‌های نشکن، خیال خریداران را راحت کرده و ضمناً سرشعله‌هایی درجه یک و بسیار باکیفیت دارد.
  • اجاق گاز اسنوا از نظر طراحی هم فوق‌العاده عمل کرده و محل قرارگیری شعله‌ها هم بسیار دقیق طراحی و اجرا شده است.
  • جنس بدنه اجاق گازهای اسنوا از استیل بسیار باکیفیت است.
  • مدل‌های اجاق گاز اسنوا، تنوع خوبی هم دارد و این تنوع بالا سبب شده امکانات فراوان و دلخواه در مدل‌های گوناگون تولید این شرکت موجود باشد. 
  • قیمت محصولات اسنوا هم در مقایسه با نمونه‌های خارجی اشتها برانگیز و بسیار مناسب است.
  • اسنوا در زمینه حقوق مصرف‌کننده هم بسیار خوب عمل نموده، به گونه‌ای که ۹ سال متوالی تندیس حمایت از مصرف‌کننده را از آن خود کرده است.

اجاق گاز اسنوا

برند اسنوا هم برندی است که به ساخت و عرضه تولیدات ملی می‌پردازد. اجاق گاز اسنوا یک نوع اجاق گاز ایرانی است که بسیار مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد و محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.

از مزایای این محصول می‌توان به مواردی مثل امکانات بسیار، شعله زمان دار، ترموکوبل، تنظیمات قابل برنامه ریزی، گریل، شعله بالا و پایین و… اشاره کرد. همچنین علاوه براین موارد باید بگوییم که اجاق گازهای برند اسنوا از جنس استیل برای رویه و بدنه خود استفاده می‌کنند و به همین دلیل کیفیت آن‌ها افزایش یافته است و برای تمیز کردن کمک شایانی می‌کند. معایبی که این برند دارد این است که در اغلب مدل‌ها دارای مشکلاتی مثل اتصالات ضعیف و دیر روشن شدن فر و… است.

از پرفروش‌ترین اجاق گاز ایرانی برند اسنوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6121: اجاق گاز مبله اسنوا توانسته با برخورداری از تایمر، درپوش‌های نشکن، دارا بودن از ترموکوپل، فندک، جوجه گردان، محدوده گنجایش فر ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر و… در میان پرفروش‌ترین‌های بازار قرار بگیرد.
  • اجاق گاز اسنوا سری آدرینا مدل SGC5-3111: اجاق گاز اسنوا با داشتن تایمر، فندک و جوجه گردان و بسیاری از ویژگی‌های مثبت دیگری توانسته در بازار لوازم خانگی پرفروش باشد.
  • اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-5112: این مدل از اجاق گاز اسنوا نیز با برخورداری از ویژگی‌های تایمر، فندک، جوجه گردان و محدوده گنجایش فر ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر و… توانسته در بازار جزء پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرد.
  • اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل G-5910: اجاق گاز ایرانی صفحه‌ای استیل البرز، ویژگی‌هایی مانند داشتن ۵ شعله، رده مصرفی انرژی A، جنس صفحه شیشه و داشتن فندک اتوماتیک و شعله پلوپز و… دارد که باعث شده جزو پرفروش‌ترین برندها در بازار جهانی شناخته شود.
  • اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل S-5906: این مدل از اجاق گاز ایرانی با دارا بودن از شعله پلوپز، فندک اتوماتیک و جنس صفحه استیل درمیان پرفروش‌ترین‌های بازار قرار گرفته است.
  • اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل G-5908: این مدل از اجاق گاز ایرانی استیل البرز هم صفحه‌ای بوده و با داشتن رده مصرف انرژی  A و همینطور فندک اتوماتیک، شعله پلوپز و…  رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است و بدین ترتیب با گذر زمان در بازار پرفروش شده است.

برند اخوان

گاز مبله اخوان - برندهای اجاق گاز ایرانی یکی از بهترین برندهای اجاق گاز ایرانی، گروه صنعتی اخوان است که سال‌های سال (از سال ۱۳۴۸) توانسته در زمینه تولید وسایل آشپزخانه فعالیت کند و با اتکا به نیروی ۷۰۰ نفر کارگر و متخصص و تجربه خود و کیفیت بالای محصولاتش نامی خوش برای خود دست و پا کند. 

