استخدام در بانک گردشگری سال ۱۴۰۱ | جذب نیرو برای شعب تهران و کیش

0

روابط عمومی بانک گردشگری که از جمله بانک‌های خصوصی (غیردولتی با سهامی‌عام) است به تازگی اطلاعیه استخدامی منتشر کرده است. روابط عمومی این بانک اعلام کرده، قرار است تعدادی نیروی کاری جدید در دفتر مرکزی، برخی شعب تهران و شعبه کیش این بانک استخدام شوند.

در متن اطلاعیه این بانک آمده است:

«بانک گردشگری (غیردولتی- سهامی‌عام) در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل کادر اجرایی و مدیریتی مورد نیاز خود، از متقاضیان دعوت به همکاری نماید. شرایط و دعوت از افراد صاحب‌نظر و مجرب بانکی در سطوح شغلی پیش‌گفته، بر اساس نیازسنجی به عمل آمده، با رعایت اولویت مورد نیاز و صرفاً بنا به تشخیص بانک خواهد بود.»

شرایط عمومی و تخصصی استخدام در بانک گردشگری

آنچنان که در اطلاعیه استخدامی این بانک خصوصی آمده است موارد زیر از جمله مهم‌ترین شروط پایه‌ای و عمومی استخدام در این بانک است.

  • دارا بودن تابعیت ایرانی و التزام به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به ادیان رسمی کشور
  • برخورداری از روابط عمومی مناسب و روحیه مشتری‌مداری و روحیه مشارکت و انجام کار گروهی
  • سلامت کامل جسم و روان و عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان
  • داشتن کارت پایان‌خدمت یا معافیت دائم برای متقاضیان مرد در تاریخ اعلام آگهی
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • تسلط به مهارت‌های ICDL و خدمات بانکداری الکترونیکی
  • آشنایی با زبان انگلیسی

همچنین روابط عمومی این بانک اعلام کرده که دو مورد «اخذ حداقل دانشنامه کارشناسی» و همچنین «داشتن حداقل پنج سال سابقه کاری نزد نظام بانکی کشور» از مهم‌ترین شرایط ویژه‌ای است که برای استخدام در این بانک ضروری به نظر می‌رسد. علاقه‌مندان باید با بررسی شرایط فوق‌الذکر و در صورت داشتن همه موارد اقدام به نام‌نویسی کنند.

نحوه نام‌نویسی و تاریخ ثبت‌نام

آگهی استخدامی بانک سرمایه در شعبه کیش تاریخ ۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ منتشر شده است. آنچنان که در این آگهی ذکر شده متقاضیان تا پانزده روز بعد از آن یعنی تا ۲۳ مرداد ماه سال جاری می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

برای شرکت در این آزمون بررسی شرایط عمومی و تخصصی استخدام در این مجموعه را داشته باشند و همچنین مدارک لازم برای این کار را هم گردآوری کنند.

با مراجعه به وب‌سایت بانک گردشگری نسبت به نام‌نویسی در این بانک اقدام کنند. صفحه ویژه نام‌نویسی در این آزمون در آدرس  https://www.tourismbank.ir/ قرار گرفته و می‌توانید از طریق آن برای نام‌نویسی در آزمون اقدام کنید.
همچنین در اطلاعیه استخدامی دفتر مرکزی و شعب تهران هم آمده که فارغ‌التحصیلان رشته‌های اقتصاد (تمامی گرایش‌ها) – حسابداری – حسابرسی – علوم بانکی – مدیریت (تمامی گرایش‌ها) – و مهندسی صنایع می‌توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند.

نکتــه مهم: صفحه نام‌نویسی آزمون استخدامی تهران و کیش یکسان است و در همان لینک بالا قرار دارد. داشتن «تصویر مدرک تحصیلی»، «تصویر شناسنامه و کارت ملی» و «عکس پرسنلی» برای نام‌نویسی ضروری است.

تذکرهای مهم

از میان درخواست‌های متقاضیان، افراد واجد شرایط اولیه انتخاب و بر اساس اولویت مورد نیاز بانک، اطلاع‌رسانی برای مراحل بعدی به ایشان از طریق تماس یا پیامک، صرفا به شماره تماس‌های اعلام شده صورت خواهد پذیرفت.

چنانچه بانک در هر مرحله از همکاری، متوجه عدم رعایت «اصل صداقت» در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مربوطه از سوی متقاضی شود، موضوع جذب/تداوم همکاری، کان‌لم‌یکن و بلا اثر خواهد بود. ارائه مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و شرکت در مصاحبه‌های روانشناختی و تخصصی، هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.

استخدام در شرکت چینی مقصود | جذب نیرو برای ۱۲ عنوان شغلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.