وام خرید خودرو بازنشستگان تامین اجتماعی | شرایط و جزئیات

0

بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توانند از طریق شرکت مدیران‌خودرو و شرایط فروش ویژه آن، صاحب خودرو موردنظر خود شوند. این شرکت امکان خرید خودرو با شرایط ویژه را برای پرسنل و کارکنان طرف قرارداد مهیا کرده است.

بر این اساس کارکنان شاغل یا بازنشسته هر یک از سازمان‌های طرف قرارداد این شرکت می‌توانند از شرایط فروش ویژه این شرکت با پیش پرداخت کم، بهره‌مند شوند. از جمله سازمان‌های طرف قرارداد این شرکت، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور است که بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توان از طریق آن از این خدمات بهره‌مند شوند.

اسامی سازمان‌های طرف قرارداد مدیران‌خودرو

شرکت مدیران خودرو به منظور ارج نهادن به پرسنل بازنشسته شرکت‌های طرف قرارداد، شرایط فروش ویژه‌ای برای این افراد در نظر گرفته است.

این شرکت علاوه بر همکاری با سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور با شرکت‌های دیگری نیز در این زمینه همکاری دارد. از جمله این شرکت‌ها وزارت آموزش و پرورش، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان بازرسی کل کشور، صداوسیمای جمهوری اسلامی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان نظام مهندسی معدن، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، کانون وکلای دادگستری مرکز، جهاد دانشگاهی، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، بانک سامان، وزارت نیرو، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، پژوهشگاه فضایی ایران، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، نهاد ریاست جمهوری، شهرداری تهران و شرکت مدیریت منابع آب ایران است.

شرایط فروش ویژه برخی از خودروهای مدیران‌خودرو به بازنشستگان

براساس بخشنامه منتشر شده در سایت مدیران‌خودرو برخی از خودروهای برند ام‌وی‌ام و فونیکس با شرایط فروش ویژه به بازنشستگان سازمان‌های طرف قرارداد این شرکت عرضه می‌گردد. طبق بخش‌نامه منتشر شده پیش‌پرداخت خودروهای ام‌وی‌ام حداقل ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده و تسهیلات آن ۵۰ تا ۴۰ درصد مبلغ کل است.

مدت اقساط نیز یک‌ساله، دوساله و سه‌ساله بوده و نرخ سود تسهیلات آن از ۱۸ درصد تا ۲۱ درصد است. زمان تحویل خود نیز ۴۵ روز کاری در نظر گرفته شده است.

نکات مهم برای دریافت تسهیلات خرید خودرو شرکت مدیران‌خودرو

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و سایر سازمان‌های طرف قرارداد برای بهره‌مندی از خدمات شرکت مدیران خودرو باید به نکات زیر توجه نمایند:

  • مشتریان باید حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت‌نام، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام نمایند. در پایان مدت ذکرشده، شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری ندارد.
  • اعتبارسنجی مشتریان و ضامن آنها مطابق با اطلاع‌رسانی‌های پیشین انجام می‌شود. همچنین مشتری و ضامن نباید هیچ‌گونه سابقه چک برگشتی و اقساط معوق داشته باشد.
  • تاریخ تایید پرونده‌های مشتری توسط شرکت، ملاک اولویت تخصیص و ارسال خودرو است.
  • در صورت تاخیر در تحویل خودرو بنا به درخواست مشتری، ۱۲ درصد جریمه تاخیر قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود.
  • هر کد ملی مجاز به یکبار ثبت‌نام در محل این بخشنامه است.
  • امکان ثبت‌نام اینترنتی از طریق وب‌سایت برای تمامی مشتریان میسر است.
  • اقساط ۱۲ ماهه با بهره ۱۸ درصد، ۲۴ ماهه با بهره ۱۹.۵ درصد و ۳۶ ماهه با بهره ۲۱ درصد می‌باشد.

آگهی‌های انواع خودرو را در دیوار ببینید

***

اخبار خودرو را در بلاگ دیوار بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.