فرصت استخدام در نیروی پلیس کرمانشاه و پلیس راهور اصفهان

0

نیروی پلیس در دو استان کرمانشاه و اصفهان نیروی کار جدید استخدام می‌کند. این خبر را در هفته‌ای که گذشت دو مقام استانی در اصفهان و کرمانشاه اعلام کرده‌اند. طبق اعلام سرپرست مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی کرمانشاه، برنامه استخدام در نیروی پلیس کرمانشاه گسترده‌تر و در چند شاخه مهم برنامه‌ریزی شده است؛ در اصفهان اما نیروی کار جدید در بخش پلیس راهور به استخدام در می‌آیند.

استخدام در مقطع افسری پلیس کرمانشاه

سرهنگ رضا محمدی که سرپرست مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه است، روز یکشنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد که پلیس این استان قصد دارد از میان دانش آموختگان دانشگاهی رشته‌های مختلف تحصیلی نیروی کار استخدام کند. سرهنگ محمدی در این زمینه گفت:

«استخدام دانش‌آموختگان در چهار رسته معارف، آماد و پشتیبانی، راهور و آگاهی و در پنج یگان عقیدتی سیاسی، آماد و پشتیبانی، راهور، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی صورت خواهد پذیرفت.»

پلیس کرمانشاه فارغ‌التحصیلان چه رشته‌هایی را استخدام می‌کند؟

سرهنگ رضا محمدی در گفت‌وگوی خود اطلاعاتی درباره تعداد نیروهایی که در سال ۱۴۰۱ فرصت استخدام در پلیس کرمانشاه را دارند ارائه نکرده است اما از خلال صحبت‌هایش در خصوص سطوح مختلف به‌کارگیری نیرو و همچنین رشته‌های موردنیاز می‌شود حدس زد که آزمون استخدامی مهمی در انتظار جویندگان کار در کرمانشاه است. سرپرست مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه پاسخ به این سوال که فارغ‌التحصیلان چه رشته‌هایی می‌توانند در آزمون استخدامی پلیس در این استان شرکت کنند گفت:

«متقاضیان استخدام در عقیدتی سیاسی باید دارای مدرک کارشناسی در رشته های علوم سیاسی، علوم تربیتی، روانشناسی، رایانه، علوم ارتباطات، فیلمسازی، امور فرهنگی، مجموعه الهیات و معارف اسلامی، مجموعه علوم اجتماعی، مدیریت، تاریخ، تربیت معلم (ادبیات قرآنی، عرب، پایداری. مقاومت) روابط عمومی، اقتصاد، حسابداری حسابرسی، بودجه ریزی، حقوق، مهندسی صنایع (تحلیل سیستم‌ها)، مهندسی برق، مهندسی عمران و مهندسی تکنولوژی باشند.»

متقاضیان استخدام در آماد و پشتیبانی باید دارای مدرک کارشناسی مهندسی مواد غذایی (تغذیه) و مدرک مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم افزار)، مهندسی عمران (گرایش عمران) و مهندسی مکانیک (گرایش صنایع خودرو و مکانیک) باشند. متقاضیان استخدام در نیروی پلیس آگاهی کرمانشاه نیز باید دارای مدرک کارشناسی زیست شناسی (گرایش ژنتیک، سلولی مولکولی، میکروبیولوژی)، روانشناسی (گرایش عمومی و بالینی)، شیمی (گرایش آلی و تجزیه)، مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم‌افزار. فضای مجازی. برنامه‌نویسی) و جامعه شناسی (گرایش آسیب‌شناسی اجتماعی) باشند.
همچنین افرادی که قصد استخدام در پلیس امنیت اقتصادی را دارند باید دانش‌آموخته رشته‌های اقتصاد، مدیریت بازرگانی، امور گمرکی، میراث فرهنگی، بانکداری، حسابداری و مهندسی نفت باشند.

شرایط استخدام در نیروی پلیس کرمانشاه و نحوه نام‌نویسی

آنچنان که سرپرست مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرده، حداقل قد متقاضیان استخدام باید ۱۷۰ سانتی‌متر باشد. همچنین حداقل معدل برای مقطع کارشناسی را ۱۵ و کارشناسی ارشد را ۱۶ در نظر گرفته‌اند. متولدین ۱۳۷۴ به بعد می توانند با داشتن تمام شرایط از جمله کارت پایان خدمت سربازی، بسیجی فعال حداقل یکسال، پلیس افتخاری حداقل سه سال، خانواده ایثارگر یا نیروهای مسلح تا تاریخ هشتم تیرماه سال جاری به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان واقع در فرهنگیان فاز ۲، ایستگاه اول، پشت پارک فدک مراجعه کنند.

پلیس راهور اصفهان نیرو استخدام می‌کند

یک آزمون استخدامی دیگر برای خدمت در پلیس هم در تیرماه امسال در جریان است که دایره محدودتری از آزمون استخدامی پلیس کرمانشاه دارد. طبق گفته رئیس پلیس راهور استان اصفهان، این سازمان قصد دارد برای تکمیل کادر خود تعدادی نیرو در مقطع افسری و درجه‌داری استخدام کند.

مدرک لازم برای استخدام در مقطع افسری را کارشناسی است و داوطلبان برای استخدام در مقطع درجه‌داری با مدرک فوق دیپلم، دیپلم و پیش دانشگاهی هم می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند. سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، حداقل معدل برای استخدام در مقطع افسری را ۱۵ و حداقل معدل برای استخدام در مقطع درجه‌داری را ۱۴ اعلام کرد و گفت: «حداقل سن برای استخدام  ۱۸ و حداکثر ۲۵ سال تمام و حداقل قد افراد نیز ۱۷۰ سانتی‌متر است.»

داوطلبان استخدام در مقطع افسری باید دارای مدرک کارشناسی در رشته‌های مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم‌افزار)، مهندسی عمران (گرایش عمران) و مهندسی مکانیک (گرایش صنایع خودرو) باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب و استخدام، به نشانی مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان طیب، کوی سرلت مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۷۲۱۴ و ۳۲۳۶۹۱۹۳ تماس حاصل نمایند.

سهمیه‌‌ استخدامی فرزندان شهیدان و جانبازان | ۶۹۶۰ نفر جذب شدند

تبدیل وضعیت نیروهای دولت فقط از طریق آزمون استخدامی امکان‌پذیر خواهد بود


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.