  • این برند در زمینه تولید اجاق گازهای ایستاده و رومیزی بسیار با کیفیت و خوب عمل کرده و با توجه به خدمات پس از فروش گسترده و کارا و فروش سراسری و تنوع فراوان این برند به انتخاب مدل مورد نظر خود بپردازید. 
  • اجاق گازهای اخوان به قدری تنوع دارند که این شرکت توانسته ۱۱۴ مدل مختلف را در این زمینه تولید کند و جوابگوی هر نوع نیازی باشد.
  • ضمناً محصولات این شرکت تمام گواهینامه‌های کیفیت را دریافت کرده‌اند.
  • جنس اجاق گازهای صفحه‌ای اخوان شیشه، استیل و ترکیبی شیشه-استیل است که در این زمینه هم باز خیال شما را راحت کرده است تا هر سلیقه و نیازی داشتید، اجاق گاز مناسب را بیابید.
  • اجاق گازهای اخوان قطعات ایتالیایی با کیفیتی در کار خود دارند و مصرف انرژی بسیار کمی داشته و علاوه‌بر شعله پخش‌کن دارای قفل (برای ایمنی بیشتر در برابر کودکان) ضدخش و ضدلک هم هستند.

از پرفروش‌ترین اجاق گازهای برند اخوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-135: این مدل از اجاق گاز اخوان از ویژگی‌هایی مانند ۵ شعله بودن، رده مصرفی A، جنس صفحه استیل، برخورداری از فندک اتوماتیک، شعله پلوپز و… برخوردار است و توانسته جایگاه خوبی را در بازار به دست آورد و عنوان پرفروش‌ترین برند را از آن خود کند.
  • اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-24: این مدل از اجاق گاز برند اخوان ویژگی‌هایی مانند داشتن ۵ شعله، جنس صفحه شیشه و شعله پلوپز و… دارد که در بازار بسیار پرفروش است.
  • اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-24-S: این مدل از اجاق گاز ایرانی از ویژگی‌هایی مثل جنس صفحه شیشه و با برخوردار بودن از فندک اتوماتیک و شعله پلوپز توانسته دربین سه مدل پرفروش این برند قرار گیرد و محبوب‌تر شود.

برند نیک کالا

گاز صفحه‌ای نیک کالا - برندهای اجاق گاز

نیک کالا از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده در ایران است که از زمان ناصرالدین شاه قاجار مشغول فعالیت در بازار ایران است. این شرکت از سال ۱۳۴۲ هجری شمسی تولید اجاق گازهای خود را آغاز کرد. 

برند نیک کالا با ۳۶ ماه ضمانت بیشترین دوره زمانی را در میان کالاهای ایرانی دارد و البته قیمت آن هم نسبت به برندهایی چون اخوان و ایگل کمی بالاتر است. ضمناً نیک کالا تنوع کالاهای اخوان را ندارد.

برند استیل البرز

شرکت استیل البرز در میان برندهای اجاق گاز ایرانی نامی خوش‌آوازه است و در ابتدای کار با تولید سینک آشپزخانه در شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت محصولات خود را علاوه‌بر ایران در بیش از ۴۰ کشور خارجی به فروش می‌رساند و محصولات آن از نظر کیفیت رضایت خانواده‌ها را به خود جلب کرده‌اند. 

برند استیل البرز  در حوزه تولید لوازم خانگی، محصولات متنوع و گوناگونی مانند هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی، انواع فر و مایکروفر و اجاق گاز و… تولید می‌کند. باید گفت که اجاق گازهای صفحه‌ای و رومیزی برند استیل البرز مزایای زیادی دارند و جایگاه خوبی را هم به دست آورده‌اند.

از مزایای اجاق گاز استیل البرز می‌توان به ویژگی‌های مثبت زیادی مثل تنوع رنگ وجنس و طرح محصول‌ها، بهترین راندمان حرکتی، برخوردار بودن از استانداردهای لازم در حوزه امنیت، قیمت بسیار مناسب محصولات، کیفیت بالا و… اشاره نمود.

  • قیمت محصولات استیل البرز هم از محصولات نیک کالا پایین‌تر و در حد محصولات اخوان قرار دارد ( بسیار مناسب). 
  • نصب رایگان، نظافت آسان، بسته‌بندی ایمن، توان و راندمان حرارتی بالا، استفاده از صفحه شیشه‌ای SCHOT CERAN ساخت آلمان و مصرف انرژی پایین از جمله ویژگی‌های مثبت اجاق گازهای استیل البرز است.
نکته؛ معایب اجاق گاز استیل البرز هم این است که راندمان کم‌تری را به دلیل اینکه از جنس استیل ضعیفی استفاده شده است، نسبت به سایر برندها از خود نشان می‌دهد. همچنین اجاق گازهای مبله برند استیل البرز در مقایسه با اجاق گازهای رومیزی آن تنوع کم‌‌تری دارد.

