دو خودرو جدید کراس‌اوور ایران‌خودرو در راه بازار

0

امروزه خودروهای شاسی بلند از محبوبیت بالایی برخوردارند، اما در چند سال اخیر، خودرو هایی تحت عنوان کراس‌اوور (Cross Over) وارد بازار شده‌اند که حد واسط خودروهای سواری و شاسی بلند محسوب می‌شوند.

به دلایلی چون ارزان‌تر بودن، کوچکتر بودن و . . . نسبت به خودروهای شاسی بلند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و رقیب شاسی بلندها شده‌اند. خودروسازان داخلی نیز به دلیل علاقه‌ی خریداران به این بخش از بازار به سمت تولید یا مونتاژ این محصولات حرکت کرده‌اند.

ایران خودرو در آخرین معرفی محصول جدید خود از ری‌را، کراس‌اوور جدید این شرکت رونمایی کرد. ولی ظاهرا یک کراس‌اوور دیگر نیز در ایران خودرو در حال تولید شدن است.

کیانوش پورمجیب معاون اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو در نشست ایران خودرو اعلام کرد:

در سال‌های گذشته معضل بزرگی در ایران خودرو به نام «تولید خودروهای ناقص» وجود داشت که در برنامه‌ریزی‌های امسال این موضوع تقریبا به طور کلی برطرف شده است. به جز یکی از سایت‌های تولید کشور، الباقی از ابتدای امسال هیچ خودرو ناقصی تولید نکرده‌اند و تمامی خودروهای تولید شده به صورت کامل بوده است.

معاون اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو افزود: تحویل بخش‌ زیادی از تولیدات امسال انجام شده و روند سرعت‌دهی به تحویل خودرو همچنان ادامه دارد.  ‌

وی ادامه داد: گارانتی محصولات به سه سال و ۶۰ هزار کیلومتر افزایش دادیم و برای خودرو تارا نیز گارانتی ۶ ماهه قوای محرکه را برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم. دو محصول ریرا و یک‌ کراس لوکس دیگر در دست توسعه است که در سه ماهه دوم سال آینده به بازار وارد خواهد شد‌. وی بیان داشت:

توسعه موتور سه سیلندر در مرحله صنعتی‌سازی قرار دارد و قرار است سبد محصولات را توسعه دهد. همچنین گیربکس اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نیز در دست ساخت است.

گیربکس ۶ سرعته نیز قرار است افزایش تولید داشته باشد. خودرو تارای برقی نیز امسال رونمایی خواهد شد.

***

 اخبار خودرو را در بلاگ دیوار بخوانید.

***

جدیدترین آگهی‌های خودرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.