karname3

اضافه شدن «امکان خرید قسطی» خودرو به دیوار

مکمل آگهی «امکان خرید قسطی» کارنامه برای آگهی‌های فروش خودرو و موتور سیکلت در شهر تهران به دیوار اضافه شده است. 

کاربرها با استفاده از این مکمل می‌توانند امکان استفاده از خدمات لیزینگ کارنامه را به آگهی فروش خودرو یا موتورسیکلت خود اضافه کنند. در صورتی که قصد فروش خودرو یا موتورسیکلت خود را داشته باشید می‌توانید بلافاصله بعد از ثبت آگهی یا از بخش مدیریت آگهی به منوی مکمل‌های آگهی دسترسی پیدا کنید. مکمل «امکان خرید قسطی» شرکت کارنامه یکی از مکمل‌هایی است که به تازگی به این صفحه برای کاربران شهر تهران در دسته وسایل نقلیه اضافه شده است. 

با اضافه شدن برچسب این مکمل روی آگهی فروش خودرو یا موتورسیکلت‌، خریدار متوجه امکان خرید قسطی می‌شود و می‌تواند با کلیک روی آن مراحل لازم برای دریافت وام و اقساطی کردن خرید خود را طی کند. 

«خرید قسطی» امکانی است که از سمت کارنامه برای خرید خودرو و موتورسیکلت با اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماهه در نظر گرفته شده است.

اضافه شدن برچسب «خرید قسطی» روی آگهی باعث افزایش بازدید آگهی و شانس فروش سریعتر و راحت‌تر مورد آگهی می‌شود و فروشنده کل مبلغ بخش اقساط شده برای خریدار را به صورت نقدی دریافت می‌کند.  

دیوار از ابتدای سال ۱۴۰۲، در راهکاری تازه به نام «کنار دیوار»، افزونه‌ها یا مکمل‌های بسیاری را در بخش‌های مختلف به پلتفرم خود اضافه کرده است. در این مسیر جدید که با هدف بهبود تجربه کاربران‌ با ایجاد نوآوری باز در همکاری با اکوسیستم فناوری کشور در حال طی شدن است حالا کاربران دیوار می‌توانند از خدمات شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های دیگر در مراحل انجام معامله استفاده کنند تا تجربه‌ امن‌تر و راحت‌تری داشته باشند. 

کاربران دیوار می‌توانند از مکمل‌ها یا افزونه‌های مختلفی مثل پرداخت امن، ارسال مرسوله، احراز هویت ویدیویی و … برای داشتن معامله‌ای امن و راحت استفاده کنند. 

 

مسیر استفاده از مکمل کارنامه 

شما پس از ثبت آگهی خود، می‌توانید از صفحه «مدیریت آگهی‌ها» در منوی «دیوار من» به بخش مکمل‌های آگهی دسترسی پیدا کنید.

با رفتن به صفحه مکمل‌های آگهی شما می‌توانید گزینه «امکان خرید قسطی با کارنامه» را در بخش سایر مکمل‌ها انتخاب کنید. 

با انتخاب این گزینه کارنامه از آگهی‌گذار اجازه‌ دسترسی به شماره تلفن و اضافه کردن برچسب افزونه را می‌گیرد. هزینه این سرویس در حال حاضر همراه تخفیف ۱۰۰ درصدی و به صورت رایگان است.  پس از تایید این موارد، برچسب «خرید قسطی با کارنامه» به آگهی شما اضافه می‌شود. 

در صورتی که خریدار قصد استفاده از این مکمل را داشته باشد، می‌تواند روی برچسب آگهی فروشنده کلیک کرده و مسیر لازم برای دریافت وام خود را طی کند. 

کارنامه در سایت خود اعلام کرده که این خرید قسطی با اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماهه بدون نیاز به ضامن و تنها با استفاده مدارک هویتی و چک صیادی (بنفش) امکان‌پذیر است. همچنین خودرو به محض عقد قرارداد به خریدار تحویل داده می‌شود. این تصویر به صورت کامل جزئیات دریافت این وام برای خرید خودرو یا موتورسیکلت را نشان می‌دهد. 

Screenshot

برای جزئیات بیشتر در این رابطه می‌توانید به صفحه خرید قسطی کارنامه در این لینک سر بزنید. 

 

2 پاسخ

  1. سلام دوستان ببخشید میشه یه خودرو قسطی بهم بدین ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *