فراخوان استخدام در بانک صادرات برای نیروهای بومی استان تهران

0

بانک صادرات قصد دارد از تعداد محدودی نیرو که بومی استان تهران باشند دعوت به همکاری کند. روابط عمومی این بانک به‌تازگی در اطلاعیه‌ای از برنامه استخدام نیرو در بانک صادرات استان تهران خبر داده است. آنچنان که در این فراخوان آمده، در این مرحله تنها از میان داوطلبان مرد نیرو استخدام خواهد شد.

جزئیات برنامه استخدامی بانک صادرات و نحوه ثبت‌نام

در فراخوان بانک صادرات که توسط روابط عمومی این بانک صادر شده آمده است که این بانک قصد دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیازش در استان تهران را که در بخش فناوری اطلاعات (IT) مشغول به کار هستند، ترمیم کند. به همین دلیل، از تعداد محدودی نیروی مرد بومی تهران، فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات (IT) دعوت کرده تا در صورت داشتن شرایط لازم برای شرکت در آزمون استخدامی نام‌نویسی کنند. آنچنان که در این اطلاعیه آمده است، ثبت‌نام از ۷ الی ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود. متقاضیان کار می‌توانند بعد از اطمینان از اینکه شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را دارند به وب‌سایت بانک صادرات مراجعه و از آنجا مراحل نام‌نویسی اینترنتی را پیگیری کنند. توجه داشته باشید که اتمام دقیق نام‌نویسی در وب‌سایت بانک باید با دریافت کد رهگیری برای شما همراه باشد و در غیر این صورت، نام‌نویسی شما به‌صورت کامل انجام نشده. همانطور که در بالا هم اشاره شد، تا ۲۰ خرداد ماه فرصت دارید در این آزمون شرکت کنید. در توضیحاتی که در وب‌سایت بانک درباره نام‌نویسی این آزمون بیان شده آمده که به همراه داشتن فایل اسکن شده عکس ۴×۳، صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات (در صورت وجود توضیح)، کارت ملی، کارت پایان‌خدمت یا معافیت دائم قانونی، مدرک تحصیلی دارای معدل کل و مدرک دیپلم (جهت احراز شرایط بومی بودن) در زمان ثبت‌نام ضروری است.

شرایط لازم برای شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات

همانطور که گفتیم، این آزمون برای تکمیل نیروی انسانی بخش فناوری اطلاعات این بانک طراحی شده است و برای همین هم فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی کامپیوتر و یا مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش‌ها) می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. همچنین متقاضیان باید یکی از دو مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد را در این رشته‌ها داشته باشند.

نکته مهم این است که در فراخوان استخدامی این بانک ذکر شده که داوطلبان از فارغ‌التحصیلان یکی از دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران، تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان، اصفهان، فردوسی مشهد، شیراز، تبریز، گیلان و شهید چمران اهواز باشند. نکته مهم و محدودکننده دیگر درباره این آزمون استخدامی این است که محل تولد، محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم داوطلبان کار باید در استان تهران باشد تا به این ترتیب «بومی» به حساب بیایند. در این آزمون، تنها دانشجویانی که با معدل ۱۶ و بیشتر از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند می‌تواند شرکت کنند و حداکثر سن برای کارشناسی ۲۷ سال (یعنی متولدین ۱۳۷۴/۰۳/۰۷ به بعد) و برای کارشناسی ارشد ۲۹ سال تمام (یعنی متولدین ۱۳۷۲/۰۳/۰۷ به بعد) می‌باشد. سایر شرایط ذکر شده در فراخوان این بانک شبیه به شرایط عمومی استخدام در ایران است که شامل مواردی چون «تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی»، «عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان‌گردان»، «نداشتن سوء‌پیشینه کیفری موثر»، «دارا بودن کارت پایان‌خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی» و … می‌شود.

آزمون استخدامی بانک شهر با رقابت ۱۰ هزار نفر برای ۱۳۰ جایگاه شغلی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.