تحویل پیش از موعد لاماری ایما به مشتریان

0

در مراسم نمادین از سوی آرین پارس موتور، ۱۰ دستگاه لاماری ایما در یک برنامه خاطره‌انگیز به مشتریان برگزیده تحویل داده شد.

عصر دیروز و در محوطه باز مجموعه رایزن، ۱۰ خودرو زیر چادرهای سیاه پنهان شده بودند تا در وقت مقتضی از جلد خود درآمده و به دست خریدار خوش‌اقبال خود برسند. مراسم تحویل نمادین ۱۰ دستگاه لاماری ایما در شرایطی با حضور رسانه‌ها انجام گرفت که شرکت آرین پارس موتور اعلام کرده بود این تحویل& زودتر از موعد مقرر انجام می‌شود و در واقع واکنشی است به تقاضای بیش از انتظار در بازار.

تحویل پیش از موعد لاماری ایما

در مراسم کوتاه پیش از برنامه اصلی، مدیران آرین پارس موتور یک بار دیگر در مورد فعالیت‌های خود در ماه‌های اخیر و وضعیت تولید و تقاضای بازار صحبت کردند و قصد خود برای افزایش تولید در سال ۱۴۰۱ را توضیح دادند. طبق اعلام این شرکت قرار است تولید این کراس اوور جذاب و زیبا و محصولات بعدی به مرز ۵ هزار دستگاه برسد.

مدیر فروش آرین پارس موتور گفت:

«نخستین مرحله پیش فروش این خودرو مصادف با الزام فروش در سامانه یکپارچه همراه شد. در این شرایط فروش قرار بود که خودرو در موعد ۹۰ روزه و ۱۲۰ روزه تحویل مشتریان شود که این یعنی ما ملزم به تحویل خودرو در هفته اول مهر و هفته اول آبان‌ماه شدیم.

اما با توجه به استقبال صورت گرفته و نیاز بازار، تلاش شبانه‌روزی گروه آرین موتور پارس منجر به این شد که لاماری ایما را زودتر از موعد به دست مشتریان برسانیم. با توجه به همین موارد خودروهای مرحله اول و دوم فروش تا پایان شهریور بدست مشتریان خواهد رسید و مرحله سوم نیز زودتر از موعد مقرر تحویل خواهد شد.»

علی موسوی تاکید کرد این شرکت با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان و تلاش‌های صورت‌گرفته، تیراژ تولید را ۴۰ درصد افزایش می‌دهد و با توجه به اینکه قرار بود میزان تیراژ اولیه این خودرو در سال ۳۵۰۰ دستگاه باشد، حال این میزان ۴۰ درصد افزایش خواهد داشت که خبر خوشی برای مصرف‌کنندگان ایرانی خواهد بود.

وی اعلام کرد که تمامی تعهدات مربوط به فروش مرحله اول و دوم لاماری ایما تا پایان شهریور ماه و ابتدای مهر ماه انجام می شود و منتخبین سومین طرح فروش لاماری ایما هم که به تازگی اجرا شده بود، زودتر از موعد مقرر خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

دیروز خریداران حاضر در مراسم که به نمایندگی از تعداد بیشتر مالکان لاماری ایما حضور داشتند در حالی پارچ مشکی منقش به آرم این شرکت را از روی خودروها برداشتند که برخی از گمانه‌زنی‌ها حکایت از رسیدن قیمت این خودرو به بالای یک و نیم میلیارد تومان در بازار دارد.

تحویل پیش از موعد لاماری ایما

اما در فضای باز مجموعه رایزن ۱۰ دستگاه لاماری ایما در دو رنگ مشکی و سفید رونمایی و تحویل داده شدند؛ در حالی که کیفیت خوب رنگ و مونتاژ خودروها جلب توجه می‌کرد و لبخند رضایت از روی صورت مالکان محو نمی‌شد.

حضور خانواده‌ها در این مراسم نشان از هیجان آنها برای در اختیار گرفتن این خودرو نوظهور بود که تمام قطعات آن از چین آمده بود. بعد از شمارش معکوس مالکان این ۱۰ خودرو پوشش آن را کنار زدند و بعد به نوبت و به‌صورت یک کاروان منظم محوطه را ترک کردند تا پایان خوش مراسم را شکل دهند.

در آخرین مرحله از فروش لاماری ایما این خودرو با قیمت ۱,۰۸۹ میلیارد تومان در سامانه تخصیص خودرو فروش رسید و ظرفیت اعلامی برای این خودرو ۱۵۳ عدد و با ۷۳.۴۹۹ نفر شرکت‌کننده شانس برنده شدن ۱ به ۴۸۰ در قرعه‌کشی برای متقاضان وجود دارد و با توجه به برچسب قیمتی ۱,۵ میلیارد تومانی لاماری ایما در بازار آزاد، خرید خودرو به صورت قرعه‌کشی برای خریداران بسیار پرسود خواهد بود.

مشخصات فنی لاماری ایما آرین پارس موتور

  • پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژ  ساخت میتسوبیشی
  • سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI
  •  موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ استاندارد
  • تولید ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور
  • گیربکس هفت سرعته دو کلاچه
  • سه حالت رانندگی نرمال، اکونومی و اسپرت

آگهی‌های انواع خودرو را در دیوار ببینید

تحویل پیش از موعد لاماری ایما

امکانات ایمنی و رفاهی لاماری ایما

امکانات ایمنی و رفاهی لاماری ایما شامل شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز پارک برقی، اتوهُلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو، کنترل خودرو در سرازیری، کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم ترمز کمکی، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، پایش فشار باد تایرها، سنسور دنده عقب، و سانروف برقی پانوراما است.

از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به نمایشگر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی پشت فرمان، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم سرگرمی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و تنظیم گودی کمر، فرمان برقی D شکل با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، مد رانندگی اکو و اسپرت، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سنسور نور، و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب و کول باکس اشاره کرد.

طبق گفته مدیرعامل و مدیرفروش آرین پارس موتور، این شرکت تصمیم دارد به زودی نسخه فول و لوکستری از لاماری ایما را هم به بازار عرضه کند که تجهیزات رفاهی و ایمنی بیشتری در این نسخه لحاظ شده است.

***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.