جدیدترین شرایط فروش و ثبت نام بهمن خودرو اردیبهشت ۱۴۰۱

36

جدیدترین شرایط فروش و ثبت نام بهمن خودرو چیست؟ شما در ادامه این مطلب می‌توانید آخرین و جدیدترین شرایط ثبت نام بهمن موتور را مطالعه کنید و از طرح‌های فروش بهمن موتور مطلع شوید. گروه بهمن خودرو در سال ۱۳۳۱ و در راستای فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی و حق العمل کاری نمایندگی‌های تجاری، به نام شرکت سهامی ایران خلیج کو تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۳۳۸، اولین محصول خود را با عنوان وانت سه چرخ مزدا تولید کرد و به همین ترتیب بود که نام شرکت به کارخانه اتومبیل سازی مزدا تغیر یافت. در سال ۱۳۶۳ وانت مزدا ۱۶۰۰ به مرحله تولید رسید و این شرکت به ایران وانت تغییر نام داد که بعدها نام این مجموعه به گروه بهمن تغییر یافت که بهمن موتور یکی از زیر شاخه‌های این گروه است. بهمن موتور هر ساله با اجرای طرح‌ها و شرایط فروش مختلف اقدام به فروش خودروهای تولیدی خود می‌کند. متقاضیان خرید خودروهای گروه بهمن می‌توانند با ثبت نام در شرایط فروش گروه بهمن اقدام به خرید یا پیش خرید این خودروها کنند.

طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور [به روز رسانی] – مهر ۱۴۰۱

طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور از هفته آینده آغاز خواهد شد. این طرح از تاریخ شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ساعت ۱۰ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در این شرایط فروش محصولات کارا تک کابین، کارا دو کابین و ون باری اینرودز، در رنگ سفید به فروش می‌رسند. موعد تحویل محصولات فروخته شده هفته سوم ماه خواهد بود.

نام محصولقیمت
کارا تک کابین۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰
کارا دو کابین۳۳۷.۵۰۰.۰۰۰
ون باری اینرودز۵۵۹.۰۰۰.۰۰۰

طرح جدید فروش نقدی بهمن موتور – شهریور ۱۴۰۱

طرح جدید فروش فوری محصولات گروه بهمن از روز دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱ فعال خواهد شد.

این شرایط فروش از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۶ همان روز ادامه خواهد داشت.

همچنین در این طرح خودروهای کارا تک کابین و کارا دو کابین در رنگ سفید عرضه می‌شوند.

موعد تحویل خودروهای فروخته شده هفته‌ی دوم آبان ماه است.

نام محصولقیمت (تومان)
کارا تک کابین۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰
کارا دو کابین۳۳۷.۵۰۰.۰۰۰

فروش نقدی تحویل فوری محصولات بهمن موتور با قیمت قطعی و به تعداد محدود ویژه شهریور ۱۴۰۱

شرایط ثبت نام نقدی تحویل فوری محصولات شرکت بهمن موتور، با قیمت قطعی و به تعداد محدود به صورت آنلاین از روز شنبه مورخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ همان روز و یا تا زمان تکمیل ظرفیت اجرا می شود. ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس  bahmancustomer.iranecar.com قابل انجام است.

طبق اعلام بهمن موتور، موعد تحویل خودروها هفته پایانی مهرماه ۱۴۰۱ بوده و محصولات بهمن موتور در مدل ۱۴۰۱، با سود انصراف سالیانه ۱۳ درصد و جریمه تأخیر ماهیانه ۲.۵ درصد قابل اجرا است. این محصولات با رنگ سفید عرضه می‌شوند.

نوع خودروقیمت خودرو ( تومان)
وانت کارا تک کابین تیپ ۴ هیدرولیک با تجهیزات شخصی۳۲۵ میلیون
ون باری اینرودز۵۵۹ میلیون
کاپرا ۲۶۵۲ میلیون

فروش و پیش فروش فیدلیتی و دیگنیتی با قیمت قطعی

شرایط پیش ثبت نام طرح پیش فروش عادی با قیمت غیر قطعی و فروش قطعی محصولات شرکت بهمن موتور به صورت آنلاین از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰ صبح به مدت یک هفته به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده ارائه می‌گردد. در همین راستا، فیلترهایی مطابق شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا تشریح شده، قرار داده شده است؛ که در صورتی که پیش ثبـت نام مـطابق با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه بوده و راستی آزمایی تایید گردد، درخواست متقاضی وارد مرحله قرعه کشی می گردد. ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو به آدرس sale.iranecar.com و از طریق قرعه کشی قابل انجام است.

فروش با قیمت قطعی: پیش فروش با قیمت غیرقطعی: قواعد و ضوابط بخشنامه :

۱. امکان ثبت نام، صرفاً برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر، مجاز است. ۲. هر کدملی/ شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه از این بخشنامه به شرط عدم خرید خودرو در طرح‌های فروش قبلی شرکت بهمن موتور و سایر شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت میباشد.

لغو مجدد پیش فروش فیدلیتی – اردیبهشت ۱۴۰۱

پیش فروش فیدلیتی برای بار دوم طی چند روز گذشته لغو شد. در ابتدا قرار بود تا پیش فروش فیدلیتی در روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه انجام شود اما پیش فروش روز چهارشنبه به دلیل جا به جایی تعطیلات عید فطر لغو و به روز شنبه موکول شد. در نهایت پیش فروش فیدلیتی پرایم برای روز شنبه نیز لغو شد، چرا که وزارت صمت به تمامی شرکت‌های خودروسازی دستور داده است تا زمان راه اندازی سامانه جامع فروش خودرو، از پیش فروش و فروش هرگونه خودرو خودداری کنند. شرکت بهمن موتور ضمن عذرخواهی از مشتریان گرامی به مجرد دریافت دستورالعمل جدید نسبت به فروش خودروهای ساخت خود اقدام خواهد نمود.

طرح جدید پیش فروش خودروهای فیدلیتی ویژه اردیبهشت ۱۴۰۱

برای اولین بار خودرو فیدلیتی به صورت پیش فروش با قیمت غیرقطعی از سوی گروه بهمن عرضه خواهد شد. این شرایط فروش از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ شروع خواهد شد. در این شرایط فروش سند خودروها آزاد است و کسانی که در طرح های قبل موفق به ثبت نام شده اند مجاز به خرید نمی باشند.

ثبت نام خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی لغو شد

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برنامه فروش روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم به دلیل مصادف شدن با تعطیلات عید سعید فطر لغو و زمان فروش متعاقبا اعلام خواهد شد.

طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت جدید

طرح فروش نقدی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی ویژه عید فطر با قیمت جدید از هفته آینده آغاز خواهد شد. این شرایط فروش به صورت آنلاین از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت خواهد بود. شرایط ثبت نام در این مرحله از فروش به صورت نقدی-اعتباری و سند در رهن به مدت یکسال از تاریخ قرارداد و بدون حق آزادسازی سند زودتر از موعد سررسید (موعد سررسید فک رهن – خردادماه ۱۴۰۲) و بدون نیاز به ارائه چک و یا ضامن از سوی مشتریان است. مبلغ ۲ میلیون تومان بابت رهن خودرو از مبلغ خودرو کسر خواهد شد. ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی قابل انجام است.

فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی ویژه اسفند ۱۴۰۰

طرح جدید ثبت نام بهمن خودرو به زودی آغاز می‌شود. در شرایط جدید فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی از سوی گروه بهمن هفته آینده آغاز شد. این بخشنامه از تاریخ یکشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد. طبق این بخشنامه سند خودروها یک سال در رهن شرکت خواهد بود. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام دیگنیتی و فیدیلیتی به سایت بهمن موتور مراجعه کنند.

جدیدترین آگهی‌های خودرو

فروش فوری بهمن موتور با قیمت جدید و مدل ۱۴۰۱

جدیدترین شرایط فروش بهمن موتور اعلام شد. در این طرح فروش نقدی محصولات گروه بهمن با قیمت قطعی به فروش خواهند رسید. در این شرایط فروش بهمن موتور کلیه‌ی خودروها با مدل ۱۴۰۱ خواهند بود. این مرحله از ثبت نام اینترنتی بهمن خودرو به صورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در این شرایط فروش خودروهای کارا تک کابین، کارا دو کابین و کاپرا ۲ عرضه خواهد شد. بر اساس بخشنامه زمان تحویل خودروها هفته‌ی دوم اردیبهشت خواهد بود.

خودروقیمت قبل (تومان)قیمت جدید (تومان)
کارا تک کابین۲۵۰.۹۲۴.۰۰۰۲۵۵.۷۰۰.۰۰۰
کارا دو کابین۲۶۸.۹۰۰.۰۰۰۲۶۸.۰۰۰.۰۰۰
کاپرا ۲۵۶۸.۹۰۰.۰۰۰۵۶۸.۹۰۰.۰۰۰

جدیدترین آگهی‌های خودرو
قیمت روز محصولات بهمن موتور برای مشاهده قیمت روز محصولات بهمن موتور و سایر خودروهای بازار می‌توانید به صفحه قیمت روز خودرو در سایت دیوار مراجعه کنید.

نحوه ثبت نام اینترنتی بهمن موتور سال ۹۹

برای ثبت نام اینترنتی بهمن موتور در سال ۹۹ باید ابتدا به آدرس https://bahman.iranecar.com مراجعه کنید و سپس با انتخاب خودروی مورد نظر، برای ثبت نام آن اقدام نمایید.

36 نظرات
  1. مانانا می‌گوید

    وا شما ها هم بی کارید ها با هم کل کل میکنید دلش اینجوری خواست به ما چه

    1. مینا می‌گوید

      دوست عزیز هرکس هرجور دلش خواست رفتار کنه قانون جنگله .هر فروشنده نسبت به هر خریداری تعهداتی داره وظیفه ی فروشنده فراهم کردن سهولت خرید مشتریان

  2. حسن بازرگان می‌گوید

    ثبت نام دیگنیتی چه زمانیه لطفا اعلام کنید

  3. محمد می‌گوید

    سلام
    شرکت بهمن خودرو؛ انگیزه و منفعت شما از این شیوه ثبت نام و فروش خودرو چیست؟ که برای فروش تعداد محدودی خودرو، مثلا چند دستگاه فدیلیتی هزارن نفر را مجبور می نمایید با سختی و ضرر زیاد ۶۷۰ میلیون تومان را جور کنند ولی در روز ثبت نام حتی قادر به ورود به سایت فروش شما نمی شوند مگر آن شرکت نمی تواند ابتدا از متقاضیان ثبت نام کند و پس از گزینش و انتخاب کسانی که مورد نظرتان جهت خرید خودرو هستند به آنها ۴۸ ساعت فرصت دهید تا پول را به حسابتان واریز نمایند خودرو که نمی دهید پس چرا ضرر به دیگران تحمیل می کنید این روش چه سودی برای شما در بر دارد.

    1. محمد می‌گوید

      دقیقا درسته

    2. میترا می‌گوید

      چرا شایعه میکنید به جان عزیزم من نوشتم بعد ۴ ماه ولی خدا رو شکر
      قرعه کشی خوبه ؟ هر کی ۱۰۰ تا گواهینامه داره اسم می‌نویسه آخرش یکیشون برنده میشه بعد دلال پول رو واریز می‌کنه

  4. امین می‌گوید

    از این مسخره تر و افتضاح تر ثبت نام وجود نداره و فقط یه فکر وجود داره واونم اینه که مردمو مسخره کردین و فقط اوناییکه خودتون مورد نظرتونه ثبت نام خواهند کرد،متاسفم براتون

  5. عباس ناظری می‌گوید

    بدبختانه به جایی رسیدیم که برای ماشین چینی این همه باید حقارت بکشیم
    من روز ۱۲ مرداد با یک اینترنت بسیار پرسرعت از اولین لحظه ای که ثبت نام شروع شد فرم را پر کردم شاید کل فرایند ۵ دقیقه هم طول نکشید حتی درگاه بانکی را هم انتخاب کردم ولی بعد از کلی معطلی ارتباط با بانک انجام نشد و سایت بدلیل پر شدن ظرفیت بسته شد
    خوب به قول دوستان چرا مردم آزار ی می کنید شما که قراره ماشینها رو به آدمهای خودتون بدید تا با قیمت بالاتر تو بازار بفروشن و پول حروم میل کنند چرا آگهی میدید
    از همه بدتر با افتخار تو سایت عنوان میکنید از ساعت ۱۰ تا ۴ بعد از ظهر بعد هم سایت ۱۰:۳۰ باز میشه و ۱۰:۴۰ تموم میشه
    واقعا تو این ۴۰ سال مردم ایران به کجا رسیدن

    1. لاله می‌گوید

      چه ربطی به ۴۰ سال داره حالا همه یاد گرفتن هی می گن! یعنی قبل ۴۰ سال قار نشین ها یا قول یهود اینجا زندگی می کردن؟؟
      همین ما ایرانی ها هستیم قبلش هم همین بودیم
      مشکلت رو مطرح کن چرا خاله زنک یاد گرفتیم هی ۴۰ سال ۴۰ سال

      1. رضا می‌گوید

        لاله جان ربطش به ۴۰ سال اینه که ۴۳ سال است که خودرو سازان عزیز امسال تو سر کار اومدن و در حال چباول مردم هستند نه تنها تولید کننده نیستند بلکه حتی مونتاژ هم نمیکنند فقط هر چی آشغال چینی کم کیفیت هست به قیمت لامبورگینی فشار میدهند به مردم و مردم هم که تبدیل شدن به دلال . مصرف کننده واقعی خودشو پاره کنه نمیتونه ثبت نام کنه و این معنی مسخره بازی نوین هست
        خدا رحمت کنه روح اون مرحوم را که دروازه های تمدن بزرگ را داشت باز میکرد اما افسوس که خیلی ها لیاقت ندارید و با پراید و تیبا حال میکنند

  6. حمید می‌گوید

    یعنی واقعاً می خواین مردم باور کنن هیچ سوء استفاده ای در کار نیست؟

  7. مجید می‌گوید

    طبق یک نظرسنجی که از ۳۰ نفر از متقاضیان انجام دادم حتی یک نفر هم موفق به ثبت نام نشده بود و با توجه به تعداد کثیر متقاضیان و اینکه هر نفر چند ساعت معطل شده و تقریبا آن روز از کار افتاده و اینکه ۶۷۰ میلیون با چه زحمتی از قبل در حسابش موجود کرده نتیجه گرفتم که در سطح کلان، زیانی که فروش فیدلیتی به اقتصاد کشور وارد کرده چندین برابر کل سود سالانه ی بهمن موتور است.
    ای کاش یک نظارت بر اینجور مزاحمت های این خودروسازها بود البته اسم خودروساز واقعا زیادشونه چون شاه غلام، مکانیک سرکوچه ما بهتر از اینا خودرو جمع (مونتاژ) میکنه و ادعایی هم نداره

  8. محمد ن می‌گوید

    با این روش فروش فکر نمیکنم ماشین دست مصرف کننده برسه، بهتره روشی رو تعیین بکنندکه امکان ثبت نام برای تمام متقاضیان فراهم بشه و بعد از ثبت نام با توجه به موجودی تولید با قرعه کشی انتخاب صورت بگیره

