کادو تولد ۵۰۰ هزار یورویی برای زلاتان!

فراری‌ خوش‌یمن برای ایبرا

0

زلاتان ابراهیموویچ هم جزء همان بازیکنانی است که اسطوره فوتبال یک کشور به شمار می‌رود؛ بازیکنی که حالا به ۴۰ سالگی رسیده است و کماکان در لیگ پرفشار سری «آ» بازی می‌کند. ایبرا که به اظهان‌ظرهای جنجالی درباره فوتبال هم مشهور است، حسابی به ماشین و دنیای ماشین‌بازها علاقه دارد و پارکینگ خانه‌اش در سوئد، جایی است که می‌توانید تعدادی از بهترین و گران‌قمیت‌ترین ماشین‌های روز دنیا را ببینید.

چهل سالگی این فوتبالیست استثنایی، با یک هدیه استثنایی هم همراه بوده است: یک فراری ۵۰۰ هزار یورویی، Spider SF90! البته این کادو را کسی به زلاتان نداده و خودش آن را خریده و یک‌جورهایی به قول امروزی‌ها برای خودش کارت تبریک فرستاده است. البته این اولین فراری زلاتان نیست و او در سال ۲۰۰۳ هم یک فراری مونزا خرید و باز هم در تولدش، به خودش هدیه داد.‌

حالا به نظر می‌آید فراری جدید ابراهیموویچ برای او خوش‌یمن بوده و باعث شده است در ۴۰ سالگی به تیم ملی سوئد هم دعوت شود. شاید فکر کنید این یک جور خرافه است، اما در دنیای فوتبال آدم خرافاتی زیاد پیدا می‌شود!

کادو تولد ۵۰۰ هزار یورویی برای زلاتان!

این روزها که میلان ایتالیا با گلزنی زلاتان در کورس قهرمانی سری آ قرار دارد، داشتن یک زلاتان باروحیه که عاشق فراری هم هست، می‌تواند این تیم را در رسیدن به هدفش یاری دهد.

بد نیست بدانید او در آخرین اظهارنظرش درباره سن‌وسالش و اینکه تا کی می‌خواهد بازی کند، گفته است تا روزی که مرا از فوتبال با لگد بیرون کنند، بازی می‌کنم.

***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.