توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی

0

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی از امروز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۱ توزیع می‌شود. این آزمون ویژه داوطلبان استخدام در دستگاه‌های اجرایی است و تنها یک استثناء دارد؛ آن هم اینکه شامل داوطلبان استخدام در وزارت آموزش و پرورش نمی‌شود. چرا که آزمون استخدامی‌آنها در بهار ۱۴۰۱ برگزار شده است. برای اطلاعات بیشتر درباره جزئیات نحوه توزیع کارت آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی با ما همراه باشید.


اگر در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۱ شرکت کرده‌اید، حالا وقتش است که یکبار دیگر به وب‌سایت سازمان سنجش سری بزنید؛ چون طبق زمان‌بندی اعلام شده اکنون وقت دریافت کارت است. آدرس وب‌سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org است و داوطبان باید از طریق منوی آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی وارد بخشی شوند که با دریافت اطلاعات، تصویر کارت داوطلب را نمایش می‌دهد. برای این‌کار باید اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) را وارد کنید و سپس تصویر کارت را پرینت بگیرید.

روی کارت آزمون زمان برگزاری و همچنین حوزه آزمون را مشخص کرده که باید اطلاعات آن را به دقت چک کنید تا در روز آزمون در زمان و مکان درست حاضر باشید.
آنچنان که در اطلاعیه سازمان سنجش آمده به همراه داشتن پرینت کارت آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن لازم است.

اگر اطلاعات دریافت کارت را نداریم چه‌ کار کنیم؟

ممکن است برخی از داوطلبان اطلاعاتی نظیر شماره داوطلبی یا شماره و کد پیگیری را فراموش کرده باشند. در چنین صورتی چگونه باید کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند؟ چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند. این امکان زمانی فعال می‌شود که داوطلب در سیستم پاسخگویی عضو باشد. چنانچه عضو این سیستم نیستید و اطلاعات‌ آزمون‌تان را هم فراموش کرده‌اید باید خیلی زود در این سامانه نام‌نویسی کنید.

همچنین با توجه به اهمیت موضوع شهرستان محل تولد فرزندان داوطلبان جهت اعطای امتیازات پیش‌بینی‌شده در ماده (۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در امتحانات مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ضروری است داوطلبان با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به تکمیل بند مربوط به محل تولد فرزندان اقدام کنند. در صورت تکمیل نکردن، بعد از برگزاری آزمون هیچ‌گونه ویرایشی برای بند مذکور انجام نخواهد گرفت.

موضوع دیگری که در اطلاعیه سازمان سنجش مورد توجه قرار گرفته است، ماجرای محاسبه سهمیه ۲۵درصدی ایثارگران است. در این اطلاعیه آمده که درخصوص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (بند ۱۰ کارت شرکت در آزمون) تاکید می‌شود که هیچ‌گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی‌گیرد و داوطلبان باید در بازه زمانی ثبت‌نام، اقدام به ویرایش سهمیه می‌کردند.

سازمان سنجش همچنین اعلام کرده که در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات داوطلبان به‌عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد. آنها می‌توانند نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، در سال ۱۴۰۱ از تاریخ ۳۱ تیر تا ۵ مرداد به‌صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

۲ دستورالعمل جدید برای آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی

تبدیل وضعیت نیروهای دولت فقط از طریق آزمون استخدامی امکان‌پذیر خواهد بود


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.