چینی‌ها برگ برنده رو می‌کنند؟

«اُرا کت» در جاده رقابت

0

معمولاً اسم محصولات چینی که می‌آید، اولین‌ چیزی که به ذهن متبادر می‌شود، کیفیت نازل آن است. این مسئله در صنعت خودرو نمود بیشتری دارد و اکثر مشتری‌ها تمایلی به خرید محصولات بی‌کیفیت چینی ندارند؛ البته به‌جز ایران که مشتری مبالغ خوبی برای برخی ماشین‌های بی‌کیفیت چینی می‌پردازد که دلایل آن روشن است.

اگر قرار باشد محصولی از این کشور در اتحادیه اروپا یا کشورهای دیگری که عضو اتحادیه اروپا نیستند اما قوانین سختگیرانه‌ای دارند (مانند بریتانیا) فروخته شود، آن وقت چشم‌بادامی‌ها تلاش می‌کنند که بهترین محصول را تولید کنند که بتواند استانداردهای لازم را کسب کند.

چینی‌ها برگ برنده رو می‌کنند؟

به‌خاطر دلایلی که در بالا گفته شد، اُرا کت (ORA CAT) دنبال راهی است که بتواند برای خودش در بازار انگلیس و چند کشور دیگر اروپایی مشتری پیدا کند. اُرا کت که ماه آینده میلادی عرضه می‌شود، می‌تواند با یک‌بار شارژ مسافتی بین ۲۰۹ تا ۲۶۱ مایل را طی کند و پیش‌بینی می‌شود که قیمتش کمتر از ۲۵ هزار پوند باشد.

این ماشین دو باتری لیتیومی دارد که مزیتی برای آن به شمار می‌رود. این محصول را کارخانه گریت‌وال در چین تولید می‌کند که نیمی از سهام آن متعلق به کمپانی بی‌ام‌و است. در سال‌های گذشته چند محصول گریت‌وال نیز در ایران فروخته شده است.

آگهی‌های خرید و فروش خودرو

***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.