بیش از ۱۶ هزار سند خودرو آزاد شد

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت

0

خودروسازان داخلی اعلام کرده‌اند که امکان فک رهن محصولات فروخته‌شده در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌‌فروش یک‌ساله، زودتر از موعد فراهم شده است. این موضوع در حالی است که کمیته خودرو در خردادماه مصوب کرد که در رهن ماندن سند خودروها به‌مدت ۱ سال، از شرایط طرح‌های فروش حذف شود. این مصوبه ابتدا در چند طرح برگزارشده، اجرا شد؛ اما چندی که گذشت، باز هم الزامِ در رهن شرکت‌های خودروساز ماندنِ سند خودروها به‌مدت ۱ سال در شرایط ثبت‌نام طرح‌ها دیده شد.

گروه صنعتی ایران‌‌خودرو در اطلاعیه‌ای به نمایندگان مجاز شرکت خود اعلام کرده است که فک رهن محصولات ایران‌خودرو زودتر از موعد امکان‌پذیر شده است. معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در این باره گفت: «بر اساس تصمیمات اتخاذشده، فک رهن اسناد خودروها ادامه دارد و در ۳ روز گذشته بیش از ۱۶ هزار سند خودرو آزاد و چاپ شده است.»

بابک رحمانی با اعلام این خبر افزود: «در حال حاضر ۱۱۰ هزار پیامک برای مشتریان ارسال شده است. ۱۷ هزار نفر از مشتریان درخواست خود را ثبت و نسبت به پرداخت مبلغ ترهین اقدام کرده‌اند.» وی ادامه داد: «برای تسریع در این فرآیند، کارکنان معاونت بازاریابی و فروش ایرانخودرو در ساعات بیشتر از جمله روزهای جمعه در محل کار خود حاضر خواهند بود.»

آگهی‌های خرید و فروش خودرو

***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.