نهایت تشریفات و سواری اسپرت از آئودی

تحلیلی بر دو فیس‌لیفت 2022 آئودی مدل‌های A8 و S8 به قلم فرزاد برخورداری

0

این فیس لیفت (یا همان تغییر چهره‌) جدید آئودی A8 2022 است. A8 جدید دارای طراحی تیز با فناوری پیشرفته، راحتی در صندلی عقب است و در حال حاضر پیشگام فناوری با ارزش قابلیت اطمینان در تحرک کاربرمحور است.

نمای بیرونی سدان جدید A8 دارای جلوپنجره تک قاب پایه عریض با زوایای کرومی است که اندازه آن افزایش می‌یابد، ورودی‌های هوای عمودی به سبک چراغ‌های جلو، گنبد سقفی مسطح، قوس رینگ و لاستیک های عریض، قسمت گلگیرهای برجسته و پهن است. گیره‌های کرومی که در عقب با OLED‌های دیجیتال و چراغ‌های عقب پیوسته و دفیوزر با میله‌های افقی بازطراحی شده‌اند.

این وسیله نقلیه با یازده نمونه رنگی ارائه می‌شود که شامل سبز جدید متالیک، آبی آسمانی، خاکستری منهتن، و آبی فوق العاده Ultra Blue میباشند. همچنین آئودی A8 جدید در پنج نوع رنگ مات نیز ارائه می‌شوند که شامل خاکستری دیتونا، نقره ای فلورت، خاکستری دیستریت، خاکستری ترا، و سفید یخچالی هستند.

تحلیلی بر دو فیس‌لیفت 2022 آئودی مدل‌های A8 و S8علاوه بر این، طول مدل جدید ۵.۱۹ متر است و بدنه خودرو از ۵۸ درصد قطعات آلومینیومی تشکیل شده است، محفظه سرنشینان دارای قطعات فولادی گرم با استحکام فوق العاده بالا بوده و پنل پشتی مستحکم و سخت از پلیمر تقویت شده با فیبر کربن ساخته شده است.

A8 پیشرفته دارای چراغ‌های عقب OLED دیجیتال به صورت استاندارد است. چراغ‌های عقب دارای ویژگی نشانگر مجاورت در ارتباط با سیستم کمکی است.

تحلیلی بر دو فیس‌لیفت 2022 آئودی مدل‌های A8 و S8فضای داخلی مدل جدید دارای یک سالن بزرگ و گسترده با نورپردازی‌های محیطی، صندلی‌های راحتی اختیاری با عملکردهای گرمکن و ماساژور برای صندلی‌های عقب، پشتی‌های سر با قابلیت تنظیم الکتریکی، یک کنسول میانی پیوسته اختیاری با میزهای تاشو و تهویه مطبوع بوده که خنک‌کننده با محفظه بار اختصاصی نوشیدنی و صفحه نمایش جدید در عقب است که فضایی کاملاً سفارشی را عرضه می‌کند که با رقبای هموطن خود، یعنی سری ۷ ب‌ام‌و و مرسدس بنز اس کلاس رقابت می‌کند.

تحلیلی بر دو فیس‌لیفت 2022 آئودی مدل‌های A8 و S8علاوه بر این، صندلی‌ها به ‌صورت استاندارد با چرم والِتا Valetta، پنل‌های درها با مواد میکروفیبر Dinamica و چرم والکونا Valcona در رنگ قهوه‌ای کنیاک جدید نیز به‌صورت اختیاری در دسترس خواهند بود.

جدیدترین آگهی‌های آئودی

تحلیلی بر دو فیس‌لیفت 2022 آئودی مدل‌های A8 و S8A8 جدید همچنین دارای سیستم پاسخ لمسی MMI در دو نمایشگر با وضوح فول HD با اندازه‌های ۱۰.۱ اینچ و ۸.۶ اینچ، MMI Navigation plus، سیستم صوتی پیشرفته بنگ اند اولافسن، و سه بسته برای سیستم‌های کمک راننده یعنی سیستم پارک کمک اضافه Park Assist Plus، سیستم کمکی شهری City Assist Package و سیستم کمکی تور Tour assist package است که سطح رفاحی کلاس A را ارائه می‌کنند.

تحلیلی بر دو فیس‌لیفت 2022 آئودی مدل‌های A8 و S8

از نظر زیبایی آئودی همیشه استایلی بین اسپرتی ب‌ام‌و و الگانسی و با کلاس بودن مرسدس بنز را در یک پکیج ارائه می‌کند که در دو نوع تزئینات با کروم کاری براق فراوان و کروم کاری مشکی Black Out برای سری S8 که جدیداً ترند شده و طرفداران زیادی دارد ارائه می‌کند که این خودرو همیشه هواداران خاص خود را دارد. آئودی A8 جدید از دسامبر ۲۰۲۱ در بازارهای اروپایی در دسترس بوده و در آلمان، قیمت پایه A8 اکنون ۹۷۸۰۰ یورو است، همچنین آئودی A8 60 TFSI se quattro11 از ۱۰۸۹۵۰ یورو در دسترس است.

ورژن اسپرت‌تر آئودی A8 به نام S8 ارائه می‌شود که دارای مشخصات فنی و پرفورمنس بالاتری نسبت به نمونه استاندارد آن است که مشخصات فنی آن به شرح زیر آمده است:

  • موتور ۴.۰ لیتری V8 TFSI Twin-Turbo
  • خروجی ۵۷۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر
  • ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیه
  • حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت (محدود شده)
  • گیربکس ۸ سرعته تیپ‌ترونیک
  • قیمت در آلمان ۱۴۴۸۰۰ یورو

فضای داخلی نمونه S8 آئودی دارای رنگ بندی خاکستری روشن است و تریم داخلی آن حس و حال اسپرتی بیشتری را دارد که سن استفاده‌کننده پایین‌تری را مورد هدف قرار داده‌اند.

خرید و فروش و قیمت آئودی

در پایان از شما دعوت می‌کنیم که فیلم مربوط به این دو خودرو را تماشا کنید:

جدیدترین آگهی‌های آئودی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.