استخدام در پارس جنوبی | فرصتی طلایی برای ۸۰۰ نفر

0

مجتمع گاز پارس جنوبی قصد دارد ۸۰۰ نیروی جدید را تا پایان سال ۱۴۰۱ به استخدام درآورد. هنوز اطلاعاتی از زمان برگزاری آزمون، شرایط و موارد امتحانی مشخص نشده است و جزئیات جدید به‌زودی منتشر خواهد شد. پارس جنوبی بزرگترین میدان گازی جهانی است که میان ایران و قطر قرار دارد و مجتمع گاز پارس جنوبی در خلیج فارس مشغول بهره‌برداری از آن است. این مجتمع هر ساله تعدادی نیروی کار متخصص را به جمع نیروهایش اضافه می‌کند. از آنجایی که توسعه میدان‌های گازی و نفتی از برنامه‌های مهم اقتصادی ایران است، تامین نیروی ماهر و متخصص نیز برای حضور در این میادین اهمیت فراوانی دارد و به همین دلیل، در اغلب مواقع آزمون‌های استخدام در پارس جنوبی به‌صورت پیوسته در جریان است.

استخدام ۸۰۰ نیروی جدید تا پایان سال ۱۴۰۱

اسحاق فرشیدی، مدیر منابع انسانی مجتمع گازی پارس جنوبی، جمعه گذشته در نشست با کارکنان پالایشگاه پنجم و هشتم از برنامه این مجتمع برای استخدام نیروی کار جدید خبر داد. بر اساس گفته‌های او، ۸۰۰ نیروی کار جدید تا پایان سال به مجموعه پارس جنوبی اضافه خواهند شد. آقای فرشیدی در این زمینه می‌گوید:

«تا پایان سال ۱۴۰۱، حدود ۸۰۰ نفر نیروی انسانی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی استخدام خواهند شد.»

او همچنین توزیع برنامه استخدامی این شرکت را چنین بیان می‌کند:

«طبق برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده، شرایط جذب حدود ۱۷۳ نفر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، فراهم و صادر شده و اقدامات اولیه جذب و به‌کارگیری این نفرات در دست اقدام است. همچنین برنامه‌ریزی جهت مصاحبه حدود ۳۰۰ نفر دیگر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت نیز در دست اقدام می‌باشد که از این تعداد، پیش‌بینی می‌کنیم شرایط جذب حدود یکصد نفر برای مجتمع فراهم گردد.»

او در ادامه گفت: «در تلاش هستیم تا به موازات تصویب نمودار ساختار سازمانی مجتمع، از طریق جذب انبوه وزارت نفت، بتوانیم برای سال جاری حداقل شرایط جذب و به‌کارگیری دست‌کم ۵۰۰ نفر را فراهم کنیم و قطعا با توجه به نیاز نیروی انسانی، این روند در سال بعد نیز می‌بایست پیگیری و این موضوع از اولویت نخست برنامه‌های مدیریت منابع انسانی می‌باشد.»

جدیدترین آگهی‌های استخدام در حوزه صنعتی،‌ فنی و مهندسی را ببینید

زمان برگزاری آزمون استخدامی پارس جنوبی

تا این زمان (اواخر خرداد ۱۴۰۱) هیچ جزئیات اجرایی از زمان برگزاری آزمون استخدامی و همچنین شرایط آن اعلام نشده است. تاکنون تنها از تصمیم این مجتمع برای جذب ۸۰۰ نیروی کار جدید اخباری منتشر شده است. جزئیات اجرایی برگزاری این آزمون در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد و در صورت انتشار، جزئیات جدید حتما از طریق همین صفحه در اختیار علاقه‌مندان به استخدام در این مجتمع قرار خواهد گرفت.

جذابیت‌های استخدام در مجتمع گازی پارس جنوبی

مجتمع گازی پارس جنوبی مسئول بهره‌برداری از بزرگترین میدان گازی جهان است. این میدان در خلیج‌ فارس واقع شده و میدانی مشترک میان ایران و قطر محسوب می شود. شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی یکى از شرکت‌هاى فرعى شرکت ملی گاز ایران است که در سال ۱۳۷۷ تاسیس و عهده‌دار مسئولیت بهره‌بردارى از تاسیسات خشکی فازهاى چندگانه میدان گازى پارس جنوبى گردید. تاسیساتی که طراحى و اجراى آنها را شرکت نفت و گاز پارس از شرکت‌هاى فرعى نفت ایران انجام داده است. این شرکت با بهره‌گیری از متخصصین جوان و مدیران شایسته به یک مدل و برند معتبر جهانى و الگوى دانش فنى در میان همه صنعت کشور تبدیل شده است.

توسعه پارس جنوبی در دولت‌های مختلف، یک سیاست ثابت بوده و بسیاری این مجتمع را موتور محرک اقتصاد ایران می‌دانند. برای پیوستن به این مجموعه باید بدانید که قرار است در شرایط سخت و پرهیجان کار کنید؛ چرا که محل فعالیت شما در عسلویه واقع شده و باید در یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت مشغول به فعالیت شوید. در حال حاضر، مجتمع گازی پارس جنوبی از ده پالایشگاه و نوزده فاز تشکیل شده است و برنامه توسعه آن همچنان ادامه دارد. حقوق دریافتی شاغلان این مجتمع اغلب جذاب و جالب توجه است. علت اصلی آن هم شرایط سختی است که کارکنان این شرکت تحمل می‌کنند.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.