  9. نیما می‌گوید

    پیشنهاد می کنم در هر مرحله از فروش فیدلیتی ، تعداد آن را اعلام کنید، این اقدام اولا در جهت شفاف سازی و ثانیا باعث میشه کسانی که قصد ثبت نام دارند با توجه به تعداد فروش آن و شانس ثبت نام تصمیم بهتری بگیرن

  10. آکو می‌گوید

    چرا ایرانی به ایرانی رحم نمیکنه ماشین چینی میارین یا سود ۶۰ درصد به ملت میدیدن اونم این مدلی که مردم روانی بشن انصاف داشته باشین از شرایطی که پیش آمده برای مملکت سواستفاده نکنید مردم دیگه هیچ خوشحالی ندارن امیدی ندارن حداقل شما ها انسان باشید هوای ملت داشته باشید

  11. علیرضا می‌گوید

    باعث تاسفه شرکتی با این همه ادعا فروش محصول به این صورت.تمام خودروهای ثبت نام شده فقط و فقط به دست دلالهای بازار با قیمتهای عجیب قریب در سایتهای باما .پس چرا ادعای ثبت نام میکنید وقتی نمیتونید یا نمیخواید خودرو با قیمت واقعی به دست مشتری مصرف کننده برسه.

  12. محمدمهدی می‌گوید

    همه بزرگواران چندی سال است که مارا هی کردند هی کردند مسخره.. شما هم هی بکنید
    اگه یه جو معرفت داشتید حداقل ثبت نام رو برای رضای خدا عادلانه انجام می‌دادید بعدش مثلا قرعه‌کشی انجام می‌دادید اسمایی که بیرون میومد میزدید توی سایتتون یا هرجایی میگفتید تا فلان زمان مبلغ رو واریز کنید.. تا همه میدونستیم صداقت دارید ولی مردم رو خر فرض کردید انگاری نمیدونیم چه مافیایی واسه خودتون راه انداختید.. به والله ما هم آدمیم گناه داریم

  13. سید اسد اله می‌گوید

    بهترین روش برای ثبت نام خودروهای پر طرفدار قرعه کشی است مگر اینکه دوست داشته باشید خودروهای پر طرفدار را بین خودتون تقسیم کنید . مثل ایران خودرو وسایپا

    1. مهدی می‌گوید

      کلا مردم را سرکار گذاشتن عده ای از درون خودرو ساز با سرورهای اختصاصی به سایت متصل میشن که ترافیک نداره و براحتی ثبت نام میکنن تماما رانت و فساد

  14. حمید می‌گوید

    مردم آزارن بهمنیها

  15. Nader می‌گوید

    چرا از تمام متقاضیان ثبت نام نمی‌کنید و مانند ایران خودرو در حضور ناظرین رسمی بین آنها قرعه کشی کنید!
    اینجوری دیگه حرف و حدیث و توهین به شعور مردم و دودره کردن منتفی میشه!
    آخرین فروش مزدا ۳ که ۱۸ ثانیه بعد از باز شدن سایت اعلام تکمیل ظرفیت کرد مزه نکرده باشه؟
    هرکی بگه چجوری می‌توان این حجم از ثبت نام و پرداخت آنلاین را طی ۱۸ ثانیه انجام داد یک مزدا که نه بلکه پورشه جایزه داره!

  16. اسم شما می‌گوید

    ده ملیون میدن واسطه ها با ربات و اسکریپت ده ثانیه ثبت نام میکنن ، تازه بعد ثبت نام موفق پولو میگیرن
    ماشینم میرسه دست دلال تو بازار ازاد میلیاردی میفروشن

  17. شاکی می‌گوید

    از ساعت ۱۰ الی ۱۰:۱۵ فعال نبود خودشون ثبت نام کردند بعد از ۱۰:۱۵ بازشد . با بهترین سیستم i7 و رم ۳۲ ,….زد ظرفیت تکمیل است. توی اون …. با اون دروغ گوی تون. خودتون ۱۰ الی ۱۰:۱۵ نماینده ها ثبت نام کردند و تمام

  18. جيمي بلا می‌گوید

    سلام، آقا یکی از دوستان به من گفت اگه موفق بشی خودرویی توی سایت فروش خوروسازا بخری میان با دستبند میگیرنت میگن تو چطوری تونستی ثبت نام کنی حتماً سایت رو هک کردی!!!!!!!

    1. مینا می‌گوید

      دوست عزیز هرکس هرجور دلش خواست رفتار کنه قانون جنگله .هر فروشنده نسبت به هر خریداری تعهداتی داره وظیفه ی فروشنده فراهم کردن سهولت خرید مشتریان

  19. جيمي بلا می‌گوید

    آها تا یادم نفرفته، من خودم شک کرده بودم چون دفعه پیش که مراحل اولیه رو طی کردم(خرید همین ماشین فشلیتی بهمن خودرو) به سایت پذیرنده بانک هدایت شدم. با کمال تعجب اونجا همینطوری تو حالت waiting موندم تا انداختنم بیرون. طراح این سایت fake باید یه خورده مغزشو کار بندازه آقا سایت تو شلوغه درست، به درگاه بانک چه ربطی داره که هنگ میکنه!!!!!!!!!!!!!!

  20. جيمي بلا می‌گوید

    ببخشید دوباره مزاحم شدم.

  21. 00 می‌گوید

    ما رفتیم یه جا که سرعتش خوب ود یه نفر نوشت سایت از همون اول باز بود ولی ما نتونستیم بنویسیم

  22. سر کار می‌گوید

    گروه بهمن موتور با این روش فروش قطره چکونی ملت رو خوب سرکار گذاشتین و فقط هم دنبال افزایش قیمت در هر مرحله فروش هستید

  23. ضیا می‌گوید

    خوش به حال خودرو سازی مونتاژ کار ایرانی تو این رکود اقتصادی که همه از نداری می نالند هر قیمتی که بخواند هنوز اعلام فروش نکرده همه رو فروختن وخوشا به حال برادران چین که همچین بازاری بکر رو مفت راحت به چنگ آوردن آمریکا خر کی باشه که…

  24. علی می‌گوید

    لطفا تحقیق کنید چند نفر توانستند ثبت نام کنند برای رفع ابهامات چرا مانند ایران خودرو وسایپا عمل نمیشود؟

  25. سجاد می‌گوید

    بنده ماشینم را فروختم تابرای فیدلیتی چینی ثبت نام کنم ان هم نه برای فروش یا سود فقط برای مصرف چون سه بچه دارم و ماشین جادار میخوام از ساعت ۱۰ تا ۱۰.۱۵ ثبت نام را تمام کردم ولی گفت ظرفیت پر شده؟ خدا لعنتتان کند و این پولهایی که میخورید حرامتان باشد .چقدر ما مردم ایران حقیر شدیم که باید برای ماشین اشغال چینی اینجوری بدبختی بکشیم ان وقت در اروپا ولوو xc90 مدل ۲۰۲۱ را با خواهش و التماس تمام قسطی بدون بهره میفروشن . خاک بر سر این مرم . خدا لعنت کند شما مسولین دزد بهمن خودرورا

  26. علی می‌گوید

    شدنیش میشه سخته

  27. علیرضا می‌گوید

    سلام قسطی مزدا دوکابین هم داره یا است

  28. قاسم تقی زاده می‌گوید

    مدارک کابین بصورت اقساط میخوام ولی شرایط هنوز ایجاد نشد

  29. علی کرم یوسفوند می‌گوید

    چرا سایت برای خرید وانت کارا باز نشد ۲۷/۱/۱۴۰۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.