C0052T01 copy

کاربران رو در رو با مدیران دیوار؛ نشست‌هایی برای انتقاد و پیشنهاد

دیوار برای برای ارتباط بهتر با کاربران و شناخت مشکلات و نیازهای آنها، از مدتی قبل برگزاری نشست‌های رو در رو با کاربران را شروع کرده است. این نشست‌ها به صورت منظم و متناوب با گروه‌های مختلف کاربران برگزار می‌شود.

هدف از این نشست‌ها که با حضور اشکان آرمندهی مدیرعامل و تعدادی از مدیران میانی دیوار با کاربران برگزار می‌شود، شنیدن مستقیم نظرات کاربران و برطرف کردن مشکلات آنهاست. این گپ‌وگفت‌ها علاوه بر اینکه کمک می‌کند کاربران بدون واسطه مشکلات خود را با مدیران دیوار در میان بگذارند، باعث می‌شود که دیواری‌ها هم به فهم دقیق‌تری از نیازهای کاربران و مشکلات آنها برسند.

اولین نشست رو در رو با کاربران دیوار در دی‌ماه سال گذشته، با حضوری تعدادی از کاربران شخصی سه استان تهران، قم و البرز که بیشترین فعالیت را به عنوان آگهی‌گذار در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ داشتند، برگزار شد. در این نشست‌ها کاربران دیوار بخشی از انتقادات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

 

  • آقای کردی‌زاده که از کاربران فعال دسته خدمات دیوار در بخش حمل‌ونقل و باربری است در این نشست درخواست حذف آگهی و جلوگیری از فعالیت افراد بدون مجوز در این صنف را مطرح کرد. اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار اعلام کرد که دیوار مدت‌هاست به دنبال حل این مسئله است اما تاکنون زیرساخت فنی مناسبی از سمت اتحادیه‌های صنفی مختلف برای امکان صحت‌سنجی مجوزها وجود ندارد.

 

  • آقای نوری‌زاده، از فعالان صنف ساختمان سازی درباره مبنای تعرفه آگهی‌ها و مبنای قیمت‌گذاری و تفاوت آن در دسته‌های مختلف سوال داشت. در پاسخ مدیرعامل دیوار مبنای طرح «قیمت‌گذاری پویا» که در پایان سال ۱۴۰۲ عملیاتی شد را توضیح داد و اعلام کرد این طرح با هدف حل چنین مشکلاتی اجرا می‌شود. این کاربر همچنین پیشنهاد همکاری دیوار با یک باربری یا پیک آنلاین را مطرح کرد که از سمت مدیران دیوار توضیح داده شده سرویس‌هایی مثل اسنپ‌باکس به دیوار اضافه شده‌اند که از داخل چت و با زدن علامت پازل قابل دسترسی هستند.

 

  • خانم صالحی، فعال صنف گردشگری از استان البرز درخواست اعمال قابلیت‌های بخش املاک یا فروشگاه در بخش تور و چارتر را مطرح کرد و درخواست داشت دیوار جلوی آگهی‌گذارانی که آگهی تکراری (اسپم) می‌گذارند را بگیرد. پیشنهاد وی این بود که بخشی مانند بخش پنل فروشگاهی ایجاد شود تا افرادی که مجوز دارند بتوانند به صورت قانونی مجوز خود را در دیوار ثبت کنند و به صورت قانونی کار خود را ارائه دهند. امید موروثی، مدیر محصول پنل‌های کسب‌وکاری دیوار اعلام کرد که این مسئله را در دستور کار دارند و به زودی این قابلیت رونمایی می‌شود.

 

  • خانم سرحدی از قم که به همراه پسرشان در این نشست حاضر شده بود و از کاربران فعال در دسته لوازم شخصی است نیز با اشاره به اضافه شدن قابلیت «پرداخت امن دیوار» از تاثیری که این قابلیت روی افزایش امنیت معاملات داشته است تشکر کرد و همچنین پیشنهاد خود برای افزودن قابلیت پاسخ خودکار در چت دیوار (مانند اینستاگرام) را مطرح کرد که قرار شد مورد بررسی دیوار قرار بگیرد.

 

  • آقای اکرمی فعال در صنف قطعات خودرو هم ضمن اعلام رضایت خود از قابلیت «پرداخت امن» از دیوار درخواست کرد برای امکان پیگرد کلاهبردارها کد ملی خریدارها را هم دریافت کند. او همچنین درخواست داشتن پنل فروشگاهی برای صنف لوازم یدکی داشت که مدیران دیوار اعلام کردند قرار است این ماجرا حل شود.

این ویدیوی گوشه‌ای از اولین نشست گپ‌و‌گفت با کاربران دیوار است. شاید به زودی با شما هم برای شرکت در یکی از نشست‌ها تماس گرفته شود. تماس‌ها از سمت دیوار فقط با شماره ۷۹۴۵۸۰۰۰-۰۲۱ گرفته و پیامک‌های ما تنها با نام Divar ارسال می‌شود.

 

یک پاسخ

  1. ای کاش میتونستم به عنوان کارشناس تایید آگهی های اجاره مسکن استان قم با دیوار همکاری کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *