استخدام در بانک سرمایه | شعب قم، آستارا و سیرجان

استخدام در بانک سرمایه | شعب قم، آستارا و سیرجان

بانک سرمایه با برگزاری آزمون‌ نیروهای مورد نظرش را در شعب آستارا، سیرجان و قم استخدام خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر با ما همره باشید.

بانک سرمایه به تازگی و با انتشار اطلاعیه‌ای از برنامه استخدامی‌اش برای چند شهر خبر داده است. آنچنان که در این اطلاعیه‌ها آمده شعب این بانک در شهرهای آستارا، سیرجان و قم نیروی کار جدید نیاز دارند و این بانک در تلاش است تا از طریق برگزاری آزمون‌هایی نیروهای جدید را استخدام کند. پست شغلی خالی این بانک در شهرستان قم «ریاست شعبه» است. در سیرجان و آستارا هم قرار است چند «بانکدار» استخدام شوند.

استخدام در شعبه قم بانک سرمایه

بانک سرمایه در شعبه قم به دنبال استخدام یک رئیس شعبه است. با توجه به موقعیت شغلی و حساسیت‌های موجود در این زمینه، این بانک قصد دارد برای ریاست این شعبه از میان بازنشستگان نظام بانکی کشور که تجربه کار عملی در این زمینه دارند دعوت به همکاری کند.

  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر
  • عدم گذشت بیش از دو سال از صدور حکم بازنشستگی
  • داشتن سابقه حداقلی ریاست شعب درجه ۳ بانکی

به عنوان شرایط ویژه احراز این پست در نظر گرفته شده است. اگر این شرایط را دارید باید مدارک زیر را برای نام‌نویسی آماده کنید:

  • فایل اسکن‌شده عکس پرسنلی ۴×۳ (عکس پرسنلی باید تمام‌رخ و واضح باشد)
  • فایل اسکن شده کارت ملی
  • فایل اسکن‌شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
  • فایل اسکن‌شده آخرین مدرک تحصیلی
  • فایل اسکن‌شده آخرین حکم کارگزینی
  • فایل اسکن‌شده حکم بازنشستگی
  • فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی.

توجه داشته باشید که نام‌نویسی صرفاً از طریق وب‌سایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir انجام می‌شود و تنها تا هفتم شهریور ماه ۱۴۰۱ برای این کار فرصت دارید.

این برنامه استخدامی فقط برای نیروهای بومی در نظر گرفته شده و مدارک نیروهای غیر بومی بررسی نخواهد شد. همچنین فرایند ثبت‌نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی‌باشد.

بانک سرمایه اعلام کرده که پس از جمع آوری مدارک و رزومه‌های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه‌بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.

پس از بررسی‌های لازم نیز گزینه‌های مورد نظر به مصاحبه شغلی فراخوانده می‌شوند. این کار از طریق تماس تلفنی، ارسال پیامک یا ایمیل انجام می‌شود. برای همین اگر علاقه‌مند به اقدام برای احراز این پست هستید باید اطلاعات صحیح تلفن همراه و پست الکترونیکی‌تان را وارد کنید.

اگر شرایط شرکت در این آزمون استخدامی را دارید به لینک زیر در بانک سرمایه مراجعه کنید:
https://www.sbank.ir/web_directory/

استخدام بانکدار در شعب سیرجان و آستارا بانک سرمایه

بانک سرمایه پیش‌تر اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری آزمون استخدامی بانکدار در شعب سیرجان و آستارا منتشر کرده بود. حالا در اطلاعیه‌ای تکمیلی اطلاعات جدیدتری برای این آزمون استخدامی ارائه کرده است.

در این اطلاعیه زمان برگزاری آزمون استخدامی روز چهارشنبه مورخ ۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شده و داوطلبان باید در ساعت ۱۱ در حوزه برگزاری آزمون حاضر شوند.

آزمون استخدامی شهر سیرجان در تهران برگزار می‌شود و داوطلبان باید به آدرس «تهران، خیابان شهید سپهبد قرنی، بعد از چهارراه طالقانی، نبش خیابان اراک، پلاک ۳۴، طبقه اول، سالن کنفرانس» مراجعه کنند.

همچنین آزمون استخدامی شعبه آستارا هم در آدرس «آستارا، خیابان شهید رستمیان، روبروی کوی اکبرزاده، آموزشگاه شهدای هسته ای و همای دانش» برگزار می‌شود. همچنین در اطلاعیه این بانک امده که «معارف اسلامی»، «زبان انگلیسی»، «ادبیات فارسی»، «هوش و استعداد»، «ریاضی»، «حسابداری»، «اطلاعات عمومی بانکی» و «کامپیوتر» از موارد آزمون استخدامی این بانک است.

سایر اخبار استخدامی را بخوانید:


آگهی‌های انواع مشاغل را در دیوار ببینید

***

اخبار استخدام را در بلاگ دیوار بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *