معرفی ارزان‌ترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی

0

چه شما یک علاقهمند به گجتها باشید و چه یک ورزشکار حرفهای یا یک مدیر پرکار با کلی تماس تلفنی، خرید ساعت هوشمند یا اسمارت واچ (Smart watch) برای شما ضروری به نظر میرسد. یک پوشیدنی زیبا و جذاب که محصولی از توسعه دنیای گوشیهای هوشمند است. ساعت هوشمند یکی از نمادهای مهم توسعه همهجانبه دنیای مدرن است

در این راهنمای خرید سعی داریم شما را با چند ساعت هوشمند اندرویدی آشنا کنیم. ساعتهایی که یک ویژگی مهم هم دارند و آن ارزانبودنشان است.

در انتخاب ساعت هوشمند باید بدانید که این محصول تنوع فراوانی در بازار دارد و طیف وسیعی از محصول را پیش روی شما قرار میدهد. همچنین باید بدانید که متاسفانه در بازار ایران طیف گستردهای از ساعتهای هوشمند فیک و غیراصل هم وجود دارد که احتمالا قیمت ارزانی هم دارند. برای همین ممکن است شما را به اشتباه بیاندازند. از این رو چند نمونه از مدلهای ارزان و قابل اطمینان از ساعتهای هوشمند موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان

Huami به عنوان یکی از زیرمجموعههای شیائومی ساعتی تولید میکند که با ظاهری کلاسیک کاربردی مدرن دارد.

  • ساعت هوشمند امیزفیت مدل Neo: ساعتهای هوشمند امیزفیت مدل Neo این روزها با قیمت حدود ۷۰۰ هزار تومان از محبوبترین ساعتهای هوشمند بازار به شمار میآیند. این ساعتها با صفحه نمایش مستطیلی در عرض ۲۰ میلیمتر و طول ۳۰ میلیمتر با گزینه مناسبی برای آنهایی هستند که به دنبال یک ساعت ورزشی ارزان هستند.
  • ساعت هوشمند مدل T500 Plus Pro: همچنین یک مدل ارزان دیگر هم در بازار ساعتهای هوشمند مدل T500 Plus Pro هستند که در حال حاضر (خرداد ۱۴۰۱) چیزی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در بازار به فروش میرسند. این ساعتهای یکی از چندین و چند مدل ساعت هوشمند موجود در بازار هستند که از روی طرح اپلواچها ساخته شدهاند.

ساعتهای هوشمند یک میلیون تومانی

برای اینکه یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب داشته باشید احتمالا شیائومی بهترین گزینه برای شماست. این برند چینی با تولید طیف گستردهای از محصولات معمولات دست مشتریها  را با هر سلیقه و توان اقتصادیای باز میگذارد.

  • ساعت هوشمند میبرو مدل Lite SmartWatch
  • ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105
  • ساعت هوشمند مدل HW17

ساعت هوشمند میبرو مدل Lite SmartWatch

در حال حاضر (خرداد ۱۴۰۱) میتوان گفت که مناسبترین ساعت هوشمند موجود در بازار ایران «میبرو مدل Lite SmartWatch» است. ساعتی که که به اختصار به «میبرو لایت شیائومی» معروف شده است.

  • این ساعت صفحهای گرد و از جنس سیلیکون دارد که نمایشگری ۱.۳ اینچی دارد.
  • وزن این ساعت ۴۸ گرم است و طراحی آن به گونهای است که هم میتوانید کاربردهای اسپورت برای آن تعریف کنید و هم به عنوان یک ساعت رسمی با لباستان ست شود.
  • همچنین طراحی یونیسکس آن کمک میکند که زنان و مردان بدون در نظر گرفتن ملاحظهای بتوانند آن را خریداری کنند.
  • این ساعتها میتوانند ضربان قلب، فشار خون، و غلظت اکسیژن هوا را برای شما اندازهگیری کنند.
  • در حال حاضر این ساعت با قیمت یک میلیون تومان در بازار موجود است.

ساعت هوشمند میبرو مدل Lite SmartWatch

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105

مدل بعدی که میخواهیم در این گزارش معرفی کنیم یک ساعت هوشمند دیگر از شیائومی است.

  • ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105 که در حال حاضر قیمتی معادل یک میلیون و صد هزار تومان دارد و هم از جهت طراحی و هم به دلیل کارکردهای ویژهاش گزینه مناسبی به شمار میآید.
  • این ساعت هم به دلیل نوع طراحیاش در دسته اسپور، رسمی و روزمره میتواند دستهبندی شود.
  • صفحه نمایش این ساعت هوشمند مستطیلی است و همین طراحی به همراه قیمتش این ساعت را در میان کاربران به محصولی محبوب تبدیل کرده است.
  • عمر باتری این ساعت ده روز است و اندازه صفحه آن ۱.۶۹ اینچ.این ساعت بسیار سبک است و تنها ۲۴ گرم وزن دارد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105

ساعت هوشمند مدل HW17

این روزها با قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان میتوانید ساعت هوشمند مدل HW17 را بخرید.

  • یکی از ساعتهایی که از روی طراحی اپلواچهای سری ۷ طراحی شدهاند.
  • این ساعتها از منوی فارسی هم پشتیبانی میکنند و همچنین امکان شمارهگیری و مکالمه را هم برای شما فراهم میکنند.
  • ساعت هوشمند مدل HW17 در رنگهای فانتزی در بازار موجود است.
  • طراحی این محصول امکان تعویض چند باره بند ساعت را هم به شما میدهد.

برای دیدن آگهی‌های ساعت هوشمند در دیوار کلیک کنید

ساعت هوشمند مدل HW17

ساعت هوشمند دو میلیون تومانی

  • ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini: ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini بهترین گزینه برای آنهایی است که میخواهند حدود ۲ میلیون تومان برای خرید اسمارت واچ پول پرداخت کنند. این ساعت در سه دسته «ورزشی»، «رسمی» و «روزانه» دستهبندی میشود و با صفحه مستطیلی و بند سیلیکونی گزینه مناسبی برای هر سلیقهای است. ساعتهای هوشمند جی تی اس که شیائومی تولید میکند از جمله ساعتهای گران این برند به حساب میآیند.
  • ساعت هوشمند مدل از جی‌تی آس GTS 2 mini: این شرکت یک مدل از جیتی آس با عنوان GTS 2 mini را هم وارد بازار کرده که نمونه اقتصادیتر این سری ساعتهاست و گزینه مناسبی برای کسانی که به دنبال محصولات اقتصادی هستند به حساب میآید. صفحه نمایش این اسمارت واچ  ۱.۵۵ اینچی است و در آن از نمایشگر AMOLED استفاده شده که کیفیت رنگها را بسیار بهتر و چشمنوازتر میکند.

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini - انواع ساعت هوشمند

خرید آنلاین انواع اسمارت واچ

همانطور که گفتیم ساعتهای هوشمند طیف گستردهای از محصولات را در بر میگیرند. برندهای مختلف و زیرشاخههای متعددی از محصولات موجب شده تا شما برای خرید یک اسمارت واچ به اطلاعات زیادی برای مقایسه نیاز داشته باشید. از این رو شاید خرید این ساعتها از یک فروشگاه آنلاین گزینه مناسبی باشد که بتوانید در لحظه چندین و چند برند را با هم مقایسه کنید. همچنین به دلیل وجود محصولات فیک فراوان در بازار خرید ساعت هوشمند از یک فروشگاه آنلاین معتبر که کیفیت کالا را تضمین کند، احتمال متضرر شدن شما را کاهش میدهد.

آگهی‌های ساعت مچی را در دیوار ببینید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.