نمایش تاریخ انقضاء آگهی‌ در اپلیکیشن دیوار؛ ویژگی ساده اما کاربردی

برای راحتی بیشتر کاربران دیوار، نمایش تاریخ و مدت باقی‌مانده تا انقضای آگهی‌ها به بخش مدیریت اپلیکیشن‌های موبایل اضافه شد

0

کاربران دیوار با اضافه شدن یک ویژگی ساده اما کاربردی به اپلیکیشن‌های اندروید و iOS می‌توانند از این به بعد به راحتی از زمان دقیق انقضای آگهی‌های خود با خبر شوند.

با این امکان تازه، در صفحه مدیریت آگهی، تاریخ و مدت زمان دقیق باقی‌مانده تا انقضای آگهی‌های کاربر نمایش داده می‌شود. این ویژگی ساده می‌تواند به کاربران برای مدیریت‌آگهی‌هایشان کمک کرده تا بتوانند در صورت نیاز در وقت مناسب آگهی خود را تمدید یا نردبان کنند.

زمان انقضای آگهی‌ها پیش از این در پنل ثبت آگهی نمایش داده می‌شد. همچنین مدتی قبل از انقضای آگهی، از طریق «پستچی» (مسیر ارسال پیام‌های دیوار) به کاربر آگهی‌گذار این موضوع اطلاع داده می‌شد. این مسئله به ویژه در آگهی‌هایی با مدت انقضای طولانی‌تر (مثلا سه‌ماهه) جدی‌تر بود و معمولا کاربران، تمدید یا تصمیم‌گیری درباره آگهی خود را از یاد می‌بردند.

بر همین اساس تیم فنی دیوار زمان انقضای آگهی‌ها را در دسته‌های مختلف مورد بررسی مجدد قرار داد و آنها را متناسب با دسته آگهی تنظیم کرد. مدیریت آگهی با اضافه شدن تاریخ انقضاء به اپلیکیشن‌های موبایل باعث می‌شود به تدریج کاربران دیوار، تجربه بهتری در جستجوی کالا و خدمات مورد نظر خود داشته باشند و سریع‌تر و راحت‌تر به آگهی مورد نظر خود برسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.