داستانن کاربران- همایون جوان

نصف مشتری‌هایم را با دیوار پیدا کردم

همایون جوان، ۳‍۱ ساله از اهالی اهواز است. همایون که در یکی از پاساژهای اهواز فروشگاه موسیقی دارد می‌گوید حداقل نیمی از مشتری‌هایش به وسیله دیوار او و فروشگاهش را پیدا کرده‌اند. تجربه خوب او در استفاده از دیوار باعث شده تا همایون مادرش را هم تشویق به استفاده از دیوار کند. او در گفت‌وگو با اتاق خبر دیوار می‌گوید خانواده آنها نتیجه خوبی از فعالیت در دیوار گرفته‌اند. این روایت و داستان همایون از فعالیت در دیوار است:

من توی یکی از پاساژ‌های اهواز فروشگاه موسیقی دارم که اوایل طبقه بالای پاساژ بودیم و خب مشتری معمولاً تا بالا نمی‌اومد. تا اینکه شروع کردم توی دیوار آگهی زدن و شکر خدا مشتریامون بیشتر و بهتر شدن. چهار سالی هست از دیوار استفاده می‌کنم و حداقل ۵۰ درصد از مشتری‌هام از همین طریق ما رو پیدا کردن.
ما البته از قدیمی‌های بازار هستیم ولی دیوار هم کمک کرد تا بیشتر دیده بشیم و مشتری‌هامون هم متوجه مناسب‌تر بودن قیمت‌هامون بشن. در نهایت کسب‌وکارم گرفت و موفق شدم مغازه‌ام رو به طبقه همکف همون پاساژ منتقل کنم. البته هنوزم از دیوار استفاده می‌کنم و الان پنل فروشگاهی داریم و همچنان آگهی می‌زنیم. جدیداً هم به مادرم یاد دادم تا برای آموزشگاه موسیقی خودش توی دیوار آگهی منتشر کنه که خیلی هم تأثیر داشته.
دوست دارم این نکته و پیام رو هم به گوش دیوار برسونم که خوب می‌شه اگر برای مشتریای با سابقه و فعال، یک سری تخفیف‌ها و شرایط ویژه در نظر بگیره. من حداقل روزی ۱۰ آگهی منتشر می‌کنم و حداقل ماهی ۱۰ میلیون تومن هزینه‌ دیوارم هست، ناراضی نیستم و برگشت پول داره برام. اما خب مثلاً مشتری مخصوص بانک ملت هستم و هر وقت اراده می‌کنم بهم وام می‌دن، انتظار دارم دیوار هم چنین رفتاری با ما داشته باشه. انتظارمون اینه که دیوار هوای مشتریان قدیمیش که فقط با دیوار کار می‌کنند و دائمی هستن رو داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *