ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش کرمانشاه مشخص شد

استخدام ۴۴۷ نفر

0

جمعه‌ای که گذشت، نتایج یکی از مهم‌ترین آزمون‌های استخدامی سال اعلام شد. شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نتایج‌شان را دریافت کردند. آنچنان که وزارت اموزش و پرورش اعلام کرده بود، کسانی که با مراجعه به وب‌سایت سازمان سنجش در فهرست پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته‌اند، باید گوش‌به‌زنگ اطلاعیه‌های بعدی آموزش‌وپرورش باشند که اغلب از سوی دفتر کل استان محل سکونت‌شان صادر می‌شود. ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش کرمانشاه به‌تازگی از سوی اداره کل آموزش و پرورش این استان در دو اطلاعیه اعلام و شرایط حضور در مصاحبه برای پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت مشخص شده است. این اداره کل همچنین اعلام کرده که چه تعداد نیروی جدید در سال ۱۴۰۱ در این استان استخدام می‌شوند. در ادامه، به جزئیات خبر پرداخته‌‌ایم.

ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش کرمانشاه چقدر است؟

فردین یاوری، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، به‌تازگی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده که در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ آموزش و پرورش این استان، ۱۱۰۰ نفر به عنوان پذیرفته‌شده آزمون اول و به‌صورت چندبرابر ظرفیت اعلام شده‌اند. از این میان، فقط ۴۴۷ نفر سرانجام به استخدام آموزش و پرورش کرمانشاه درمی‌آیند. نحوه انتخاب این ۴۴۷ نفر هم از طریق گذراندن مراحل مختلف آزمون گزینشی است که از سوی این اداره کل طراحی شده است.

آنچنان که معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه می‌گوید، پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت از ۷ تیرماه ۱۴۰۱ تا ۱۶ تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به وب‌سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به آدرس https://kermanshah.medu.ir از زمان و مکان دقیق مصاحبه استخدامی خود اطلاع یابند و اقدام لازم را به عمل آورند.

زمان و مکان مصاحبههای گزینش استخدامی

نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد که بیش از ۵۰۰ هزار نفر در سراسر کشور، متقاضی شرکت در این آزمون شدند.

طبق دو اطلاعیه‌ای که اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صادر کرده است، پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید با جمع‌آوری مدارک لازم خودشان را برای معاینه پزشکی، مصاحبه و گزینش طبق یک جدول زمان‌بندی آماده کنند. ضرورت دارد معرفی‌شدگان براساس برنامه اعلام‌شده و با در دست داشتن مدارک لازم، در محل تعیین‌شده حضور یابند. آنچنان که در اطلاعیه شماره ۲ آمده، عدم مراجعه در زمان مقرر به هر دلیل، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام آموزش و پرورش کرمانشاه است و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

زمان بررسی مدارک و معاینه پزشکی

دوشنبه مورخ ۱۴۰۱٫۰۴٫۰۶ لغایت پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۱٫۰۴٫۱۶

  • برای اطلاع از جدول زمان‌بندی حضور باید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://medu.ir/portal

رتبه بندی معلمان و تبدیل وضعیت فرهنگیان غیررسمی به کجا رسید؟

امتیاز تاهل برای زنان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش لحاظ می‌شود

زمان مصاحبه

زمان مصاحبه و سایر مراحل گزینش استخدامی آموزش و پرورش کرمانشاه در موعد بررسی مدارک و انجام معاینات پزشکی به معرفی‌شدگان اعلام خواهد شد.

مکان بررسی مدارک: کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبه‌روی شرکت نفت، پژوهشکده تعلیم‌و‌تربیت.

مکان معاینات پزشکی: کرمانشاه، ۲۲ بهمن، میدان مرکزی، درمانگاه فرهنگیان.

برای اطلاع از مدارک لازم، اطلاعیه شماره ۲ را در لینک زیر بخوانید:

https://kermanshah.medu.ir/fa/news/2

استخدام معلمان در سال ۱۴۰۱ | بیش از ۳۸ هزار متقاضی جذب می‌شوند


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.