با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟

راهنمای خرید خودرو بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون

18

با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟ متأسفانه در بازار چند سال گذشته ایران، خرید خودروی ارزنده که قابلیت‌های لازم را نسبت به قیمت داشته باشد، هر روز کار سخت‌تری می‌شود و خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان هم بسیار کار دشواری شده است.

بسیاری از کارشناسان با ناامیدی مشاوره‌هایی را به خریداران ارائه می‌کنند و در عین بیان آنچه لازم است، به این نکته مهم اشاره می‌کنند: «می‌دانیم این خودرو نباید در این بازه قیمت‌ باشد و در برابر این قیمت‌ها نباید چنین خودرویی را پیشنهاد داد، اما در کنار رقبای هم‌رده و هم‌سطحش، این خودرو بهترین انتخاب موجود است.»

فهرست راهنمای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان

آنچه بیشتر فعالان بازار خودرو را متأسف و مأیوس می‌کند، تغییر مداوم قیمت‌ها و بالارفتن آن‌ها در فواصل کوتاه است. این معضل باعث می‌شود تا محدوده انتخاب افراد در بازه‌های قیمتی پایین‌تر هر روز کوچک‌تر و محدودتر شود. بنابراین، تعداد خودرو‌هایی که ارزش در برابر خرید خوبی داشته باشد، محدودتر می‌شود.

اکنون با درنظر گرفتن تمامی این مشکلات، سعی داریم تا راهنمای خرید خودرو به‌روز شده‌ای را باتوجه‌به آخرین تغییر قیمت‌ها در اختیار شما قرار دهیم و خودروهایی را برای پاسخ به سؤال با با ۱۵۰ میلیون چه ماشینی بخرم فهرست کنیم.

حقیقت تلخی که باید در ابتدای ارائه این راهنما به آن اشاره کرد، نبود ماشین صفر کیلومتر در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است. در واقع از پاییز ۱۴۰۰ برای معرفی بهترین خودروهای موجود در بازار با قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان، باید سراغ بازار کارکرده‌ها برویم.

در ابتدای فهرست راهنمای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان به سراغ خودروهای کارکرده ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌رویم. با امید بر اینکه در آینده نه‌چندان دور، قیمت‌ها با افت جدی روبه‌رو شود و باز هم شاهد خودروی صفر در این قیمت باشیم. هرچند این امید دور از تحقق است! همچنین باید گفت که خودروهای معرفی‌شده در این مطلب، بهترین‌های هم‌رده خود هستند.

خودروهای جوان‌تر و کم‌کارکرد تا ۱۵۰ میلیون تومان

۱ – تیبا هاچ‌بک EX

در بازه قیمتی خرید خودرو تا ۱۵۰ میلیون تومان، می‌توان برخی خودروهای کم‌کارکرد ۱ ساله یا ۲ ساله را نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان پیدا کرد. البته این مورد به خوش‌شانسی شما و انصاف فروشنده بستگی دارد؛ برای مثال تیبا هاچ‌بک EX تولید ۹۹ را می‌توان با حدود ۱۴۵ میلیون توماان در بازار خریداری کرد.

تیبا که شبیه‌ترین محصول ایرانی به پراید ۱۱۱ است، از بسیار جهات مزایای پراید را دارد، درحالی‌که برخی معایب آن مانند امنیت کم، قدرت ضعیف موتور و بازده فنی نامناسب آن بهبود یافته‌ است. این خودرو که در حال حاضر ارزان‌ترین هاچ‌بک سایپا است که از سال ۹۲ وارد بازار ایران شد.

تیبا هاچ‌بک EX با موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ موسوم به M15 و گیربکس ۵ سرعته دستی تولید می‌شود. این موتور با ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۳ نیوتن‌متر گشتاور قادر است تیبا هاچ‌بک با وزن ۱۰۴۰ کیلوگرم را به شتاب صفر تا صد ۱۳ ثانیه و سقف سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت برساند. مصرف ترکیبی این خودرو ۶٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

تیبا EX در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی از فرمان هیدرولیک، ۲ ایربگ راننده و سرنشین کاری، ریموت کنترل، آینه جانبی برقی و ایزوفیکس صندلی بهره می‌برد.

از مزایای این خودرو باید به موارد زیر اشاره کرد:

  •  هزینه نگهداری مناسب
  •  مصرف سوخت کم
  • تعمیرات ساده و تأمین قطعات راحت
  • بازار کارکرده‌های خوش رونق

توجه داشته باشید که تیبا، معایبی مانند کیفیت ساخت کم، مونتاژ ضعیف، متریال بی‌کیفیت و موارد دیگری را دارا است که در سایز خودروهای داخلی شاهد هستیم. باتوجه‌به اینکه برای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان می‌توان یک تیبای کم‌کارکرد تهیه کرد، ارزش دربرابر خرید بهتری را می‌توان برای آن قائل شد. 

بنابراین، اگر به دنبال پاسخی برای سوال با ۱۵۰ میلیون چه ماشینی بخرم هستید، تیبا هاچ‌بک می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

در حال حاضر، قیمت یک دستگاه تیبا هاچبک EX صفر در اواخر بهمن ماه ۱۴۰۰ حدود ۱۸۵ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش تیبا هاچ‌بک EX

آگهی‌های خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان

راهنمای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون

۲ – پراید ۱۳۱ SE

پراید ۱۳۱ تیپ SE از آخرین پرایدهایی است که از خط تولید خارج شده است. این خودرو از گروه پراید‌های پلتفرم X100 است. این مدل پراید با موتور ۱٫۳ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ، قادر به تولید ۷۳ اسب بخار قدرت و ۱۰۸ نیوتن‌متر گشتاور است. ۱۳۱ از همان گیربکس ۵ سرعته دستی همیشگی پراید بهره می‌برد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۳٫۸ ثانیه، مصرف سوخت آن ۶٫۸ لیتر و سقف سرعتش ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

پراید ۱۳۱ در تیپ SE از مواردی مانند ۲ ایربگ و ABS بهره‌مند است. مزایای این خودرو عبارت است از: 

  • بازار خرید و فروش مناسب
  • هزینه نگهداری کم
  • تأمین قطعات راحت و تعمیرات ساده
  • مصرف کم

اگر بودجه شما کمتر از ۱۴۰ میلیون تومان است، می‌توانید سراغ پراید ۱۱۱ یا ۱۳۱ یک ساله (تولید ۹۹) بروید. این دو خودرو را می‌توان با مبلغی حدود ۱۳۵ میلیون تومان خریداری کرد. برای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان آن هم با مبالغ کمتر از ۱۳۰ میلیون، به شما همین دو مدل پراید را با سن بیشتر (۵ یا ۶ ساله) پیشنهاد می‌دهیم.

هم‌اکنون قیمت یک دستگاه پراید ۱۳۱ SE صفر در بازار در آخر بهمن ماه ۱۴۰۰ حدود ۱۷۲ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش پراید ۱۳۱ SE

سدان‌های ارزنده تا ۱۵۰ میلیون تومان

۳ – سورن ELX مدل ۹۱

بی‌شک برای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان نسخه‌هایی از پژو SLX و ۴۰۵ GLX، پژو پارس سال، سمند EF7  و ELX، سمند سورن ELX، پژو ۲۰۶ SD، رانا EL و تندر ۹۰ خودنمایی می‌کند. در بین این خودروها کدام یک پیشنهاد می‌شود؟

نکته مهم این است که در مورد پژو ۲۰۶ صندوقدار و تندر ۹۰ نمی‌توانید تولیدات پس از سال ۹۰ را در بازه قیمتی زیر ۱۵۰ میلیون تومان پیدا کنید. اگر به‌دنبال یک نسخه کم‌سن و سال‌تر از این دو خودروی محبوب بازار هستید، باید به بازه قیمتی بیشتر از ۱۵۰ میلیون تومان کوچ کنید.

در مورد بقیه خودروهای پیشنهادی، معمولاً می‌توان نسخه‌های تولیدی ۸۵ تا ۹۳ را در این رنج قیمت خریداری کرد. با حذف تندر ۹۰ و ۲۰۶ صندوقدار، نسخه‌های باقیمانده تا حد زیادی شبیه به هم است. اما پیشنهاد ما به شما سورن ELX تولید ۹۰ تا ۹۲ است که حدود قیمتی ۱۴۰ میلیون تومان را به نام خود ثبت کرده است. پس اگر سؤال شما این است که با ۱۵۰ میلیون چه ماشینی بخرم، این مدل سورن پیشنهاد خوبی است.

سورن ELX که با موتور ۱٫۷ لیتری EF7 عرضه می‌شود، قدرتی برابر ۱۱۴ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۵۹ نیوتن‌متر را در کنار گیربکس ۵ سرعته دستی در اختیار راننده قرار می‌دهد. سورن با وزن ۱۲۵۷ کیلوگرم قادر است به سقف سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۱۲ ثانیه و مصرف سوخت آن ۷٫۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

تجربه کارشناسان و اهل فن در بازار خودرو ثابت کرده است که سمند سورن را می‌توان در بین خودروهای خوش‌ساخت داخلی قرار داد. از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازده فنی به‌نسبت مناسب و قابل‌قبول
  • کیفیت ساخت مناسب‌تر از رقبای هم‌قیمت
  • دوام فنی قابل قبول
  • تعمیرات ساده
  • بازار کارکرده خوب

دربین خودروهای ذکر شده، رانا را نیز نباید فراموش کرد. اما باید گفت تولیدات پیش از سال ۹۲ رانا بیشتر با مشکلات برقی مواجه بود و ممکن است دردسرهایی برای مالک ایجاد کند. در صورت انتخاب این خودرو، به سلامت آن دقت بیشتری کنید.

قیمت سمند سورن ELX صفر در اواخر بهمن ۱۴۰۰ حدود ۲۷۵ میلیون تومان است. با این حال، شما می‌توانید نسخه کارکرده این خودرو را در بازه زیر ۲۰۰ میلیون تومان هم پیدا کنید.

آگهی‌های خرید و فروش سمند سورن ELX

راهنمای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون

۴ – هیوندای ورنا

اگر دربین خودروهای مونتاژی یا وارداتی به‌دنبال نسخه‌‌ای ارزنده در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان هستید، می‌توان به سیتروئن زانتیا (مدل ۸۵)، هیوندای ورنا (مدل ۸۶)، مزدا ۳۲۳ (مدل ۸۵)، ام‌وی‌ام ۳۱۵ ( مدل ۹۳) و لیفان ۶۲۰ اشاره کرد. این خودروها بیشتر در مدل‌های ذکرشده بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است. اما در بین آنها، پیشنهاد ما برای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان هیوندای ورنا است.

سن این خودرو در این بازه قیمتی زیاد است و احتمالاً کارکرد قابل‌توجهی دارد، اما این سدان سایز کوچک کره‌ای که مونتاژ کرمان‌خودرو است، هنوز ارزش‌های خوبی برای عرضه دارد و به‌دلیل مونتاژ در داخل دردسر کمتری در بخش تأمین قطعات دارد.

ورنا با موتور ۱٫۵ لیتری قادر به تولید ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۳۲ نیوتن‌متر گشتاور است. این خودرو با گیربکس دستی ۵ سرعته سقف سرعت ۱۷۳ کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صد ۱۱٫۵ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را ارائه می‌کند.

این خودرودر بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی از  ۲ کیسه هوای راننده و سرنشین کناری، ABS، فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع دستی، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۴ جهت، رادیو پخش و سیستم صوتی با قابلیت پخش cd، شیشه بالابرهای برقی و آینه‌های جانی برقی بهره می‌برد.

از مزایای ورنا باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه نگهداری مناسب
  • عملکرد فنی قابل قبول
  • دوام کیفی خوب
  • بازار پررونق

اگر بخواهیم خودروهای نام‌برده را با هیوندای ورنا به مقام مقایسه ببریم، باید بگوییم زانتیا خودرویی با استهلاک زیاد است که هزینه نگهداری زیادی را هم بر مالکش تحمیل می‌کند. ام‌وی‌ام ۳۱۵ و لیفان ۶۲۰ هم در بین چینی‌های نسل اول راه‌یافته به داخل است و کیفیت چندانی ندارند. مزدا ۳۲۳ در بازده و عملکرد رتبه‌ای کمتر از ورنا می‌گیرد. البته در این بازه قیمتی اسطوره‌هایی مانند میتسوبیشی گالانت و هوندا آکورد (مدل سال‌های ۹۲ و ۹۳ میلادی) قرار می‌گیرد که خودروهای محبوب خودروبازان کلکسیونر و کلاسیک باز محسوب می‌شود.

در حال حاضر، قیمت یک دستگاه هیوندای ورنا در بازار کارکرده در بازه قیمتی ۱۵۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان قرار دارد.

آگهی‌های خرید و فروش هیوندای ورنا

آگهی‌های خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان

خودروهای صفر کیلومتر از ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان

۵ – کوییک R 

اما بالأخره برای خرید خودرو آن هم در بازه قیمتی ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان طلسم صفر کیلومترها شکسته می‌شود و شاهد نسخه‌های معدودی هستیم که می‌توانیم به آنها اشاره کنیم. البته نمی‌توان گفت که این نسخه‌ها لزوماً خودروهای ارزنده‌ای هستند، چراکه محصولات سری X200 سایپا تنها صفر کیلومترهای موجود در این بازه قیمتی است.

نسخه‌های مختلف ساینا، تیبا، کوییک و پرایدهای ۱۱۱ و ۱۳۱ مدل‌های صفر موجود در بازار (تولید ۹۹) این فهرست را تشکیل می‌دهد. اینکه چنین خودروهایی ارزش دربرابر خرید دارند یا نه، بحثی است که ابتدا مطرح کردیم؛ اما اگر اصرار به خرید خودروی صفر کیلومتر دارید، این خودروها تنها انتخاب‌های موجود است.

در بین همه نسخه‌های موجود می‌توان تیبا صندوقدار را به‌عنوان یک سدان سایز کوچک صفر کیلومتر و کوییک پلاس R را به‌عنوان یک هاچ‌بک مورد پسند‌تر معرفی کرد. کوییک R پلاس که به‌تازگی وارد فهرست تولیدات سایپا شده، بر پلتفرم X200 سایپا طراحی شده است.

این خودرو از موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی محصولات دیگر مشترک با این پلتفرم بهره می‌برد. این موتور ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این قدرت را در نسخه‌های دستی یک گیربکس ۵ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. سقف سرعت کوییک دنده‌ای ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صد آن حدود ۱۳ ثانیه و مصرف سوختش ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.  

بنابراین اگر به دنبال پاسخی برای سوال با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم هستید، کوییک R شاید آن خودرویی باشد که بتواند به این نیاز شما پاسخ دهد.

در پایان بهمن ماه ۱۴۰۰، قیمت یک دستگاه کوییک R صفر در بازار کشور حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش کوییک R

۶ – رنو تندر ۹۰ E2 مدل ۹۰

اگر برای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان به‌دنبال یک سدان کم‌دردسر و کم‌آزار داخلی هستید، رنو تندر ۹۰ E2 تولید سال ۹۰ را از دست ندهید. تندر ۹۰ E2 از یک موتور ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با نام K4M و  ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور در کنار یک گیربکس ۵ سرعته دستی بهره می‌برد. نتیجه همکاری این موتور و گیربکس در تندر ۹۰ یا ۱۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور شتاب صفر تا صد ۱۰٫۲ ثانیه، سقف سرعت ۱۴۰ نیوتن‌متر و مصرف سوخت ۶٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی است. 

از مزایای این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت ساخت قابل‌قبول (نسبت به قیمت)
  • عملکرد فنی مناسب
  • دوام فنی خوب (نسبت به رقبا)
  • مصرف سوخت به‌نسبت خوب
  • بازار کارکرده‌های پررونق
  • تعمیرات و تأمین قطعات بی‌دردسر

قیمت یک دستکاه رنو تندر ۹۰ E2 صفر در بازار حدود ۴۴۰ میلیون تومان است. شما می‌توانید در بازار کارکرده مدل سال ۹۰ به قبل این خودرو را با مبلغی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان پیدا کنید.

آگهی‌های خرید و فروش رنو تندر ۹۰ E2

راهنمای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان

۷. پژو ۲۰۶ صندوقدار V2

اگر چهره خودرو را نمی‌پسندید و ترجیح می‌دهید اتومبیل شما ظاهری جوان‌پسندتر داشته باشد،  ۲۰۶ صندوقدار V2 تولید سال ۹۰ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. پژو ۲۰۶ صندوقدار می‌تواند پاسخی مناسبی باشد برای این سؤال که با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم!

این خودرو از انواع دوگانه‌سوز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار است و از موتور ۴ سیلندر TU5 با توان تولید ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۷ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. عملکرد این موتور در کنار گیربکس ۵ سرعته دستی پژو ۲۰۶ صندوقدار V2 معادل شتاب صفر تا صد ۱۲٫۵ ثانیه، سقف سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ۷٫۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

مزایای این خودرو با مزایای تندر ۹۰ می‌تواند مشترک باشد. فقط طراحی بدنه و کابین را می‌توان مزیت مضاعف آن دانست. البته SD V2 به‌دلیل وجود مخزن گاز، صندوق بار کوچک‌تری دارد. 

فراموش نکنید که هزینه تعمیرات پژو ۲۰۶ نسبت به تندر ۹۰ کمی بیشتر تخمین زده می‌شود. البته در این کلاس رانا lx نیز انتخاب خوبی است که تولیدات سال ۹۷ آن را می‌توان با قیمت حدود ۱۹۰ میلیون تومان خریداری کرد. لازم به‌ ذکر است که در این بازه، نسخه‌های جوان‌تر انواع پژو پارس، پژو ۴۰۵ و سمند را نیز می‌توان پیدا کرد؛ اما همچنان می‌توان تندر ۹۰ و پژو ۲۰۶ SD را خودروهای جذاب‌تری دانست.

در اواخر بهمن ماه ۱۴۰۰، قیمت یک دستگاه پژو ۲۰۶ صندوقدار V2 حدود ۱۶۰ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش پژو ۲۰۶ صندوقدار V2

راهنمای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان

۹. برلیانس H220 و برلیانس H230

برلیانس H220 که هاچ‌بک بهینه‌شده برلیانس است، از یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد. این موتور توان تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۴ نیوتن‌متر گشتاور دارد. قدرت موتور را یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. بازده فنی این خودرو معادل شتاب صفر تا صد ۱۲٫۳ ثانیه، سقف سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ۶٫۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

در این خودرو امکانات و تجهیزاتی مانند ۲ کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ABS ،EBD، فرمان برقی، کمربند ایمنی پیش‌کشنده و آینه جانبی برقی را شاهد هستیم. برلیانس H230 دنده‌ای که نسخه سدان هاچ‌بک H220 محسوب می‌شود، از مشخصات و ویژگی‌های مشابه آن بهره می‌برد.

مزایای این دو خودرو را باید در موارد زیر خلاصه کرد: 

  • طراحی بدنه خوب
  • بازار کارکرده‌های مناسب
  • امکانات و مشخصات قابل قبول

ام‌وی‌ام ۳۱۵ و ۵۳۰ هم ۲ نسخه چینی دیگر بازار در این بازه قیمتی هستند. اما ما برای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان همچنان برلیانس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. 

قیمت این دو خودرو در اواخر بهمن ۱۴۰۰ بالاتر از ۳۰۰ میلیون تومان است. با این حال، شما می‌توانید نسخه‌های کارکرده این خودروها را در بازه قیمتی زیر ۲۰۰ میلیون تومان پیدا کنید.

آگهی‌های خرید و فروش H230

آگهی‌های خرید و فروش برلیانس H220 دنده‌ای

جمع‌بندی راهنمای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون

با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟ سؤالی که در این روزها با قیمت‌های زیاد خودروها، خریداران زیادی با آن مواجه هستند. شاید نتوان خودروی باکیفیتی در این بازه قیمتی پیدا کرد، اما سعی کردیم با بررسی مزایا و معایب آنها به شما در خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان کمک کنیم. درنهایت باید گفت که براساس آمار خرید و فروش، پژو ۲۰۶ بیشترین فروش را در این بازه قیمتی دارد.

اگر به دنبال خرید خودرو در بازه قیمتی پایینتری هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب با ۱۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخرم؟ را مطالعه کنید. اگر هم توان پرداخت مبالغ بالاتری را دارید، پس یک نگاهی هم به مطلب راهنمای خرید خودرو تا ۳۰۰ میلیون تومان بیاندازید.

نظر شما درباره راهنمای خرید خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان چیست؟ با ۱۵۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟ آیا خودروی دیگری هست که بتوان در این بازه قیمت خرید؟ اگر تجربه خرید خودروهای بالا را دارید، با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

آگهی‌های خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان
18 نظرات
  1. علی می‌گوید

    ۲۰۶ صندوق دار ۱۷۵ اسب بخار!!

  2. رضی می‌گوید

    کسی میدونه ام وی ام ۳۱۵ خوبه؟ یا همون ۲۰۷ بخرم؟

    1. امیر اقا می‌گوید

      رضا جون نخر مخصوصا اگه مثل ما دایم دوری نه نخر. من یکی واسه عیال گرفتم

    2. محمد می‌گوید

      چرا برلیانس نگیری

    3. علی 2 می‌گوید

      آقا رضا از نظر من بخر خیلی ماشین خوبیه به حرف اینایی هم که میگن نخر گوش نکن اینا دستشون به گوشت نمیرسه میگن بود میده و یبار هم سوار این ماشین نشدند !

  3. نگار پهلوانی می‌گوید

    برای خرید ماشین بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون من خودم پیشنهادم پژو پارس یا سمندعه چون هم جادارن و هم جون دار. هرچند من الان خودم جی ال ایکس دارم و باهاش توی سرویس مدرسه کار میکنم اما اگه بتونم تعویضش میکنم یک پژو پارس میخرم

    1. خفن می‌گوید

      پژو پارس عالی هست ولی اگه میتونی ال ایکس بخر ۲۴۰ تومنه ساینا هم بد نیست خوبه

  4. اکبر می‌گوید

    پیشنهاد من پژو slx هست
    چون نقاط قوت پژو رو داره و مشکلات پژو رو ندارا !

  5. پریسا می‌گوید

    من ام وی ام ۳۱۵ داشتم. همه چیش از ۲۰۶ بهتر بود. ولی قطعاتش سخت گیر میومد و مقداری گرونتر بود تعمیراتش.

  6. محمد می‌گوید

    چرا برلیانس نگیری

    1. M می‌گوید

      شما از برلیانس راضی هستید؟به نظرتون کوئیک بهتر هس یا برلیانس؟

  7. Parham می‌گوید

    من.واقعا موندم بین پژو پارس پژو slxو پژو ۲۰۷ کدومو بخرم هرچی فکر میکنم نمیدونم کدوم

  8. میترا حسینی می‌گوید

    من ام وی ام ۳۱۵ صندوقدار دارم موتورش ضعیفه شتابش کمه وقتی هم کولر روشن میکنیم کاملا افت میکنه

  9. Amir می‌گوید

    فکر کنم ام وی ام ۳۱۵ صندوقدار و هاچ بک جدید و قدیم رو از قلم انداختید
    من موقع خرید دودل بودم نمیدونستم چیکار کنم چند تا نمایشگاه و تعمیر گاه پرس و جو کردم
    بالاخره بعد از دو ماه یه ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک ۹۶ با دو تا در رنگ و کارکرد ۱۲۴۰۰۰ تا خریدم
    الان هم نزدیک به ده ماه هست که دستمه الان هم راضی هستم پیشنهاد من ام وی ام ۳۱۵هست هر شهری هم نمایندگی داره و مصرفش هم مثل پرایده
    سوار کوییک دوستم شدم صدای موتور داخل میاد یکم اذیت میکنه سر نشینارو
    ۲۰۶ مدل ۹۴سوار شدم که بخرم اتاقش به صدا در اومده بود

  10. M می‌گوید

    به نظرتون کوئیک خوبه بخرم؟

    1. Mahdi می‌گوید

      ال نود بگیرین خیلی خوبه ۱۶۰۰سی سی هست کم خرجه خیلی هم پر شتابه من دارم روی ۱۷۵تا پژو پارس رو که داشت ۱۸۰تا می‌رفت گرفتم خیلی ازش راضی ام دست دو حدودا ۱۷۰الی۱۸۰هست خیلی راضی ام

    2. مهدی می‌گوید

      نه به جای کوعیک برو پژو پارس ثبت نام که

  11. مهدی می‌گوید

    ال ۹۰ بهترینه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.