پردرآمدترین شغل های اینترنتی دنیا را بشناسید

0

اگر بگوییم با ورود اینترنت به زندگی بشر همه ‌چیز دگرگون شد، حرف بیهوده‌ای نزده‌ایم. اینترنت همه‌چیز را زیر و رو کرد و چنان زندگی جوامع بشری را تغییر داد که امروزه نمی‌توان تصور کرد روزی اینترنت وجود نداشته است. ظهور اینترنت فضای کسب‌وکار را هم تحت‌تاثیر قرار داد و مشاغل جدیدی ایجاد کرد که تا پیش از ظهور آن وجود نداشتند. بنابراین با توجه به آنلاین شدن اکثر مناسبات بشری، مشاغل این حوزه هم به پردرآمدترین مشاغل دنیا تبدیل شده‌اند. در ادامه، پردرآمدترین شغل های اینترنتی دنیا را معرفی می‌کنیم تا بتوانید بنا بر استعداد و توانایی‌تان، کاری مطلوب و مناسب پیدا کنید.

جدیدترین آگهی‌های استخدام حوزه فناوری اطلاعات را ببینید

تعریف شغل اینترنتی

در یک تعریف کلی، شغل اینترنتی تمامی فعالیت‌هایی را که در اینترنت و فضای مجازی به منظور کسب درآمد انجام می‌شود دربرمی‌گیرد. این فعالیت‌ها طیف وسیعی از خدمات و تخصص‌های مختلف را شامل می‌شود که برخی از آن‌ها را می‌توان در گروه پردرآمدترین شغل های اینترنتی دنیا دسته‌بندی کرد.

برگزاری مراسم و کنفرانس‌های آنلاین

از وجود چنین عنوانی تعجب کردید؟ حق دارید! تا پیش از ظهور اینترنت و تا قبل از شیوع پاندمی کرونا اکثر مراسم‌، کنفرانس‌ها و جلسات به‌صورت حضوری برگزار می‌شد. اما این روزها، برگزاری مراسم آنلاین تبدیل به یکی از پردرآمدترین شغل های اینترنتی شده است. بسیاری از افراد و شرکت‌ها، جلسات، مراسم و کنفرانس‌های خود را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کنند و برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم و تبلیغات آن، به افرادی متخصصی احتیاج دارند که با شناخت خود از دنیای اینترنت مراسم آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. اما این تمام ماجرا نیست. امروزه حتی برای برگزاری یک مراسم حضوری هم به اینترنت نیاز است. بسیاری از مجموعه‌ها به منظور کم کردن هزینه‌ها، از شرکت‌ها و افرادی استفاده می‌کنند که بتوانند برای معرفی و تبلیغ آنان از بستر اینترنت استفاده نمایند. بنابراین برگزاری مراسم و کنفرانس‌های آنلاین که می‌تواند درآمد ده تا بیست میلیونی داشته باشد، یکی از پردرآمدترین شغل های اینترنتی و چه بسا پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا باشد.

خرید و فروش کالا به‌صورت اینترنتی

امروزه با رشد و گسترش اینترنت و وجود شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام، بسیاری از خرید و فروش‌ها به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و این کسب‌وکار نوظهور می‌تواند یکی از پردرآمدترین شغل‌های اینترنتی و احتمالاً پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا باشد. در محیط مجازی، بسته به محصولی که ارائه می‌کنید و تبلیغاتی که برای آن محصول انجام می‌دهید، درآمد شما می‌تواند متغیر باشد. اگر برای فروش محصول‌تان عجله نکنید و با صبر و حوصله کالای خود را تبلیغ کنید، با توجه به این‌که خرید و فروش‌های اینترنتی دردسر و هزینه کسب‌و‌کارهای حضوری را ندارد، می‌توانید روی درآمد ده تا سی میلیونی حساب باز کنید.

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات همیشه عنصری حیاتی برای معرفی یک محصول اینترنتی بوده است. امروزه با گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی نیاز به تبلیغ آن‌ها نیز به‌شدت احساس می‌شود. تمام کسب‌وکارها احتیاج دارند که تبلیغ شوند و بنابراین تبلیغات آنلاین می‌تواند یکی از پردرآمدترین شغل های اینترنتی باشد. برای کسب درآمد از راه تبلیغات به هوش و خلاقیت نیاز داریم. اگر این دو عنصر برای معرفی بهتر کالاها و خدمات وجود داشته باشد، فردی که در این حوزه مشغول فعالیت است می‌تواند با کارفرماهای بیشتری قرارداد ببندد و کار تبلیغات اینترنتی را تبدیل به پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا کند. تبلیغات اینترنتی با توجه به گستره کاری که در آن وجود دارد می‌تواند درآمد پانزده تا چهل میلیونی را برای کسی که در این زمینه فعالیت می‌کند رقم بزند.

ارائه خدمات تخصصی و آموزشی به‌صورت اینترنتی

با ورود اینترنت به زندگی مردم جهان، بسیاری از خدمات تخصصی و آموزشی از حالت حضوری خارج شدند و به صورت اینترنتی درآمدند. به دلیل پاندمی کرونا، آموزش‌ها و خدمات اینترنتی تبدیل به یکی از پردرآمدترین شغل‌های اینترنتی شد، به شکلی که اکثر دریافت‌کنندگان این خدمات ترجیح می‌دادند خدمات را به‌صورت آنلاین دریافت کنند و نه حضوری. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از افراد مشغول در مشاغل آموزشی و خدماتی، اینترنت را بستر فعالیت خود قرار دهند و تلاش کردند از طریق فضای مجازی به مشتریان خود سرویس دهند. نتیجه چه بود؟ جذب مشتریان پرتعداد و کسب‌ درآمد بیشتر. بیراه نیست اگر بگوییم ارائه خدمات تخصصی و آموزشی به‌صورت اینترنتی با توجه به درآمد ده تا بیست میلیونی آن به تدریج تبدیل به پُردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا خواهد شد.

ارائه خدمات تخصصی و آموزشی از پردرآمدترین شغل های اینترنتی دنیا است

طراحی و ساخت نرم‌افزار، سایت و اپلیکیشن

امروزه با توجه به این‌که اکثر شرکت‌های اقتصادی، آموزشی و فرهنگی خدمات خود را در بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهند، طراحی نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌هایی که بتوانند این خدمات را به شکلی امن و سریع در اختیار مشتریان قرار دهند تبدیل به یکی از پردرآمدترین شغل های اینترنتی دنیا شده است. کسی که در این حوزه تخصص داشته باشد می‌تواند با بستن قراردادهای متعدد با شرکت‌های دولتی و خصوصی، درآمدش را به چهل میلیون تومان یا بیشتر نیز برساند. به خاطر همین است که این تخصص یکی از کاندیداهای جدی پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیاست و هواداران پرتعدادی دارد.

اقتصاد دیجیتالی

اینترنت اکثر حوزه‌ها و دانش‌های بشری از جمله اقتصاد را تحت‌تاثیر قرار داد. با ورود ارزهای دیجیتال به حوزه اقتصاد تحولی شگرف در مبادلات اقتصادی به وجود آمد و اقتصاد دیجیتالی و اینترنتی تبدیل به یکی از پردرآمدترین شغل‌های اینترنتی دنیا شد. شغلی که در آن تحلیل درست بازار و هوش و توانایی در حوزه خرید و فروش می‌تواند حتی درآمدهای پنجاه میلیونی و بیشتر را هم برای فعالین این حوزه تضمین کند. بدون شک اقتصاد دیجیتالی در جهان امروز پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا است.

جمع‌بندی پردآرمدترین شغل های اینترنتی دنیا

ردیفدسته‌بندی مشاغلنمونه مشاغلدرآمد
۱برگزاری مراسم و کنفرانس آنلاینبرگزاری کنفرانس، مراسم اینترنتی، مصاحبه‌های کاری، تبلیغات برندینگ و...بین ده تا بیست میلیون تومان
۲خرید و فروش کالاهای اینترنتیخرید و فروش کالا، عرضه محصولات خوراکی در بستر اینترنت، ارائه مشاوره در حوزه خرید کالابین ده تا سی میلیون تومان
۳تبلیغات اینترنتیتبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا و...ده تا چهل میلیون تومان
۴ارائه خدمات تخصصی و آموزشی به صورت اینترنتیآموزش زبان، مشاوره‌های روانشناسی، خدمات نظافتی، آموزش امور فرهنگی و هنری و...ده تا بیست میلیون تومان
۵طراحی و ساخت سایت، نرم افزار و اپلیکیشنطراحی و ساخت سایت، ساخت اپلیکیشن، حل مشکلات نرم‌افزاری کاربران اینترنتده تا چهل میلیون تومان
۶اقتصاد دیجیتالیخرید و فروش ارز دیجیتال، مشاوره اقتصادی، تحلیل داده‌ها و بازارهاده تا پنجاه میلیون تومان

کسب درآمد از طریق گوشی‌های هوشمند

اگر اینترنت جهان را متحول کرد، گوشی‌های هوشمند تحولی دیگر در دل تحول اینترنت به وجود آورد. به شکلی که با ظهور گوشی‌های اینترنتی مرز بین زندگی حقیقی و مجازی برداشته شد و این دو با یکدیگر پیوند خوردند. با ظهور گوشی‌های هوشمند شرایط برای کسب درآمد از طریق این تکنولوژی جدید نیز مهیا شد و فهرست جدیدی به پردرآمدترین مشاغل اینترنتی دنیا اضافه شد.

تعمیرات و خرید و فروش گوشی

تعمیرات و خرید و فروش گوشی یکی از راه‌های آسان و ساده برای کسب درآمد است. با توجه به این‌که امروزه همه از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و همواره به این وسیله نوین ارتباطی نیاز دارند، تعمیر و خرید و فروش گوشی‌های هوشمند یک راه ساده و درآمدساز برای کسانی است که می‌خواهند از طریق این وسیله فراگیر درآمد کسب کنند. شغلی با درآمد تقریباً تضمین‌شده تا سقف سی میلیون تومان.

کسب درآمد از طریق شبکه‌های اجتماعی

گوشی‌های هوشمند امکانات جدیدی در اختیار استفاده‌کنندگان قرار داد که از مهم‌ترین این امکانات شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتساپ است. شبکه‌هایی که امکانات وسیعی در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا با تاسیس پیج و کانال به انواع فعالیت‌های اقتصادی در این شبکه‌ها بپردازند. از خرید و فروش بگیرید تا ارائه خدمات و… . کاربران زیادی از این شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. بلاگری، ساخت ویدئو، انجام تبلیغات، خرید و فروش کالا و برگزاری جلسات و سمینارهای آنلاین تنها بخشی از فعالیت‌های اقتصادی در شبکه‌های اجتماعی هستند که این اپلیکیشن‌ها را تبدیل به یکی از پردرآمدترین شغل‌های اینترنتی کرده‌اند. فعالین این حوزه بسته به توانایی که دارند می‌توانند درآمد ده تا سی میلیونی کسب کنند.

کسب درآمد از طریق شبکه‌های اجتماعی از پردرآمدترین شغل های اینترنتی دنیا است

کسب درآمد با بازی‌های اینترنتی

برخی کاربران فضای مجازی هستند که استعداد شگرفی در انجام بازی‌های کامپیوتری و موبایلی دارند. آن دسته از افراد فعال در این حوزه که شناخت خوبی از بازی‌های کامپیوتری و موبایلی دارند می‌توانند با نصب برخی بازی‌ها (که البته پیدا کردن آن‌ها نیازمند تحقیق و بررسی دقیق و مفصل است) درآمد کسب کنند. درآمدهایی که از طریق ذخیره کردن امتیاز یا قرعه کشی به دست می‌آید می‌تواند بین پنج تا بیست میلیون تومان متغیر باشد.

عکاسی

برای کسانی که ذوق و هنر عکاسی دارند کسب درآمد از طریق عکاسی کردن با گوشی هوشمند می‌تواند یک راه جذاب باشد. این افراد می‌توانند با گرفتن عکس‌های جذاب و حرفه‌ای و ارائه آن‌ها به وبسایت‌ها و روزنامه‌ها درآمد خوبی کسب کنند. درآمدی که اغلب به بیست میلیون تومان هم می‌رسد.

تولید محتوا

فضای مجازی به انواع محتوا در حوزه‌های مختلف اعم از متنی و تصویری برای استفاده کاربران نیاز دارد. برای کسانی که در حوزه ساخت تیزر و نوشتن محتوا در حوزه‌های مختلف دستی بر آتش دارند، تولید محتوا تصویری و نوشتاری قطعاً درآمد فراوانی دارد. همه پیج‌ها نیاز به محتواهای تصویری و نوشتاری دارند و این فرصت مناسبی است تا تولید محتوا به یکی از پردرآمدترین شغل‌های اینترنتی تبدیل شود.

جمع‌بندی کسب درآمد از طریق گوشی‌های هوشمند

ردیفدسته‌بندی مشاغلنمونه مشاغلدرآمد
۱تعمیرات و خرید و فروش گوشیتعمیر گوشی، خرید و فروش گوشی، نصب برنامه و اپلیکیشن و...ده تا سی میلیون تومان
۲کسب درآمد از طریق شبکه‌های اجتماعیبلاگری، ساخت ویدئو، انجام تبلیغات،خرید و فروش اینترنتیده تا سی میلیون تومان
۳کسب درآمد با بازی‌های اینترنتیانجام بازی‌های آنلاینپنج تا بیست میلیون تومان
۴عکاسیگرفتن عکس با موبایل و ارائه آن به رسانه‌هاپنج تا بیست میلیون تومان
۵تولید محتوانوشتن متن و ساخت ویدئوپنج تا پانزده میلیون تومان

شغل‌های پاره‌وقت اینترنتی

بسیاری از مشاغل اینترنتی مانند آموزش، ادمینی پیج‌ها و صفحات، مشاوره‌های تحصیلی و… هم وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به صورت پاره وقت انجام داد. مشاغلی که برای دانشجویان و دانش‌آموزان بسیار مناسب هستند چرا که می‌توانند برای این افراد در کنار تحصیل درآمد نیز به ارمغان بیاورند. درآمدی که می‌تواند برای ادامه تحصیل نیز کمک‌حال آن‌ها باشد.

کار دانشجویی | مزایا، معایب و فرصت‌ها

کار در منزل و مزایا و معایب آن | ۶۳ ایده برای آنکه مدیر کسب‌وکار خود باشید!

پردرآمدترین مشاغل فریلنسری را بشناسید

برنامه‌ ریزی برای زنان شاغل و ایجاد تعادل بین کار و زندگی


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.