بهترین برندهای قهوه ساز در سال ۲۰۲۲ را بشناسید

0

صبح زود که از خواب بیدار می‌شویم، بدن ما نیازمند یک نوشیدنی است تا بتواند در تمام طول روز انرژی لازم را برای فعالیت داشته باشد. قهوه تنها نوشیدنی است که به دلیل داشتن کافئین و دیگر ترکیبات، ما را هوشیار می‌کند و از طرفی مزایای بسیاری برای بدن دارد. برای خوردن یک قهوه خوب باید به کافی‌شاپ بروید، اما اگر فرصت نداشتید چکار می‌کنید؟ بهترین برندهای قهوه ساز به شما این امکان را می‌دهند که مانند یک باریستا قهوه‌ آماده کنید.

با وجود دستگاه‌های متنوعی که ساخته شده، شرایط برای آماده کردن یک نوشیدنی گرم یا سرد در خانه فراهم است. در این مقاله بهترین برندهای قهوه ساز خارجی در سال ۲۰۲۲ که در بازار ایران موجود هستند، به شما معرفی خواهند شد.

کدام نوع قهوه‌ساز را انتخاب کنیم؟

یکی از اولین دستگاه‌های قهوه‌سازی که می‌توانید برای خانه خریداری کنید، دستگاه اسپرسوساز است. نحوه استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. البته دستگاه‌های دیگری نیز طراحی و ساخته شد‌ه‌اند که کار را برای شما راحت کرده‌اند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید، انواع نوشیدنی‌ها با قهوه را آماده کنید.

یکی از این دستگاه‌ها، دستگاه قهوه‌ساز دانه به فنجان (Bean-to-Cup) است به این مفهوم که تنها کافی است دانه قهوه را داخل دستگاه بریزید تا طی فرآیندی یک فنجان قهوه عالی داشته باشید.

بهترین برندهای قهوه ساز در سال 2022

بهترین برندهای قهوه ساز در سال ۲۰۲۲

دستگاه‌های قهوه‌ساز مختلفی در سراسر جهان ساخته می‌شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند و افراد با توجه به نیاز و بودجه خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. در ادامه قصد داریم تا ۷ تا از بهترین برندهای قهوه ساز در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم.

دستگاه قهوه‌ساز Breville Bambino Plus

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه اسپرسو ساز
  • کف‌ساز شیر: توکار
  • تعداد نوشیدنی: ۲ عدد

دستگاه قهوه ساز Breville Bambino Plus نیز یکی از برندهای قهوه ساز است که یک اسپرسوی صاف و قوی تولید کرده و زمان گرم شدن آن، خیلی سریع است.

هشدار: تنها عیب این دستگاه این است که پس از هر بار استفاده نیاز به تمیزکاری دارد.

قهوه‌ساز Breville به‌عنوان یکی از بهترین برندهای قهوه ساز شناخته می‌شود و به اندازه‌ای کوچک است که فضای بسیار کمی را روی کانتر آشپزخانه شما اشغال خواهد کرد. این دستگاه ۳ تنظیم بافت شیر دارد تا بتوانید نوشیدنی مورد علاقه خود را آماده کنید.

بهترین برندهای قهوه ساز در سال 2022

دستگاه قهوه‌ساز De’Longhi Dinamica Plus ECAM370

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه دانه به فنجان
  • کف‌ساز شیر: دارد
  • تعداد نوشیدنی: ۵ عدد

با استفاده از این دستگاه می‌توانید تمام دستورالعمل‌های نوشیدنی را شخصی‌سازی کنید. کف‌ساز شیر آن اتوماتیک است و برنامه‌های مختلفی برای تهیه انواع قهوه دارد. اگر به دنبال یک قهوه‌ساز کاملاً اتومات هستید، De’Longhi Dinamica Plus بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. سطح آسیاب، قدرت، دما و سطح کف شیر قابل تنظیم هستند. به همین دلیل، این مدل دلونگی یکی از بهترین برندهای قهوه ساز در سال ۲۰۲۲ است.

یکی از مهم‌ترین معایب این دستگاه، فضای زیادی است که اشغال می‌کند. 

دستگاه قهوه‌ساز KitchenAid Classic 5KCM1208 Drip Coffee Maker

مشخصات فنی:

  • نوع: قهوه‌ساز قطره‌ای
  • کف‌ساز شیر: ندارد
  • تعداد نوشیدنی: بسته به اندازه فنجان

اگر بودجه کافی ندارید، قهوه‌ساز قطره‌ای KitchenAid Classic یکی از بهترین برندهای قهوه ساز و طرح‌های مقرون‌به‌صرفه در بازار است. بسته به اندازه فنجان، این دستگاه می‌تواند تا ۱۰ فنجان قهوه را نیز آماده کند. دستگاه قهوه‌ساز KitchenAid Classic بیش از ۳۰ دقیقه قهوه را گرم نگه می‌دارد، اما در مقابل زمان زیادی می‌برد تا قهوه دم بکشد.

برندهای قهوه ساز چیکن اید - بهترنی برندهای قهوه ساز

دستگاه قهوه‌ساز Breville The Oracle Touch

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه دانه به فنجان
  • کف‌ساز شیر: توکار
  • تعداد نوشیدنی: ۴ عدد

این دستگاه برنامه‌های زیادی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها با قهوه را آماده کنید. از جمله معایب Breville The Oracle Touch فضای زیادی است که اشغال کرده و نسبت به سایر دستگاه‌های موجود در بازار نیز گران‌تر است. کار با این دستگاه بسیار آسان است و کافی است دانه‌های قهوه را داخل آسیاب ریخته و با انتخاب برنامه مورد نظرتان خوش‌طعم‌ترین نوشیدنی را آماده کنید.

دستگاه قهوه‌ساز Nespresso Vertuo Next

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه غلاف تک سرویس
  • کف‌ساز شیر: ندارد
  • تعداد نوشیدنی: ۵ عدد

یکی دیگر  از بهترین برندهای قهوه ساز دستگاه قهوه‌ساز Nespresso Vertuo Next کاربری بسیار آسانی دارد و می‌تواند تا ۵ نوشیدنی را در اندازه‌های مختلف آماده کند. اما یکی از معایب آن، گران‌ بودن غلاف‌ها یا بسته‌های قهوه‌ای است که استفاده می‌شوند. به این ترتیب گاهی تهیه غلاف‌ها می‌تواند حتی گران‌تر از خود دستگاه برای شما تمام شود. با توجه به نوع غلاف می‌توانید قهوه‌ای صاف با کرمی غلیظ در بالای آن داشته باشید.

بهترین برندهای قهوه ساز نسپرسو

دستگاه قهوه‌ساز Smeg Drip Filter Coffee Machine

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه قهوه‌ساز فیلتر قطره‌ای
  • کف‌ساز شیر: ندارد
  • تعداد نوشیدنی: بسته به اندازه فنجان

این دستگاه مقدار زیادی قهوه درست می‌کند و به مدت ۴۰ دقیقه نیز قهوه را گرم نگه می‌دارد. با توجه به ابعاد، این مدل از قهوه‌ساز اسمگ، جای زیادی را اشغال می‌کند اما جزو یکی از بهترین برندهای قهوه ساز در سال ۲۰۲۲ است. اگر طرفدار قهوه آسیاب‌شده هستید، دستگاه قهوه‌ساز قطره‌ای اسمگ می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

بهترین برندهای قهوه ساز اسمگ

دستگاه قهوه‌ساز De’Longhi Dedica Style EC685

مشخصات فنی:

  • نوع: دستگاه اسپرسو ساز
  • کف‌ساز شیر: دارد
  • تعداد نوشیدنی: ۲ عدد

این مدل از قهوه‌ساز دلونگی، جمع‌وجور بوده و فضای زیادی اشغال نمی‌کند و از طرفی کاربری بسیار ساده‌ای دارد. این دستگاه یک قهوه عالی با کرمی غلیظ تولید می‌کند و کف‌ساز شیر نیز دارد پس علاوه‌بر اسپرسو می‌توانید انواع دیگر قهوه را نیز آماده کنید.

یکی از معایب آن، چکه کردن قهوه پس از ریختن اسپرسو است.

برای دیدن آگهی‌های قهوه‌ساز در دیوار کلیک کنید

انواع برندهای قهوه ساز - برندهای قهوه ساز

حرف آخر در خرید انواع قهوه‌ساز

اگر دنبال یک دستگاه قهوه‌ساز برای خانه هستید، ۷ دستگاهی که معرفی شد، جزو یکی از بهترین برندهای قهوه ساز در سال ۲۰۲۲ هستند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در هر مورد، اطلاعات کاملی از امکانات دستگاه در اختیارتان قرار گرفت تا راحت‌تر بتوانید دستگاه مناسب را انتخاب کنید.

همان‌طور که مطالعه کردید، این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و از یک دستگاه اسپرسوساز ساده تا یک دستگاه حرفه‌ای با برنامه‌های مختلف را شامل می‌شوند. برخی از دستگاه‌های قهوه‌ساز بسیار گران و در عین‌حال بزرگ هستند که بیشتر برای کافی‌شاپ‌ها کاربرد دارند. بنابراین با توجه به نیاز خود، برندی که بهترین کارایی را دارد، برای خانه خود خریداری کنید. شما برای خرید دستگاه قهوه‌ساز خانگی چه معیارهایی را در نظر می‌گیرید؟ 

آگهی‌های انواع قهوه‌ساز را در دیوار ببینید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.