بهترین برندهای مبلمان ایرانی و خارجی را بشناسید

0

مبل‌ها بخش بسیار مهمی از دکوراسیون خانه‌های امروزی هستند و نقش اول را در زیبایی خانه یا فضاهای اداری بازی می‌کنند. اما یکی از مهمترین اطلاعاتی که می‌تواند در انتخاب انواع مبلمان به ما کمک کند، شناخت برندهای مبل ایرانی و خارجی، سبک مبلمان تولیدی، نوع پارچه، چوب به‌کار‌رفته در آن‌ها و مواردی از این‌دست است، آشنایی با تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات به ما دید بهتری می‌دهد که برای خرید هر نوع مبلمان، سراغ کدام‌یک از این برندها برویم.

از همین‌رو در این نوشته بهترین برندهای مبلمان برتر بازار با توجه به قدمت، کیفیت تولید، نوع موارد مصرفی مانند: (پارچه، چوب، فلز) و دیگر مواردی که در ساخت مبلمان اهمیت دارند را آورده‌ایم.

برند بالیکو

  • برند اینتکس
  • مبلمان باتیک
  • مبلمان هلکو
  • راد سیستم
  • نیلپر
  • ایکیا
  • گروه مبلمان اداری آرکانو
  • مبلمان اداری آبادیس
  • مبلمان ثمین
  • مبل آنا
  • صنایع چوب کیان
  • صناتیع جهانتاب
  • صنایع چوب و فلز سهیل
  • سیلا
  • مینوتی
  • شرکت دوک ریسه
  • مبلمان هوگر
  • اسپرسان چوب
  • گروه مبل آذین
  • فارست مبل
  • مبل آلتین
  • لیدوما
  • لیو
  • راشن
  • مهبد
  • هلگر

برند بالینکو

بالینکو یکی از انواع برندهای مبل ایرانی است که قابلیت تهیه مبل در محیط‌های گوناگون و با کاربری‌های مختلف را دارد. این برند ۱۸ سال در زمینه تولیدات مبل فعالیت داشته و با شرکت‌های معتبری چون کم جا چوب، استقبال، بافکو، فوم مبل هنر، تشک رویا سابقه همکاری دارد. این برند مبل مجموعه‌ای محصولات از جمله مبلمان تختخواب‌شو، مبلمان مدرن، صندلی راحتی، میز و قفسه را با تهیه موادی در ایران و ترکیه تولید می‌کند.

برند اینتکس

این برند که بیشتر با مبل‌های بادی خود شناخته شده است به فروش انواع محصولات بادی اینتکس از جمله تخت بادی، تشک بادی، استخر بادی، استخر پیش ساخته، کاناپه بادی، مبل بادی، مبل شنی، قایق بادی، موتور قایق بادی، وان بادی، چادر بادی کودکان، چادر مسافرتی و غیره می‌پردازد. فعالیت اینتکس از سال ۲۰۰۰ آغاز شده است و با توجه به ویژگی‌هایی از جمله کیفیت و تنوع زیاد محصولات به‌عنوان یکی از بهترین برندهای جهان به‌شمار می‌رود.

بهترین مارک مبل آرا سوفا یکی از بزرگترین برندهای مبل در ایران با ۱۷ سال سابقه تولید مستمر می‌باشد. این برند به تولید انواع مبلمان مدرن می‌پردازد و از سال ۹۲ تاکنون موفق به کسب تندیس زرین بزرگترین و بهترین تولیدکننده مبلمان مدرن و تختخوابشو شده است.

مبلمان باتیک

فعالیت حرفه‌ای مبلمان باتیک از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است. این شرکت که به عنوان اولین واردکننده مبلمان مدرن شناخته می‌شود به تولید فرش‌های کلاژ و Overdyed (سنگ شور) نیز می‌پردازد.

مبل هلکو

این برند مبل بیشتر به دلیل تولید مبلمان‌های اداری شناخته می‌شود. اما نسبت به تولید مبلمان خانگی نیز اقدام می‌کند.

راد سیستم

این برند به تولید انواع مبلمان اداری می‌پردازد و یکی از مشهورترین برندهای ایرانی در زمینه مبلمان اداری است.

نیلپر

نیلپر معروف‌ترین برند در زمینه تولید صندلی رایانه است که فعالیت خود را به صورت گسترده از سال ۱۳۷۱ و با ورود اولین کامپیوترها به کشور آغاز کرد. نیلپر فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع در خیابان فلسطین آغاز کرد و به تدریج گسترش یافت. فعالین نیلپر تا سال ۱۳۸۰ بیشتر به صورت سنتی انجام می‌شد و با ارتقا تجهیزات این مجموعه به سمت تولید مدرن و گسترده روی آورد. مبل راحتی، سرویس خواب، کنسول جلو مبلی، میز جلومبلی و عسلی انواع محصولاتی است که توسط نیلپر تولید می‌شود.

بهترین برند مبل ایرانی

مبلمان ایکیا

ایکیا یک شرکت سوئدی و چند ملیتی در زمینه فروش انواع تخت خواب، میز، طراحی، تولید و فروش مبلمان آماده است. از ایکیا به عنوان بزرگترین خرده فروش مبلمان در جهان یاد می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر دلفت هلند است و اولین فروشگاه آن در سال ۱۹۵۸ میلادی در سوئد بازگشایی و پذیرای مردم شد.

بهترین برندهای مبل ایرانی و خارجی

گروه مبلمان اداری آرکانو

برند مبلمان آرکانو بیش از ۱۵ سال است که در زمینه تولید مبلمان اداری فعالیت می‌کند. اما پس از این مدت و به پشتوانه تجربه‌ای که دارد، در حال اجرای اقداماتی به منظور طراحی، تامین، تولید و توزیع محصولات و خدمات با کیفیت در حوزه ساخت و تجهیز فضاهای کاری و زندگی است.

مبلمان اداری آبادیس

شرکت مبلمان اداری آبادیس در زمینه تولید مبل و میز اداری و پارتیشن و جداکننده فضا مشغول به فعالیت است. طراحان متخصص این شرکت با به‌کارگیری از استانداردهای جهانی به تولید محصول می‌پردازند.

مبلمان ثمین

شرکت صنعت چوب ثمین در تولید مبلمان خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت علاوه بر تولید مبلمان در زمینه تولید فرش دستبافت نیز به تولید محصول پرداخته است و در زمینه کیفیت تندیس‌های متعددی را از نمایشگاه‌های بین‌المللی دریافت کرده است.

این شرکت برگزیده بزرگان معماری و دکوراسیون درسال۱۳۸۹به انتخاب اتاق بازرگانی و همچنین برنده لوح زرین و تندیس مبلمان ایران در بیست ودومین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان HOFEX2013 شده.

لوح زرین و تندیس همای مبلمان برتر ایران در بیست وسومین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان HOFEX2014، دو لوح زرین و سیمین و تندیس همای مبلمان برتر ایران در بیست وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان MOBLEX2015 و همچنین دو لوح زرین و تندیس مبلمان ایران در بیست وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان HOFEX2016 در سال‌های گوناگون به این شرکت هدیه شد.

بهترین برند مبل سلطنتی

مبل آنا

برند مبل آنا به تولید مبل استیل می‌پردازد. میز تلویزیون، میز کنسول، میز جلو مبلی و میز ناهارخوری استیل عمده‌ترین محصولات تولیدی این برند محسوب می‌شوند.

صنعت چوب کیان

فعالیت صنایع چوب کیان از سال ۱۳۵۵ آغاز شده است. تولیدات خوب این شرکت باعث شده است که به یکی از تولیدکنندگان مطرح چوب در کشور تبدیل شود. از جمله ویژگی‌های این شرکت ۲۴ ماه ضمانت کالا به مشتریان است. برند مبل کیان به ارائه و تولید انواع مبل راحتی، میز جلو مبلی، میز کنار مبلی، میز عسلی سه پارچه، میز ناهارخوری، صندلی ناهارخوری و غیره می‌پردازد.

صنایع جهانتاب

مجموعه تولیدی صنعتی جهانتاب از سال ۱۳۵۳ کار خود را آغاز کرده است و از پرچمداران تولید مبلمان در ایران به حساب می‌آید و بیش از چهل سابقه در زمینه طراحی، تجهیز و تولید انواع میز، مبل و صندلی اداری، غذاخوری، بیمارستانی، سالن انتظار، آموزشی، پیشخوان (اپن بار)، انواع صندلی‌های آمفی تئاتری، انواع میز، صندلی، کاناپه رستورانی، فست‌فود، کافی‌شاپ، تالارهای پذیرایی، هتل، سالن‌های غذاخوری ارگانی و سالن‌های همایش دارد. خلاقیت در تولیدات این محصول باعث شده است که سالانه بیش از ۱۰محصول جدید را به بازار عرضه کند.

مبل چستر زرشکی صنایع چوب و فلز سهیل

صنایع چوب و فلز سهیل تولیدکننده و ارائه‌دهنده انواع مبلمان خانگی و اداری است. این صنایع شعار خود را بر مبنای کیفیت انتخاب کرده و «تضمین بهترین کیفیت، تضمین بهترین قیمت» را مبنای فعالیت‌های خود قرار داده است. میز و صندلی فلزی باز، انواع محصولات دکوراتیو، انواع سرویس ناهارخوری، انواع پاف و باکس، از جمله تولیدات این مجموعه به‌شمار می‌رود.

مبلمان سیلا

یکی دیگر از برندهای مبل ایران سیلا است. تولیدات سیلا بر پایه محصولات اداری است و به صورت تخصصی به تولید صندلی کنفرانسی، صندلی مدیریت، مبلمان اداری و صندلی‌های اداری می‌پردازد. کارخانه سیلا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است.

این شرکت با تمرکز بر تغییر رفتار مصرف‌کننده به تولید محصولات خاص و ویژه می‌پردازد. این مجموعه حاصل تجربه و مدیریت بیش از ربع قرن فعالیت مدیران شرکت رایانه صنعت است که در زمینه تولید مبلمان و صندلی‌های اداری استاندارد و همچنین ارگونومیک به تولید محصول پرداخته است.

مینوتی

مینوتی یک برند مبل معروف ایتالیایی است که به تولید مبل‌های مدرن می‌پردازد. مبلمان مینوتی که در سال در سال ۱۹۵۰ توسط آلبرت مینوتی پایه‌گذاری و تاسیس شد، یکی از شرکت‌های بزرگ در صنعت طراحی و تولید مبلمان خانگی و اداری در کشور ایتالیا می‌باشد. آغاز فعالیت این برند با تولید میز کامپیوتر استارت خورد و به تدریج به سمت تولید انواع مبلمان و سپس اکسسوری و لوازم دکوراسیون منزل روی آورد.

بهترین برند مبل خارجی

شرکت دوک ریسه

شرکت دوک ریسه به دلیل تولید انواع پاف شهرت دارد. مبل‌های پاف دوک ریسه از نوع دستبافت هستند و با وزن متوسط ۲ کیلوگرم در بازار عرضه می‌شوند.

مبلمان هوگر

برند مبلمان هوگر با مبل‌های چستر خود شناخته می‌شود و به تولید انواعی از مبل‌های استیل و مبل چستر، صندلی اداری و خانگی می‌پردازد.

اسپرسان چوب

شرکت اسپیران چوب بیش از نیم قرن تجربه دارد و به تولید مصنوعات چوبی در استان‌های تهران و البرز می‌پردازد. انواع میز و صندلی، میز ناهارخوری، مبلمان، سرویس خواب، میز و صندلی، بوفه و آینه، دکوراسیون منازل و هتل‌ها، رستوران‌ها و ادارات فعالیت دارد.

برای دیدن آگهی‌های انواع مبل کلیک کنید

گروه مبل آذین

گروه مبل آذین به تولید و پخش انواعی از مبلمان راحتی می‌پردازد. استفاده از بهترین مواد خام از جمله اسفنج، ویسکوز، نوار کش، لایکو و متقال و استفاده از چوب روس و راش ویژگی مبل‌های راحتی آذین است. همچنین مبل آذین به تهیه و تولید انواعی از کاناپه‌ها می‌پردازد.

فارست مبل

فارست مبل شعار «همنشین شویم» را با هدف القای حس راحتی و آرامش در استفاده از مبل برای ورود به وب سایت خود انتخاب کرده است. فعالیت صنایع چوبی فارست مبل از سال ۱۳۷۶ و با تولید محصولات چوبی آغاز شد.

از سال ۱۳۸۲ با نام تجاری فارست چهره رسمی‌تری به خود گرفت. نام این برند از واژه انگلیسی جنگل به نام فارست گرفته شده است و این نکته را گوشزد می‌کند که با نبود جنگل صنعت چوب پایان می‌گیرد.

مبل آلتین

مبل آلتین به تولید انواع مبلمان خانگی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌پردازد. آلیتن محصول استان آذربایجان شرقی است و علاوه بر تولید انواع مبلمان راحتی تعویض و تعمیرات مبل‌ها را نیز در مجموعه تولیدی خود انجام می‌دهد.

لیدوما

لیدوما در زمینه تولید تجهیزات اداری و آموزشی فعال است و به تولید انواعی از مبلمان اداری، لوازم جانبی تجهیزات اداری و آموزشی می‌پردازد. این مجموعه در سال ۱۳۹۳ و با رویکرد توسعه شرکتی دانش بنیان توسط دکتر سعید مصدقی پا به عرصه تجارت گذاشت.

شعار این مجموعه ار «جور دیگر باید چید» است و علاوه بر تولید و عرضه انواع محصولات در داخل کشور به صادرات نیز روی آورده است.

سرویس مبل کرم و قرمز

مبلمان اداری لیو

شرکت لیو در سال ۲۰۰۵ و با هدف تولید مبلمان اداری فعالیت خود را آغاز کرد. الگوبرداری این شرکت از برندهای مطرح دنیا بوده است و تولید بر مبنای استانداردهای بین‌المللی را در دستور اصلی خود قرار داده است.

مبلمان اداری راشن

راشن نیز در زمینه تولید انواع مبلمان اداری فعالیت دارد. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و زیر نظر گروهی از متخصصین، طراحان و مهندسین حرفه‌ای نسبت به تولید محصولاتی با کیفیت اقدام می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۹۶ منتخب پژوهشگاه سازمان استاندارد ملی ایران شده و در اجلاس یک‌صد برند برتر و ارزش‌آفرین کشور تندیس دریافت کرده است.

مبلمان مهبد

کارخانه مبلمان مهبد، به تولید انواع مبلمان تختخواب‌شو می‌پردازد. این کارخانه در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را با تولید اولین نمونه‌های مبل تختخواب‌شو شروع کرده است و توانسته است در سال ۱۳۹۳ برند برتر مبلمان تختخواب‌شو را به خود اختصاص دهد.

مبل آبی

اینتایم

یکی دیگر از برندهای مبل اینتایم  است که به دلیل تولید محصولات آبی و بادی خود در بازار شناخته می‌شود.

هلگر

برند مبل هلگر به تولید انواع مبلمان مدرن و امروزی می‌پردازد. در طراحی و تولید محصولات هلگر اصول ارگونومی و راحتی محصول از مرحله تکوین مد نظر قرار گرفته است.

هلگر با سبد کاملی از انواع مبلمان مدرن با تنوعی بالغ بر ۱۵۰ نوع محصول، در حال عرضه کالا، از طریق نمایندگان فروش خود است. کلیه محصولات هلگر از ۴ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردارند.

این شرکت در حال حاضر با شبکه توزیع و فروش گسترده خود با تعدادی بالغ بر ۵۰ نماینده فروش در حال عرضه کالا به مشتریان خود در سراسر ایران است.

نمونه مبل با برند خارجی

دیگر برندهای مبل در بازار

  • برند نیچر هاک به تولید انواع مبل بادی می‌پردازد.
  • همچنین ایتال فوم نیز در زمینه تولید انواع مبلمان اداری وخانگی فعالیت دارد.
  • برند گلدیست نیز به دلیل تولید انواع مبلمان اداری شناخته شده است.
  • بانیبو برندی است که به تولید انواع مبل کودک مشهور است.

تولیدکنندگان محصولات وابسته به مبلمان

در ایران تولیدکنندگانی وجود دارند که به طور مستقیم در زمینه تولید صنایع چوبی و لوازم خانگی مانند مبلمان فعالیت نمی‌کنند اما تولیدات آن‌ها به نوعی وابسته به صنایع چوبی است. به عنوان مثل شوینده، لوازم پاک‌کننده و یا اکسسوری‌های مرتبط با مبلمان و دیگر صنایع چوبی را به بازار عرضه می‌کنند. در ادامه تعدادی از این شرکت‌ها را معرفی می‌کنیم.

گروه صنعتی نظری

گروه صنعتی نظری فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و یکی از قطب‌های تولید مبلمان خانگی و اداری و محیط‌های اجتماعی است. این گروه بیش از سه دهه است که نسبت به صادرات محصولات تولیدی خود فعالیت می‌کند و توانسته استانداردهای بین‌المللی کیفیت را به‌دست آورد.

کلینیک فرش دکتر دیاری

کلینیک فرش دکتر دیاری در سال ۱۳۹۵ و توسط منصور دیاری بیگی با شعار راه‌حل‌هایی برای فرش تاسیس شد. این کلینیک در صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته مشغول به فعالیت است که به ارائه محصولات دانش بنیان در صنعت فرش ماشینی می‌پردازد. این کلینیک اولین مرکز تخصصی عرضه کننده لوازم جانبی فرش در ایران همچون اسپری لکه بر فرش و موکت و غیره است.

گروه صنعتی گلرنگ

گروه صنعتی گلرنگ در سال ۱۳۸۲ و به ریاست استاد محمد کریم فضلی و انتخاب دکتر مهدی فضلی تاسیس شد. این گروه صنعتی بزرگ که به تولید انواع محصولات غذایی و شوینده‌ها شهرت دارد، به تولید شوینده‌های فرش و مبلمان نیز در سطح گسترده می‌پردازد.

خانه کرشر

کرشر به تولید انواع بخارشوی، فرش شوی و مبل شوی، زمین شوی، جاروبرقی و غیره شهرت دارد. این شرکت از سال ۱۳۹۳ و با همکاری شرکت کرشر آلمان به عرضه محصولات صنعتی پرداخت.

ونیش

ونیش برندی در زمینه محصولات لکه بر و متعلق به شرکت «Reckitt Benckiser» است. محصولات این برند بیشتر برای لکه بر لباس و پارچه استفاده می‌شود.

رافونه

شرکت زلال شیمی لیا در سال ۱۳۷۹ تاسیس و یک سال بعد، یعنی در سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرد. فعالیت این شرکت در زمینه صنعت تولید شوینده است. محصولات رافونه در پنج بخش جامع تخصصی از جمله بخش شوینده‌ها و لکه برهای لباس، پاک کننده چربی‌های سخت و دوده بر روی انواع سطوح اعم از دیوار است.

شوینده‌های سنگ، سرامیک، پارکت، چوب، چرم، فرش، پرده و سطوح صیقلی، تمیزکننده و ضدعفونی کننده سرویس‌های بهداشتی، شیرآلات و سینک ظرفشویی، انواع مایعات دستشویی و ظرفشویی و محصولات ضدعفونی کننده عرضه می‌شود.

بست وی

بست وی فعالیت خود را از سال ۱۹۹۴ آغاز کرده است و در زمینه تخته شناهای بادوام، استخر بادی، حمام‌های پرتابل، صندلی‌های بادی پارچه‌ای و تاشو و همچنین قایق‌های ورزشی و تفریحی به تولید محصول می‌پردازد.

شرکت من

این شرکت به ارائه انواع محصولات شوینده و آزمایشگاهی می‌پردازد. شرکت تولیدی من یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید فرآورده‌های شوینده است که از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شرکت در زمینه تولید، کنترل کیفیت و فروش، استانداردهای جهانی تولید و کیفیت عرضه محصولات فعالیت کرده و با شرکت الیتک گروپ فرانسه و شرکت وایتال هلند شریک تجاری است.

شرکت ایکومویست

ایکومویست شرکتی در زمینه تولید مواد شوینده سازگار با محیط زیست است. موسسان این شرکت «برادران احمدیان» در سال ۱۳۸۸ از آمریکا به ایران بازگشتند و با هدف کمک به محیط زیست نخستین شوینده سازگار با محیط زیست را روانه بازار کردند.

استاندارد بالای این محصول، استفاده از افزودنی‌های سازگار با محیط زیست که اثر پاک‌کنندگی بالایی دارند از جمله ویژگی‌ها در تولید این محصول است.

استونیش

شرکت استونیش در زمینه تولید محصولات شوینده در حال فعالیت است. از پاک کننده البسه و مبلمان گرفته تا پاک کننده لوازم آشپزخانه، ضدعفونی کننده و پاک کننده وسایل اتومبیل از جمله تولیدات این شرکت است. این شرکت انگلیسی با بیش از ۴۰ سال سابقه به تولید محصولات شوینده می‌پردازد و از آن به عنوان بهترین برند اروپا یاد می‌شود.

شرکت مادام کوکو

شرکت مادام کوکو تولید کننده انواعی از لوازم خانگی از جمله وسایل دکوراسیون، محصولات خواب و حمام، ابزار آشپزخانه، فرش و گلیم و غیره است.

آرتمن

شرکت آرتمین نیز در زمینه تولید مبلمان اداری مشغول به فعالیت است. این شرکت در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب تندیس زرین بهترین تولید کننده ایرانی در رسته صندلی اداری را از ششمین نمایشگاه مبلمان اداری هافکس ۲۰۱۷ دریافت کرده است.

شرکت صنایع خاص بازرگانی نانو پاکر

این شرکت در سال ۱۳۹۲ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و در زمینه تولید و بسته‌بندی کالاهای مجاز بازرگانی محصولات شوینده بهداشتی و آرایشی بر اساس فناوری‌های جدید، توزیع و پخش مواد شوینده بهداشتی و آرایشی، صادرات، واردات کالاهای بازرگانی فعالیت دارد.

این شرکت نسل جدید شوینده‌ها را تولید می‌کند و لکه بر مبل، لکه بر فرش، مایع لباسشویی و غیره از جمله محصولات تولیدی شاخص آن است.

***

آگهی‌های مبلمان را در دیوار ببینید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.