ثبت نام وام ۱۵ میلیونی بازنشستگان فولاد در بانک رسالت

ثبت‌نام وام ۱۵ میلیونی بازنشستگان فولاد در بانک رسالت

وام بازنشستگان فولاد به مبلغ ۱۵ میلیون، بدون نیاز به ضامن، و بازپرداخت با اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود. بازنشستگان فولاد هم اکنون می‌توانند برای دریافت وام اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق فولاد از افزایش مبلغ وام بازنشستگان فولاد به ۱۵ میلیون خبر داد و گفت: «بازپرداخت اقساط این وام ۳۶ ماهه است.»

عامریان، مدیرعامل صندوق فولاد گفت: «پیش از این مبلغ وام ضروری بازنشستگان چهار میلیون تومان بود و چون بهبود و ارتقای معیشت بازنشستگان فولاد سیاست قطعی و محوری صندوق است، افزایش وام در دستور کار قرار گرفت. در همین راستا در ماه اول تلاش کردیم تا مبلغ وام ضروری با افزایش دو برابری به هشت میلیون تومان برسد و تعداد وام گیرندگان را نیز سه برابر کردیم.»

بازنشستگان فولاد هم اکنون می‌توانند بر اساس اولویت، نسبت به بارگذاری مدارک در بانک قرض الحسنه رسالت برای دریافت وام اقدام کنند.

بازپرداخت وام ۱۵ میلیونی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد، قبلا بازپرداخت وام‌ بازنشستگان فولاد در ۲۴ قسط بود؛ اما در رایزنی‌هایی که انجام دادیم، برای تحمل فشار کمتر این بازپرداخت‌ها ۳۶ ماهه شد.

پرداخت وام به ۳۰۰۰ نفر

یکی از کارهای دیگری که برای پرداخت این وام انجام شده است، افزایش تعداد دریافت‌کنندگان وام است. پیش‌ از این تعداد وام‌گیرندگان ۲ هزار نفر بود و در این دوره این تعداد به سه هزار نفر افزایش‌یافته است؛ بنابراین در این دوره تعداد بیشتری از بازنشستگان می‌توانند از تسهیلات دریافت وام با شرایط اقساطی خوب بهره‌مند شوند.

دریافت وام بازنشستگان فولاد نیازی به ضامن ندارد

  • برای دریافت این تسهیلات بازنشستگان عزیز نیازی به ارائه ضامن به بانک رسالت نیز ندارند تا فرآیند دریافت وام را برای آنان بسیار آسان‌تر شود.
  • وام ۱۵ میلیونی کاملا به صورت قرض الحسنه و بدون هیچ سودی پرداخت می شود.
  • اقساط این وام از حقوق بازنشسته کسر می‌شود.
  • اگر بازنشستگانی به دلیل اداری یا قانونی امکان دریافت وام ۱۵ میلیونی و پرداخت اقساط آن را ندارد، پس از بررسی لازم، امکان دریافت وام هشت میلیونی را برای آنها فراهم می‌شود.

برای دریافت وام به کجا مراجعه کنیم؟

  • عملیات افتتاح حساب بانک قرض‌الحسنه رسالت به صورت مجازی انجام می‌شود.
  • بازنشستگان صندوق که ممکن است شعبه بانک در محل سکونت آنها نباشد یا توان مراجعه ندارند می‌توانند به صورت مجازی حساب خود را افتتاح و درخواست وام را ثبت کنند.
  • بازنشستگانی که امکان ثبت‌نام مجازی برای دریافت وام بازنشستگان فولاد را ندارند، با مراجعه به دفاتر امور بازنشستگی صندوق، فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند، سپس فرم‌ها و مدارک لازم را به صندوق ارائه دهند تا بقیه فرآیند ثبت‌نام توسط صندوق و بانک قرض الحسنه رسالت انجام شود.
بازنشستگان فولاد هر ابهام یا سوالی هم داشته باشند می توانند با تماس با سامانه پاسخگویی ۲۴ساعته مرآت ۲۴ یا با مراجعه به دفاتر پاسخ خود را دریافت نمایند.
https://www.irna.ir/news

***

اخبار استخدام را در بلاگ دیوار بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *