نان مهیاوه توموشی رگاگ دیوار

طعم دریا در قلب کویر؛ داستان موفقیت با آگهی «نان مهیاوه» در دیوار

در میان ۵۰۰ هزار آگهی که هر روز به صورت میانگین در دیوار ثبت می‌شود، گاهی به آگهی‌هایی برمی‌خوریم که داستانی جذاب و منحصر به فرد دارند. یکی از آن‌ها، آگهی‌ فروش «نان مهیاوه» توسط خانم کمالی در شهر کرمان است که در سه ماه گذشته نزدیک به ۳۰ هزار بازدید داشته است.

نان مهیاوه که به آن نان توموشی یا رگاگ هم گفته می‌شود یک نان سنتی بندرعباسی است که خانم کمالی آن را به قلب کویر آورده است. او در گفت‌وگو با اتاق خبر دیوار می‌گوید: «این نان، مخلوطی از تخم مرغ، پنیر و مهیاوه است. مهیاوه یک نوع سس ماهی است که ۷۰ درصد آن از ادویه‌جات و ۳۰ درصد آن از پودر ماهی خشک شده تشکیل شده است.»

جالب اینجاست که این غذای دریایی در شهری کویری مانند کرمان طرفداران زیادی پیدا کرده است. خانم کمالی می‌گوید: «به جرأت می‌توانم بگویم ۹۹ درصد افرادی که این نان را امتحان می‌کنند، از آن خوش‌شان می‌آید.»

اما داستان موفقیت خانم کمالی فقط به طعم خوب نان مهیاوه محدود نمی‌شود. او با خلاقیت، ماشینش را به آشپزخانه‌ای سیار تبدیل کرده است؛ «ما طراحی ماشین‌مان را طوری انجام داده‌ایم که همه امکانات در آن تعبیه شده است. من می‌توانم همزمان با دو تابه، پخت نان را در ماشین انجام دهم».

آگهی دیوار نقش مهمی در موفقیت کسب و کار خانم کمالی داشته است. او می‌گوید: «از طریق برنامه دیوار، خدا را شکر خیلی مشتری پیدا کردم. حتی از تهران هم مشتری دارم و پیشنهادهایی برای باز کردن مغازه در تهران دریافت کرده‌ام.»

او اکنون با زیاد شدن مشتریانش به کمک دیوار در فکر گسترش کارش است: «فعلاً دنبال کارهای مغازه هستم و مدتی است نتوانسته‌ام آگهی منتشر کنم. کارهای مغازه که تمام شود بلافاصله دوباره در دیوار آگهی خواهم گذاشت.»


داستان‌های دیگر کاربران دیوار را بخوانید:

🔸 کادیلاک ۶ متری فلیت‌وود؛ رکوردشکن‌ بازدید آگهی امسال

🔸 کاربری با بیشترین جستجو در دیوار

🔸 دیوار محل کسب‌‌وکار خانواده‌مان است


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *