برگزاری نهمین آزمون فراگیر آموزش و پرورش | دفترچه آزمون منتشر شد

0

دفترچه نهمین آزمون فراگیر و آموزش و پرورش منتشر شد و آزمون هماهنگ در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.


ثبت‌نام برای شرکت در نهمین آزمون فراگیر آموزش و پرورش به‌صورت اینترنتی تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ انجام می‌پذیرد و متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند و ضمن تکمیل فرم ثبت‌نام، به ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.
آزمون استخدامی برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش‌وپرورش، در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ در تهران و در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.
بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هرگونه گزینش و استخدام در مشاغل آموزشی و تربیتی در آموزش‌وپرورش، بر اساس نیاز «برای بوم خدمت» خواهد بود و به‌صورت استانی صورت می‌پذیرد.
گفتنی است فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت‌معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش‌وپرورش، حق ثبت‌نام در آزمون استخدامی را ندارند.

بهترین فرصت‌های شغلی حوزه آموزش را ببینید
پذیرفته‌شدگان استخدام پیمانی مشاغل آموزشی در آموزش‌وپرورش، ملزم به گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی هستند و شرایط، ضوابط و نحوه ثبت‌نام در دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی بعد از قبولی نهایی و تائید صلاحیت‌های عمومی توسط گزینش، از سوی دانشگاه‌های مجری دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) اعلام می‌شود.

خبر تکمیلی: برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سال ۱۴۰۱ موکول شد

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (سال ۱۴۰۰)

رتبه بندی معلمان و تبدیل وضعیت فرهنگیان غیررسمی به کجا رسید؟

استخدام معلمان در سال ۱۴۰۱ | بیش از ۳۸ هزار متقاضی جذب می‌شوند


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.