فراهم شدن امکان درخواست بررسی مجدد آگهی

با فعال شدن یک ویژگی جدید در دیوار به زودی کاربران آگهی‌گذار می‌توانند درخواست بررسی مجدد آگهی خود را به جای تماس تلفنی با کمک پیامک،پستچی و صفحه مدیریت آگهی ارسال کنند تا راحت‌تر به آن رسیدگی شود

0

یک ویژگی جدید که در حال حاضر به صورت آزمایشی فعال شده به کاربرهای دیوار امکان می‌دهد که به جای تماس تلفنی به صورت آنلاین «درخواست بررسی مجدد آگهی» خود را ارسال کنند.

پیش از این برای دادن این درخواست، کاربر باید با بخش پشتیبانی تماس تلفنی برقرار می‌کرد که انجام این فرآیند زمان‌بر و سخت بود. با این ویژگی جدید کاربران می‌توانند درخواست‌های خود را به سادگی و با سرعت بالاتر ثبت کنند. به عنوان مثال اگر آگهی منتشر شده شما به اشتباه با اعلام «تکراری بودن» رد شده، کافی است از طریق لینکی که برای‌تان در پیامک یا پیام پستچی ارسال می‌شود درخواست‌تان را ارسال کنید. با پر کردن فرم درخواست بررسی مجدد، آگهی کاربر به سرعت بررسی شده و نتیجه به او اعلام می‌شود. این بررسی به صورت معمول در نهایت ۲ ساعت کاری صورت می‌گیرد.

این ویژگی در حال حاضر به صورت آزمایشی برای ۵۰ درصد از آگهی‌هایی که به دلیل تکراری بودن رد می‌شوند فعال شده است. از نیمه اول تیر ماه ثبت درخواست بررسی مجدد، از طریق ارسال پیامک فعال شد و اکنون با استفاده از سیستم ارسال پیام داخلی دیوار یعنی «پستچی» هم استفاده از آن ممکن شده است.

به تازگی این امکان در صفحه مدیریت آگهی‌های کاربران هم قرار گرفته تا دست کاربران برای استفاده از مسیرهای مختلف ارتباطی بازتر باشد. در صفحه مدیریت آگهی شما اکنون گزینه «اعتراض به رد شدن آگهی» فعال شده است.

تکراری بودن محتوای آگهی یکی از مهمترین دلایل رد انتشار آگهی در دیوار به حساب می‌آید. در صورتی که یک آگهی در دیوار دارید، به جای منتشر کردن آگهی‌های مشابه می‌توانید برای دیده‌شدن بهتر آن از «نردبان» استفاده کنید.

ارسال آگهی به صورت تکراری حتی با استفاده از شماره تلفن همراه دیگر باعث می‌شود که آگهی شما رد شود. در صورتی که نیاز دارید مورد آگهی خود را بار دیگر منتشر کنید حتما ابتدا آگهی قبلی خود را حذف کرده و بعد آگهی جدید را جایگزین کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.