از پرفروش‌ترین اجاق گاز ایرانی برند استیل البرز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل G-5910: اجاق گاز ایرانی صفحه‌ای استیل البرز، ویژگی‌هایی مانند داشتن ۵ شعله، رده مصرفی انرژی A، جنس صفحه شیشه و داشتن فندک اتوماتیک و شعله پلوپز و… دارد که باعث شده جزو پرفروش‌ترین برندها در بازار جهانی شناخته شود.
  • اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل S-5906: این مدل از اجاق گاز ایرانی با دارا بودن از شعله پلوپز، فندک اتوماتیک و جنس صفحه استیل درمیان پرفروش‌ترین‌های بازار قرار گرفته است.
  • اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل G-5908: این مدل از اجاق گاز ایرانی استیل البرز هم صفحه‌ای بوده و با داشتن رده مصرف انرژی  A و همینطور فندک اتوماتیک، شعله پلوپز و…  رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است و بدین ترتیب با گذر زمان در بازار پرفروش شده است.

اجاق گاز برند کن

گروه لوازم خانگی کَن از سال ۱۳۸۷ به شکل رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آشپزخانه و از جمله اجاق گاز آغاز کرده است و توانسته علاوه بر بازار داخل، بازار کشورهای همسایه را هم فتح کند. 

  • این شرکت از نظر قیمتی در حد محصولات اخوان بوده و کیفیت کار مناسبی را هم عرضه می‌کند. 
  • ضمناً گارانتی آن ۲۴ ماه است که ۶ ماه بیش از گارانتی اخوان و استیل البرز می‌باشد.
  • در زمینه تنوع همین بس که تنها در اجاق گازهای صفحه‌ای کن، ۵۱ مدل مختلف از گروه تولیدی کن در بازار وجود دارند که از جنس استیل، شیشه، استیل-شیشه و لعابی با بالاترین کیفیت تولید شده‌اند.

اجاق گاز ایگل

شرکت لوازم خانگی ایگل با وجود نوپایی (تاسیس از سال ۱۳۹۰) توانسته موفقیت‌های روزافزونی در زمینه لوازم آشپزخانه کسب کند و به واسطه احترام به مصرف‌کننده، تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را کسب کند. این تندیس نشان از خدمات پس از فروش مناسب و کیفیت بالای محصولات این شرکت در کنار قیمتی بسیار مناسب است. 

گارانتی اجاق گازهای ایگل هم ۲۴ ماه است و خریداران رضایت زیادی از محصولات این گروه صنعتی دارند.

برند ایلیا استیل

برندهای اجاق گاز ایرانی - ایلیا استیلاین برند که محصول شرکت فردوس کاران امید است از معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه و از جمله اجاق گاز است و قریب بیست سال است که در عرصه ملی می‌درخشد.

  • قطعات اجاق گازهای شرکت ایلیا استیل وارداتی هستند و شیشه اجاق گازها از شرکت SCHOTT آلمان، سرشعله از شرکت sabaf ایتالیا و استیل بدنه‌ آن از شرکت THYSSENKRUPP وارد می‌شوند. 
  • از جمله ویژگی‌های اجاق گازهای ایلیا استیل، کیفیت بسیار بالای قطعات به دلیل وارداتی بودن از شرکت‌های معتبر خارجی و قیمت مناسب آن است. 

برند آلتون

یکی دیگر از برندهای اجاق گاز ایرانی محصولات آلتون، برند تولیدی شرکت صنعتی البا گاز هستند که حدود ۲۰ سال است در عرصه ملی خودنمایی می‌کنند. این محصولات با بهترین و مدرن‌ترین ماشین‌آلات تولید شده و کیفیت کار تولیدی به همین واسطه و استفاده از کادر تولیدی مجرب بسیار بالاست. 

محصولات اجاق گاز آلتون راندمان حرارتی بالایی داشته و با کمک سپر حرارتی از انتقال حرارت به ولوم‌ها جلوگیری می‌کنند تا دستتان حس گرمای بیش از حد نداشته باشد. 

ضمانت این کالا ۲۴ ماهه بوده و قیمتی پایین‌تر از اخوان دارد. نظافت محصولات اجاق گاز آلتون هم به راحتی صورت می‌گیرد که به دلیل مواد مصرفی در ساخت اجاق گاز است.

برند میلان (میلاد)

گروه صنعتی میلان برنز سینا، گروه مالک شرکت میلاد است که ابتدا به واردات می‌پرداخت. اما از سال ۱۳۹۱ با هدف حمایت از تولید ملی پا به عرصه تولید نهاد و با توجه به تنوع بسیار بالای محصولات و مصرف انرژی پایین در محصولات اجاق گاز خود توانست کیفیت بالای کار را به مشتریان ارائه کند. محصولات این برند قیمت مناسبی هم دارند. و از ترموکوپل سوپر تاپ تایم شرکت اورکلی (Orkli) استفاده می‌کنند.

برند سینجر

برند سینجر هم از سال ۱۳۷۱ مشغول فعالیت بوده و محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی دارد که در بررسی‌های ما از نظر ایمنی نمره عالی گرفتند.

برای دیدن آگهی‌های اجاق گاز در دیوار کلیک کنید

اجاق گاز بیمکث

اجاق گاز بیمکث هم یکی دیگر از برندهای اجاق گاز ایرانی است که محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این برند از برندهایی است که شما می‌توانید در خرید جهیزیه از آن استفاده کنید؛ زیرا تولیدات این برند مختلف بوده و تنوع بسیاری دارد. از تولیدات این برند می‌توان به مواردی مثل اجاق گاز، هود، سینک ظرفشویی، مایکروفر و… اشاره کرد که مزایای زیادی هم دارند.

به طور کلی برای مزایای برند بیمکث می‌توان این را گفت که تنوع اجاق گاز بیمکث بالا است و آن‌ها غالبا از جنس استیل هستند و از همین رو بسیار راحت و آسان تمیز می‌شوند. باید بدانید که در ساخت اجاق گازهای صفحه‌ای برند بیمکث استیل ضد زنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه این مواردی که گفته شد کیفیت این کالا را تضمین می‌نمایند، بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده از محصولات این برند خریداری نمایید.

بعد از مزایایی که برای این برند ذکر شد، نوبت بررسی معایب این محصول است. از معایب اجاق گاز بیمکث می‌توان به این مورد اشاره کرد که اجاق گازهای مبله این برند با محدودیت بالایی روبه‌رو هستند و اکثر تنوع‌های اجاق گاز بیمکث بر روی مدل‌های گاز صفحه‌ای و رومیزی اعمال شده‌اند.

از پرفروش‌ترین اجاق گاز ایرانی برند بیمکث می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاق گاز صفحه‌ای بیمکث مدل MG5080 شیشه‌ای: این مدل از اجاق گاز ایرانی برند بیمکث با دارا بودن از ۵ شعله، جنس صفحه شیشه، فندک اتوماتیک، شعله پلوپز و بسیاری از ویژگی‌های مثبت دیگری درمیان پرفروش‌ترین مدل‌های اجاق گاز قرار گرفته است.
  • اجاق گاز صفحه‌ای بیمکث مدل MG5087 شیشه‌ای: این مدل از اجاق گاز هم از ویژگی‌های بسیاری مانند صفحه شیشه‌ای و داشتن فندک اتوماتیک، شعله پلوپز و… برخوردار است که منجربه پرفروش شدن این مدل شده است.
  • اجاق گاز صفحه‌ای بیمکث مدل MG0063 شیشه‌ای ملودی: این مدل از اجاق گاز صفحه‌ای بیمکث با داشتن ۵ شعله و شعله پلوپز، فندک اتوماتیک و… جزو پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است.

برندهای اجاق گاز خارجی 

اجاق گاز مبله بوش - برندهای اجاق گاز خارجیبازار اجاق گاز به جز محصولات ایرانی برندهای اجاق گاز خارجی هم دارد که البته با توجه به نرخ ارز قیمت بالایی هم دارند اما بهرحال کیفیت بسیار مطلوبی را یدک می‌کشند. از جمله برندهای معتبر خارجی که در عرصه اجاق گاز در ایران فعالیت دارند، می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد: 

  • هاردستون
  • بوش
  • دوو
  • ویرپول
  • ال جی
  • بلومبرگ
  • لوفرا
  • تکنوگاز

به هرحال انتخاب با شماست. با توجه به توضیحاتی که در این راهنما و مقاله‌های خرید اجاق گاز و مدل‌های اجاق گاز دادیم انتخاب خود را کرده و به بازار بروید و خریدی لذت‌بخش را با آگاهی انجام دهید.

برندهای اجاق گاز خارجی - تکنوگاز مبله

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی بهترین برندهای اجاق گاز ایرانی پرداختیم تا شما را با انواع اجاق گازها آشنا کنیم و شما بتوانید اجاق گاز مد نظر خود را بدون هرگونه سختی تهیه کنید و از استفاده آن به مدت طولانی بدون تعمیر یا تعویض لذت ببرید. امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد.

آگهی‌های اجاق گاز را در دیوار ببینید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.