مزایای سرویس استخدام دیوار برای کارفرما و کارجو به همراه معرفی کامل پنل کارفرمایان

0

آیا به دنبال کار می‌گردید؟ به بنگاه‌های کاریابی بی‌اعتماد هستید؟ از نداشتن آشنا یا کسی که سفارش شما را به کارفرما کند، دلگیرید؟ شاید هم کارفرمایی باشید که به دنبال راهی معتبر برای پیدا کردن نیروی انسانی مطلوب می‌گردد… قدیم‌ها وقتی لا‌به‌لای صفحات روزنامه دور آگهی‌های استخدامی خط می‌کشیدیم، ساعت‌ها طول می‌کشید تا به تلفن‌هایی که احتمالا اشغال هم بودند زنگ بزنیم؛ اما امروز، سرویس های استخدام اینترنتی به ما کمک می‌کنند تا به سریع‌ترین و آسان‌ترین شکل ممکن، شغل موردنظرمان را پیدا کنیم و استخدام شویم، یا کارجوی موردنیاز را بیابیم و استخدام کنیم. سرویس استخدام دیوار یکی از معتبرترین گزینه‌ها برای استخدام و کاریابی به شیوه آنلاین است؛ آیا از مزایای استفاده از سرویس استخدام دیوار اطلاع دارید؟

چرا استفاده از سرویس استخدام دیوار به نفع کارفرما و کارجو است؟

دیوار شناخته‌شده‌ترین سایت درج آگهی و نیازمندی‌ها در ایران است که در بین کاربران ایرانی محبوبیت فراوانی دارد؛ اما چرا استفاده از سرویس استخدام دیوار به نفع کارفرما و کارجو است؟

  • گذاشتن آگهی در دیوار و مدیریت آن، بسیار سریع و آسان است.
  • آگهی‌‌گذاری در بخش استخدام دیوار کاملا مستقیم و بدون حضور واسطه‌ها و دلالان انجام می‌گیرد.
  • استفاده از بخش استخدام دیوار از لحاظ اقتصادی به‌صرفه است.
  • کارفرما و کارجو با استفاده از سرویس استخدام دیوار می‌توانند براساس موقعیت جغرافیایی به دنبال نیروی کار و شغل مناسب بگردند.
  • تعداد زیاد کارفرمایان و کارجویان فعال در دیوار، فرصت‌های جذب و استخدام فراوانی را ایجاد می کند.
  • سایت دیوار از لحاظ امنیت و فعالیت قانونی، تمام مجوزها و گواهی‌های لازم برای یک وب‌سایت معتبر را دارد.

چرا استفاده از بخش استخدام دیوار به‌صرفه است؟

  • یکی از مزایای سرویس استخدام دیوار مقرون‌ به‌صرفه بودن آن است. کارفرمایان برای درج آگهی در بخش «استخدام و کاریابی دیوار» فقط مبلغ ۷۰ هزارتومان می‌پردازند. این ۷۰ هزارتومان نه برای یک روز، بلکه برای ۳۰ روز است! آگهی شما به مدت ۳۰ روز در بخش «استخدام و کاریابی» شهر موردنظرتان قرار خواهد گرفت. این مبلغ را با درج آگهی در صفحه روزنامه برای یک روز با مخاطب اندک مقایسه کنید و ببینید که چقدر به‌صرفه است!
  • سایت دیوار بسیار پرمخاطب است و بیش از ۶ میلیون کارجوی فعال دارد؛ با توجه به برند دیوار و بر اساس آخرین آمار وب‌سایت الکسا، سایت دیوار در مقایسه با رقبایش بیشترین بازدید‌کننده را از طریق موتورهای جستجو دارد. پس احتمال پیدا کردن کار یا استخدام نیروی کار مناسب در آن بسیار زیاد است. به عبارت دیگر، قیمت مناسب آگهی استخدام دیوار آن را به مطلوبترین گزینه برای کارفرمایان کسب‌وکارهای کوچک در سراسر کشور تبدیل می‌کند و همچنین کارفرمایان بدون پرداخت هزینه‌های اضافی، از طریق استخدام دیوار به طیف گسترده‌ای از منابع انسانی بالقوه برای شرکت خود دسترسی پیدا می‌کنند.

در ادامه، تجربه جذاب رستوران جو از استخدام با دیوار را ببینید:

 

درباره مزایای استخدام آنلاین بیشتر بدانید

کارفرمایان چگونه از سرویس استخدام دیوار استفاده می‌کنند؟

کارفرما برای استخدام در دیوار از طریق دیوار، دو امکان مهم دارد: درج آگهی و مدیریت آن

ثبت آگهی استخدام

کارفرما در دیوار ثبت‌نام می‌کند و سپس در دسته‌بندی استخدام، ضمن تکمیل اطلاعات مربوط به موقعیت شغلی، آگهی می‌گذارد. برای ثبت آگهی دو راه پیش رو دارید: ثبت آگهی شخصی و استفاده از پنل کارفرمایی

ثبت آگهی شخصی برای استخدام

برای ثبت آگهی شخصی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد اپلیکیشن دیوار شوید و دکمه «ثبت آگهی» را بزنید.
  • دسته‌بندی «استخدام و کاریابی» را انتخاب کنید.
  • زیردسته موردنظرتان را انتخاب کنید.
  • شهر موردنظرتان را انتخاب و اطلاعات موقعیت شغلی و شرایط همکاری را کامل کنید.
  • پس از خواندن «شرایط استفاده» بخش مربوط به پذیرش شرایط را تیک بزنید و آگهی را ارسال کنید.
  • اگر از تهران و در دسته‌بندی اداری و مدیریت ثبت آگهی کرده‌اید، می‌توانید قبل از ثبت نهایی، تیک قسمت «درخواست همکاری فعال شود» را بزنید. این امکان به‌زودی برای سایر استان‌ها و دسته‌بندی‌ها هم فعال می‌شود.

ثبت آگهی استخدام با استفاده از پنل ویژه کارفرمایان

پنل ویژه کارفرمایان در بخش آگهی استخدام دیوار،  امکان ویژه‌ای است که برای صاحبان کسب‌وکار در نظر گرفته شده است. برای آشنایی با پنل، مزایا و نحوه ثبت آگهی در آن، ویدیوی زیر را تماشا کنید:

 

 در پنل کارفرمایان دیوار ثبت‌نام کنید

 

مدیریت آگهی‌ها با استفاده از پنل کارفرمایان

دیوار برای کارفرمایان امکان مدیریت آگهی‌ها را از طریق پنل ویژه کارفرما امکان‌پذیر کرده است؛ کارفرمایانی که به دنبال گرفتن سریع‌ترین نتیجه ممکن هستند، نباید از امکانات ویژه و مزایای سرویس استخدام دیوار غافل شوند. پنل ویژه کارفرمایان مزایای فراوانی دارد:

  • مدیریت آگهی‌ها، به‌خصوص برای کارفرمایی که بیش از یک آگهی در دیوار می‌گذارد، بسیار آسان خواهد بود و در نتیجه، فرایند جذب نیرو را سرعت می‌بخشد.
  • کارفرما می‌تواند با استفاده از تخفیف بسته‌های آگهی و نردبان،هزینه‌ها را مدیریت کند.
  • کارفرما می‌تواند آگهی‌های استخدامی را با برند کارفرمایی ثبت کند. سرویس استخدام دیوار، برای هر برند صفحه‌ای اختصاصی ایجاد خواهد کرد که در آن اطلاعات کامل کسب‌وکار و تمامی آگهی‌های استخدام فعال برند مورد نظر ثبت خواهد شد. دریافت نشان مدارک تاییدشده و پروفایل کارفرمایی، با تاکید بر اعتبار کسب‌وکار، اعتماد کارجو را جلب و میزان بازدید آگهی را بیشتر می‌کند.
  • دیوار امکان پشتیبانی و مشاوره VIP را برای کارفرمایان فراهم کرده است.
  • دیواری امکانی به نام «درخواست همکاری» را برای کاربران بخش استخدام فعال کرده است که هم برای کارفرمایان و هم برای کارجویان، مزایای بسیاری دارد؛ از مزایای امکان درخواست همکاری برای کارفرمایان می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، آسان‌تر شدن فرایند بررسی رزومه‌ها و دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره سوابق کارجو  اشاره کرد. جالب است بدانید برای استفاده از این امکان، کافی است اطلاعات خود را یکبار وارد فرم مخصوص کنید و مجبور نیستید برای فرستادن هر درخواست همکاری، مراحل را از اول طی کنید.

با امکان درخواست همکاری در سرویس استخدام دیوار بیشتر آشنا شوید

سرویس استخدام دیوار برای کارجو چه مزایایی دارد؟

در بخش استخدام دیوار، آگهی‌های مرتبط و دسته‌بندی‌شده بر اساس منطقه جغرافیایی و زمینه فعالیت در  ۱۲ گروه شغلی شامل اداری و مدیریت، سرایداری و نظافت، معماری، عمران و ساختمانی، خدمات فروشگاه و رستوران، رایانه و فناوری اطلاعات، مالی و حسابداری و حقوقی، بازاریابی و فروش، صنعتی و فنی و مهندسی، آموزشی، حمل و نقل، درمانی و زیبایی و بهداشتی و هنری و رسانه مرتب شده‌اند که هر یک به زیردسته‌هایی تقسیم می‌شود.

  • وجود دسته‌بندی‌های مشخص و کامل آگهی‌ها و جست‌و‌جوی پیشرفته، به کاربران امکان دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به آگهی‌ها را می‌دهد.
  • استفاده از سرویس استخدام دیوار، برای کارجویان رایگان است.
  • کارفرماهای معتبر با نشان تایید کارفرما (مدارک تاییدشده) مشخص شده‌اند.
  • امکان درخواست همکاری در سرویس استخدام به‌صورت رایگان به کارجویان کمک می‌کند تا بسیار سریع و آسان برای چندین موقعیت شغلی درخواست دهند و درگیر چت یا تماس گرفتن با کارفرمایان متعدد نشوند. همچنین اطلاعات دقیق ثبت‌شده از مهارت‌ها و سوابق کارجو در قسمت درخواست همکاری، شانس به‌دست آوردن شغل را افزایش می‌دهد.
جدیدترین آگهی‌های استخدام

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.