آزمون درجه داری پلیس در استان البرز برگزار می‌شود

0

پنجمین مرحله آزمون استخدامی پلیس در مقطع درجه‌داری با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در استان البرز برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط و شیوه برگزاری آزمون درجه داری پلیس با ما همراه باشید.


این پنجمین مرحله آزمون استخدامی پلیس در مقطع درجه‌داری مرد در سال جاری (۱۴۰۰) است و نتایج آن در نیمه دوم اسفندماه از طریق پیامک به داوطلبین اعلام خواهد شد. داشتن حداکثر سن ۲۵ سال و حداقل معدل کل دیپلم ۱۲ و میزان قد حداقل ۱۷۰ سانتی‌متر جزو شرایط این آزمون است و داوطلبان پس از سیر مراحل گزینشی با موفقیت به استخدام ناجا درخواهند آمد.
فرماندهی انتظامی استان البرز به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود از بین جوانان استان البرز در مقطع درجه‌داری مرد به‌صورت پیمانی (۵ ساله) با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی تمامی رشته‌های نظری و فنی و حرفه‌ای جذب و استخدام می‌کند.
متقاضیان استخدام می‌توانند برای ثبت‌نام علاوه بر حضور در کلیه مقر‌های انتظامی ازجمله کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل سکونت خود، به هسته گزینش استان البرز واقع در کرج، میدان توحید، بلوار بلال، روبروی بانک صادرات مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۷۴۰۹ تماس حاصل کنند.

زمان برگزاری آزمون درجه داری پلیس در استان البرز، متعاقبا اعلام خواهد شد.


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.