حل مشکل احراز هویت اتباع خارجی

مشکل احراز هویت آنلاین اتباع خارجی که از سمت سرویس‌دهنده قطع شده بود با تلاش تیم فنی دیوار و استفاده از راهکاری جدید به صورت کامل برطرف شده است

5

مشکل احراز هویت آنلاین اتباع خارجی با تلاش تیم‌فنی دیوار به طور کامل حل شد. از مدتی قبل به دلیل قطع سرویس احراز هویت اتباع، فرایند احراز هویت این افراد برای استفاده از دیوار با مشکل روبرو شده بود. تیم فنی دیوار برای حل این مسئله برای مدتی سرویس موقتی برای احراز هویت به وسیله بارگذاری تصویر پاسپورت را راه‌اندازی کرد. با این حال تایید هویت از این مسیر به دلیل نیاز به بررسی دقیق مدارک از سوی ناظر زمان‌بر بود و چون برخی از اتباع خارجی ساکن ایران نیز فاقد پاسپورت هستند برای همه کاربران اتباعی که مایل به فعالیت در دیوار هستند، موثر نبود. با راهکار جدید که اکنون با استفاده از سامانه شاهکار راه‌اندازی شده، اتباع می‌توانند احراز هویت خود را با استفاده از شماره تلفن همراه و اطلاعات پاسپورت یا کارت آمایش‌ به صورت سریع و آنلاین انجام دهند.

ما در دیوار خود را متعهد به ایجاد فرصت برابر برای همه افراد می‌دانیم و تمام تلاش‌مان در مدت اخیر برای حل این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن بود.

بررسی‌های دیوار نشان می‌دهد تنها طی ۲۴ ساعت از راه‌اندازی این سرویس میزان احراز هویت اتباع خارجی روی پلتفرم دیوار رشدی ۴۰ درصدی نسبت به قبل داشته است.

اگر از اتباع هستید و می‌خواهید فرآیند احراز هویت خود را انجام دهید می‌توانید به منوی تایید هویت در پنل کاربری خود (لینک) وارد شوید و در بخش ملیت گزینه اتباع خارجی را انتخاب کنید. در اینجا می‌تواند با وارد کردن شماره تلفن همراه، شماره پاسپورت یا شناسه یکتای کارت آمایش‌تان فرایند احراز هویت‌ را انجام دهید.

با تایید هویت کاربران، علاوه بر افزایش کیفیت آگهی‌ها، امنیت معامله‌ها و ارتباط در چت میان کاربران نیز افزایش پیدا می‌کند.

5 نظرات
  1. آزیتا(امینی) می‌گوید

    میخواهم معلومات دریابم

  2. زهرا می‌گوید

    من هر چقدر شناسه یکتا و کد خانوار و میزنم که با سیمکارتم مطابقت داره ولی خطا میده

    1. روابط عمومی می‌گوید

      از اینکه با این مورد برخورد کردید متاسفیم. این اختلال به دلیل بروز مشکلی در سامانه شاهکار ( شبکه رسمی احراز هویت کاربران) رخ داده است. برای حل این موضوع لطفا از دفتر خدمات ارتباطی نامه‌ای دریافت کنید با این شرح که شمارهٔ سیم‌کارت مورد نظر به نام خودتان است و شماره ملی/پاسپورت یا آمایش شما هم در همان نامه درج شده باشد. سپس با پشتیبانی دیوار تماس بگیرید و یا اسکن نامه را به همراه مدارک شناسایی به آدرس pr@divar.ir ارسال کنید تا همکاران ما مشکل شما را پیگیری کنند.

  3. Ali Qasemi می‌گوید

    سلام میخام تایید هویت به برنامه دیوار بیدم آیا میشه با گذرنامه یا کد فراگیر تایید هویت داد یا خیر

  4. عارف می‌گوید

    من سیم کارت رو با پاسپورت خریدم
    شماره پاسپورت رو بار و بارها به صورت صحیح وارد کردم رد میده میگه مطابقت نداره
    لطفاً رسیدگی کنید ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.