شرایط ثبت نام و پیش فروش دایون Y5 بهمن ۱۴۰۰

موعد تحویل ۹۰ روز کاری

0

گروه دایون متشکل از مجموعه‌ای از شرکت‌های مختلف فعال در زمینه خودروسازی است که در سال ۱۹۸۷ میلادی تأسیس شد. شاسی بلند Y5 تنها یکی از چندین محصول تولیدی این گروه بزرگ است. به‌تازگی شرایط فروش فروش دایون Y5 اعلام شده است.

به‌طور‌کلی طراحی دایون Y5 را می‌توان ساده، کاربردی اما به‌نسبت منسوخ توصیف کرد. نیرو بخش دایون Y5 سنگین وزن، یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۶ سوپاپ توربو، از ساخته‌های قدیم میتسوبیشی ژاپن است. این پیشرانه قادر به تولید ۲۰۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتون‌متر گشتاور است. یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب متصل است. البته قدرت را به هر ۴ چرخ انتقال می‌دهد.

امکانات رفاهی و سیستم سرگرمی و ایمنی این خودرو را باید متوسط قلم‌ داد کنیم که البته باز باتوجه‌به قیمت، رضایت‌بخش است.

این خودرو به طور کامل در خط تولید ایلیا موتور مونتاژ شده و خدمات‌پس‌از‌فروش آن بر عهده شرکت کیان موتور وارنا است که پیش‌تر خودروهای بورگوارد را وارد بازار می‌کرد.

دومین شرایط فروش دایون Y5 ایلیا موتور

شرکت کیان موتور وارنا، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش صنایع خودروسازی ایلیا، برای دومین بار پیش فروش دایون Y5 را در تاریخ سه شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت خودروسازی ایلیا به آدرس ilia-auto.com، به تعداد محدود، آغاز خواهد کرد.

این خودرو با گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر و شرایط پیش فروش ۹۰ روزه با پیش پرداخت ۴۷۵ میلیون تومان به صورت علی‌ الحساب به فروش خواهد رسید.

شرایط فروش دایون Y5 ویژه بهمن ۱۴۰۰

بر اساس شرایط فروش جدید، دایون Y5 با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و به‌صورت پیش فروش عرضه می‌شود. کیان موتور وارنا اعلام کرده است که برای ثبت‌نام به پیش‌پرداخت ۴۶۶ میلیون تومانی نیاز است و سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

همچنین قیمت نهایی خودرو در زمان صدور دعوت‌نامه به مشتریان ابلاغ خواهد شد. در طرح فروش دایون Y5 رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری این شاسی بلند دو دیفرانسیل و مونتاژی عرضه می‌شود.

شرایط فروش دایون Y5 اعلام شد (بهمن ۱۴۰۰)

***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید

جدیدترین آگهی‌های خودرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.