تصویر ارائه یکی از مدیران دیوار را در همایش مدیران املاک نشان می‌دهد.

امکانات جدید دیوار برای تحول در بازار املاک 

دیوار در پنجمین همایش مدیران و مشاورین املاک، از امکانات و ابزارهای جدید خود برای آگهی‌گذاران این حوزه رونمایی کرد که می‌توانند تاثیر زیادی در موفقیت آگهی‌های املاک داشته باشند.

پنجمین همایش مدیران و مشاورین املاک در روز ۱۳ مهر ۱۴۰۳ با تمرکز بر آینده صنعت املاک و تأثیر فناوری بر آن برگزار شد. پلتفرم دیوار به عنوان حامی، در این رویداد حضور داشت و امیرحسین ناطقی، مدیر توسعه کسب‌وکار دیوار، در ارائه‌ای که برای حاضران در این همایش داشت درباره امکانات و راهکارهای جدید دیوار برای آگهی‌گذاران حوزه املاک صحبت کرد. هدف اصلی این ارائه، معرفی روش‌های نوین ارتباط با مشتریانی بود که به شیوه‌های جدید به دنبال ملک مورد نظرشان می‌گردند. در این همایش امکانات و ابزارهای جدید پلتفرم دیوار که می‌توانند تاثیر زیادی در موفقیت آگهی‌های فروش و اجاره ملک داشته باشند و خدمات بهتر و باکیفیت‌تری به مردم می‌دهند، معرفی شدند.

«پله»؛ امکان جدید بالا بودن در فهرست آگهی‌ها

«پله» قابلیت جدیدی از دیوار است که به تازگی پس از دوره آزمایشی در همه شهرهای کشور فعال شده و در حال حاضر همه کاربران می‌توانند از این ویژگی جدید برای افزایش بازدید آگهی خود استفاده کنند.
یکی از مشکلات آگهی‌گذاران دیوار به ویژه در بخش املاک، پایین رفتن آگهی بعد از ساعات اولیه انتشار آن به دلیل تعداد بالای آگهی‌ها است. برای افزایش بازدید آگهی در دیوار «نردبان» ابزار آشنا و مشهوری برای کاربران به حساب می‌آید. ولی وقتی کاربری آگهی‌ خود را «نردبان» می‌کند با آگهی‌های «نردبان» شده بعدی و یا آگهی‌های جدید منتشر شده، به تدریج آگهی‌اش پایین‌تر می‌رود و به تدریج بازدید آن نیز کمتر خواهد شد.
مدیر توسعه کسب‌وکار دیوار در این همایش برای مدیران و مشاورین املاک در این باره گفت:‌ قابلیت جدید «پله»، راهکاری برای حل این مشکل است. با «پله»، آگهی شما به صورت تصادفی اما عادلانه در مدتی که مشخص کرده‌اید، در ۱ تا ۲ جایگاه اول فهرست قرار می‌گیرد و به همین خاطر بیشتر دیده می‌شود. در حال حاضر «پله» را می‌توان برای مدت یک، سه یا هفت روز خریداری کرد.
برای استفاده از پله هم کافی است وارد صفحه مدیریت آگهی خودتان شوید و روی گزینه افزایش بازدید با «پله بزنید.» «پله» باعث می‌شود تا بازدید نسبتاً یکنواختی از آگهی شما در مدت مشخص شده وجود داشته باشد و برخلاف نردبان بخش عمدهٔ تماس‌های شما در همان ساعت‌های اولیهٔ بعد از پله کردن نیست.این کار باعث می‌شود هم روند بازدید از آگهی شما با افت مواجه نشود، هم فرصت پیدا کنید به تماس‌ها یا پیغام‌های بینندگان آگهی سر فرصت جواب بدهید.

برندسازی با بنرهای دیوار

یکی از موضوعات مهمی که همایش مدیران و مشاورین املاک به آن پرداخته شد استفاده از روش‌های جدید برای تبلیغات موثرتر و جذب مشتریان بیشتر با ارائه خدمات بهتر و موثرتر بود. چون روش‌های سنتی دیگر تاثیر زیادی بر آن‌ها ندارد. دیوار در راستای افزایش تنوع در سرویس‌های خود برای استفاده بهینه‌تر کاربران از فضاهای پلتفرم اخیرا قابلیت تبلیغات بنری را اضافه کرده است. ناطقی در این همایش در این باره نیز گفت: «بنر یک سرویس جدید روی دیوار است که امکان تبلیغ در دیوار را برای همه کسب‌وکارهای داخل و خارج از دیوار فراهم می‌کند. با استفاده از بنر دیوار، مشاورین املاک هم مثل صاحبان کسب‌وکارهای دیگر می‌توانند آگهی‌هایشان، صفحه خودشان روی دیوار یا نام و نشان تجاری آژانس املاک‌شان را تبلیغ کنند.»

به گفته ناطقی، با استفاده از این قابلیت جدید شما می‌توانید بنر خودتان را در هر دسته یا شهری که فکر می‌کنید مشتری‌های بالقوه‌تان آنجا هستند، نمایش بدهید. حتی این امکان فراهم شده که بنر تبلیغی شما براساس فیلتر یا جستجوی کاربر به او نشان داده شود تا به طور هدفمند کاربران مورد نظر شما آن را ببینند و بیشترین اثرگذاری را روی کسب‌وکارتان داشته باشد. تبلیغات بنری بالای ۲۶۰ دسته و زیردسته و در ۴۲۰ شهر دیوار می‌تواند نمایش داده شود. همه این‌ها روی هم باعث افزایش آگاهی از برند شما، جذب مشتریان بیشتر و بالا رفتن فروش خواهند شد.

برای رزرو و انتشار تبلیغات بنری در دیوار به‌طور مستقیم باید از طریق یکی از سه آژانس تبلیغاتی دارت‌ادز، تپسل و یکتانت که همکاران رسمی دیوار در تبلیغات بنری هستند اقدام کنید.

افزونه‌های دیوار برای اعتماد سازی و معامله راحت‌تر

افزونه‌های دیوار مجموعه‌ای از سرویس‌هایی است که دیوار با کمک شرکت‌های معتبر به کاربران خود ارائه می‌دهد. به گفته ناطقی، مشاورهای املاک می‌توانند با اضافه کردن یک یا چند افزونه‌ٔ دیوار به آگهی‌های خود، اعتماد افراد بیشتری را جلب کنند و علاوه بر این معاملات‌ خود را سریع‌تر و راحت‌تر از طریق دیوار با موفقیت پشت سر بگذارند. سرویس این افزونه‌ها مثل «احراز هویت»، «تاییدیه خوش‌حسابی» و «تاییدیه عدم‌ سوء پیشینه» از طریق راهکار جدید «کنار دیوار» به کاربران ارائه می‌شود. 

امیر حسین ناطقی، مدیر توسعه کسب و کار دیوار در حال ارائه در همایش مدیران و مشاوران املاک

مدیر توسعه کسب‌وکار دیوار در ارائه خود طی پنجمین همایش مدیران و مشاورین املاک، افزونه‌هایی که بیشتر در این حوزه کاربرد دارند را معرفی کرد: 

احراز هویت و گرفتن نشان «تأیید شده»: برای اینکه کاربرها بدانند شما همان آدمی هستید که آگهی گذاشته و عکس متعلق به خودتان است. آگهی‌هایی که آگهی‌گذار آنها احراز هویت شده و نشان «تأیید شده» دارد، تا دو برابر بیشتر تماس دریافت می‌کنند!

تأییدیه خوش‌حسابی: تاییدیه‌ای برای این‌که به کاربران دیوار نشان بدهید سابقه بدحسابی بانکی و چک برگشتی ندارید.

 تأییدیه عدم سوءپیشینه: برای اینکه خریدارها و مشتری‌های خدماتی که ارائه می‌‌کنید، با خیال راحت و آسوده‌تری کارشان را به شما بسپارند.

تأییدیه پروانه کسب: برای اینکه کاربران و مشتریان مطمئن شوند کسب‌وکارتان واقعی است و مجوزهای لازم را دارد.

افزایش نقش هوش‌مصنوعی در آگهی‌های املاک

در بخشی دیگری از این ارائه، امیر حسین ناطقی به استفاده گسترده از هوش‌مصنوعی در ابزارهای فعلی و آینده دیوار اشاره کرد. به عنوان مثال در حال حاضر افزونه‌ای مثل روتوش به صورت رایگان می‌تواند با استفاده از هوش‌مصنوعی اثاثیه موجود در تصاویر املاک را پاک کند تا عکس‌های بهتری در آگهی منتشر شود. همچنین افزونه‌ای مثل «الو ملک» مشخصات ملک مانند متراژ، طبقه، سال ساخت، نقشه ملک و… را دریافت می‌کند و با استفاده از مدل‌های هوش‌مصنوعی با دقت بالای ۹۰درصد قیمت دقیق ملک را تخمین می‌زند.


به گفته مدیر توسعه کسب‌وکار دیوار قرار است به زودی افزونه‌های جدید دیگری که می‌توانند با هوش‌مصنوعی آگهی‌های املاک را یک مرحله جلوتر ببرند به دیوار اضافه شوند که باید منتظرشان باشید:
🔸 تور مجازی ملک
با گرفتن تصاویر مناسب با گوشی‌های معمولی مدل هوش‌مصنوعی توری ۳۶۰ درجه و مجازی از ملک یا دفتر کار آگهی شده تهیه می‌کند و کاربران می‌توانند با صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌شان به صورت آنلاین، گوشه و کنار ملک را ببینند.

🔸 ویرایش آگهی با هوش مصنوعی
هوش‌مصنوعی به آگهی‌گذار کمک می‌کند تا عنوان و توضیحات مناسب‌تری بنویسد و به این وسیله آگهی منتشر شده بازدید بالاتر و امکان موفقیت بیشتری داشته باشد.

🔸 بات دستیار فروش برای پاسخ به چت‌ها
این بات به مشاوران املاک مانند یک دستیار واقعی کمک می‌کند. با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند در چت پاسخ کاربران را بدهد یا از میان آگهی‌های دیگر مشاور، موردی که با بودجه و مشخصات مورد نیاز کاربر تطابق بیشتری را به او پیشنهاد دهد.

2 پاسخ

  1. سلام خیلی مفید و کاربردی بود با تشکر از مسئولین و کارکنان سایت مردمی دیوار و با آرزوی موفقیت های بیشتر

  2. سلام
    قسط توهین ندارم
    جدیدا دیوار، اصلا خوب نیست؟!!
    من یه ملک ۲ طبقه و یه آپارتمان در دیوار آگهی کردم، چندین بار جواب نداده
    چون بلافاصله میره اخر، شما باید چند بار، بدون پله کردن کاربر، آگهی تونو حداقل در ۴۸ ساعت، دو سه مرتبه آگهی های پایین رفته رو بیارین بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *