معرفی مرسدس بنز AMG GLE 63 با تیونیگ برابوس 800

معرفی مرسدس بنز AMG GLE 63 با تیونیگ برابوس ۸۰۰

شرکت تیونر برابوس به‌تازگی دست به تیونینگ مرسدس AMG GLE 63 S 4Matic کوپه زده و کیت برابوس ۸۰۰ خود را روی این کراس‌اوور لوکس و قدرتمند نصب کرده است.

پکیج برابوس ۸۰۰ دقیقاً ۷۸۹ اسب بخار قدرت ارائه می دهد و گشتاور آن هم به ۱,۰۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد. برای مقایسه بد نیست بدانید که نسخه استاندارد این کراس‌اوور کوپه فقط ۶۰۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. قدرت اضافه‌ای که پکیج برابوس فراهم کرده است، شتاب صفر تا ۱۰۰ خودرو را به ۳٫۴ ثانیه می‌رساند. حداکثر سرعت آن هم ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

در بحث شتاب‌گیری می‌توان گفت که GLE 63 S با پکیج برابوس ۸۰۰ چندان تغییر خاصی را تجربه نکرده است؛ چراکه نسخه استاندارد هم صفر تا صد را در ۳٫۷ ثانیه پر می‌کند و مانند نمونه تیونشده، بیشینه سرعت آن هم به ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

 

به‌منظور هر چه قوی‌تر کردن خودرو، برابوس ۸۰۰ از توربو شارژرهایی برخوردار است که از کمپرسور بزرگ‌تر استفاده می‌کنند. در همین حال، یاتاقان‌های محوری موتور نیز تقویت شده‌ است. بوست توربو در این مدل به ۲۳٫۲ psi یا ۱٫۶ bar رسیده است. حتی صدای موتور هم در این پکیج موردتقویت قرار گرفته است. خریداران می‌توانند خودرو را با همان سیستم اگزوز استیل ضدزنگ فابریک کمپانی سفارش دهند که از ۴ سر اگزوز تیتانیوم کربنی بهره می‌برد. ماژول کنترل سیستم تعلیق بادی مرسدس بنز هم تقویت شده است و اجازه پایین‌آوردن ارتفاع خودرو تا ۰٫۹۸۴۳ اینچ (۲۵ میلی‌متر) را می‌دهد.

برابوس در ادامه تیونینگ AMG GLE 63 S اقدام به نصب یک کیت بدنه با استایل خشن و تهاجمی کرده است. این کیت بدنه دارای قطعاتی فیبر کربنی است و مشتریان می توانند این قطعات را به رنگ مشکی براق یا مات سفارش دهند. عمده قطعات این بادی کیت از فیبرکربن ساخته شده‌ است. اسپلیتر جدید در جلو، شبکه‌های ورودی هوای بزرگ‌تر و جلوپنجره جدید هم از المان‌های تازه در نمای جلو است.

درصورت تمایل مشتریان، برابوس می‌تواند کابین مرسدس AMG GLE 63 را با چرم با کیفیت و جیر آلکانتارا دوباره تودوزی کند. این کمپانی همچنین برای تزیین و زیباترشدن کابین، از تریم چوبی و فیبر کربنی هم استفاده می‌کند.

 

در نمای عقب هم می‌توان اسپویلر ۳ تکه و دیفیوزر اسپرت را مشاهده کرد. درصورت تمایل خریدار، برابوس تودوزی کابین را با چرم مرغوب آلکانترا از نو دیزاین می‌کند. همچنین قطعات مختلف کابین را می‌توان با چوب و فیبرکربن سفارشی‌سازی کرد.

اگر علاقه به نصب کیت برابوس ۸۰۰ یا بودجه کافی برای خرید این پکیج را ندارید، این کمپانی یک پکیج ارزان‌تر به نام PowerXtra B40-700 را روی GLE 63 نصب می‌کند که به موجب آن بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه این خودرو ۸۷ اسب بخار نسبت به مدل استاندارد افزایش می‌یابد و به ۶۹۰ اسب بخار می‌رسد.

آگهی‌های خرید و فروش خودروی مرسدس بنز

***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *