طرح‌های فروش خودرو برای هفته سوم شهریور

0

هفته سوم شهریور ۱۴۰۱ با انتشار دو اطلاعیه فروش آغاز شد. در این اطلاعیه‌ها، شرکت خودروسازی بهمن از فروش دو مدل از وانت‌های خود خبر داد و در اطلاعیه‌ای دیگر شرکت سایپا نوید عرضه شاهین را در بورس داده است.

طرح‌های بهمن برای فروش وانت

شرکت بهمن موتور برای هفته سوم شهریور ۱۴۰۱ از طرح‌های فروش خود برای وانت خبر داد. این طرح از روز دوشنبه مورخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود.

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه خود اعلام کرده است که این ثبت‌نام تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. طبق تجارب قبلی طرح‌های فروش این خودروها در بازه زمانی محدود فروخته می‌شوند و احتمالا پیش از پایان یافتن موعد، فروش تمامی سهمیه‌ها به فروش خواهند رسید.

بهمن در طرح فروش اخیر خود امکان خرید اعتباری را هم در نظر گرفته است. اما برای این شیوه خرید شرایطی را اعلام کرده است. در این روش ثبت‌نام صرفاً متقاضیانی امکان ثبت‌نام خواهند داشت که دارای چک طرح صیاد و انجام اقدامات لازم بر اساس قانون صدور چک‌های صیادی و چک برگشتی یا سررسید نشده در شرکت بهمن موتور نداشته باشند.

شرکت بهمن در اطلاعیه خود متذکر شده است که چنانچه محرز شود متقاضی این شرایط را ندارد، ثبت‌نام از جانب شرکت بهمن موتور باطل خواهد شد و وجه پرداختی نقدی بدون تعلق سود به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد. این شرکت متذکر شده است که چنین متقاضیانی نمی‌توانند هیچگونه ادعایی در این‌باره داشته باشند.

در اطلاعیه این شرکت آمده است:

ثبت‌نام نقدی و نقدی اعتباری صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com قابل انجام است.

شاهین سایپا بر بام بورس کالا

خبر خودرویی دیگر حضور شاهین در بورس کالای ایران است. طبق اطلاعیه‌ای که بورس کالای ایران صادر کرده است، در هفته سوم شهریور ۱۴۰۱ تعداد ۲۰۰ خودروی شاهین در روز سه‌شنبه در بورس کالا عرضه خواهد شد. در همین رابطه آمده است:

عرضه خودروی شاهین گروه خودرویی سایپا در بورس کالا تایید شد و طبق آن، ۲۰۰ دستگاه خودروی شاهین با قیمت پایه هر خودرو ۳۰۴میلیون تومان در تاریخ سه‌شنبه ۲۲ شهریور در بورس کالا عرضه می‌شود. این اولین تجربه سایپا برای فروش محصولات خود در بورس کالاست.

تاریخ تحویل این خودرو نیز ۲۳ مهر ۱۴۰۱ اعلام شده است. در توضیح مشخصات این فروش آمده محل تحویل خودرو نمایندگی‌های فروش شرکت به انتخاب مشتری است.

خریداران ملزم به واریز ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و یک درصد مالیات نقل‌وانتقال و ۲ درصد مالیات شماره‌گذاری برچسب انرژی (بر مبنای قیمت نهایی) و همچنین مبلغ ۴۲میلیون و ۳۴هزار و ۴۶۵ ریال به ازای هر خودرو شامل بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۸میلیون و ۱۳۷هزار و ۴۶۵ ریال و خدمات مرتبط با شماره‌گذاری و پلاک به مبلغ ۳‌میلیون و ۸۹۷هزار ریال هستند.

در این اطلاعیه همچنین اشاره شده انتخاب نمایندگی و امکان تعیین رنگ خودرو (سفید یا مشکی) بدون هزینه در مرحله تکمیل وجه برای مشتریان فراهم شده است.

در تجربه‌های قبلی عرضه خودرو در بورس کالا، قیمت نهایی این خودروها کمتر از بازار غیررسمی بود. همین مساله منجر به افزایش جذابیت بورس کالا برای مشتریان حقیقی خودروها شده است.

متقاضیان خرید خودرو در بورس کالا بایستی دارای کد معاملاتی بورسی باشند. بنابراین چنانچه هنوز کد معاملاتی بورسی دریافت نکرده‌اید بهتر است همین امروز مراحل احراز هویت سجام را به صورت اینترنتی انجام دهید تا بتواند تا طی نمودن تمامی مراحل آن، در این معامله اجازه حضور داشته باشید.


***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.