۲ دستورالعمل جدید برای آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی

0

در حالی که در روزهای آینده قرار است نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی برگزار شود، دستورالعمل‌های جدیدی از سوی سازمان سنجش که وظیفه برگزاری این آزمون را دارد منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین دستورالعمل‌ها به موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط می‌شود، آن هم با توجه به اوج‌گیری کرونا در ایران و صعودی شدن نمودارهای ابتلای این بیماری. در کنار دستور‌العمل بهداشتی، اطلاعیه‌ای در خصوص موارد تخلف در آزمون‌ هم منتشر شده است که خوب است داوطلبان در جریان آن قرار بگیرند. برای اطلاعات بیشتر درباره جزئیات آزمون‌ استخدامی دستگاه های اجرایی با ما همراه باشید.


دستورالعمل بهداشتی شرکت در آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است که داوطلبان آزمون باید زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابند. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آماده حضور خواهد بود. این مسئله از این جهت مهم است که برگزارکنندگان آزمون علاقه دارند در مقابل محل برگزاری آزمون‌ها تجمعی شکل نگیرد تا فرصتی برای گسترش بیماری ایجاد نشود. از این رو، تاکید شده که داوطلبان برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و از تردد بی‌مورد در محل آزمون خودداری نمایند.

نکته دیگر اینکه داوطلبان باید هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایند و همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی عنوان شده است.

چنانچه داوطلبی مبتلا به بیماری کرونا است، لازم است در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نماید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص به‌عمل آورند.

موارد تخلف در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی

موارد تخلف در این آزمون از سوی سازمان سنجش چنین عنوان شده:

۱- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون شود یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار

۲- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون

۳- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سؤال برای تخلف در آزمون

۴- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی

۵- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار

۶- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سوالات

۷- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها

۸- هرگونه تغییر غیرمجاز سؤالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون

۹- افشای سؤالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو

۱۰- خرید یا فروش سؤالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سؤالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد

نهمین آزمون‌ استخدامی دستگاه های اجرایی (ویژه رشته‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش) روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ فوق، از روز گذشته سه‌شنبه ۲۸ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. لذا داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین‌شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.