راهنمای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان

با یک میلیارد تومان چه ماشینی بخریم؟

6

با یک میلیارد تومان چه ماشینی بخرم؟ این پرسش، شاید سوال شما نیز باشد. در این راهنمای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان می‌خواهیم پاسخ این پرسش را پیدا کنیم و ببینیم با یک میلیارد تومان وجه رایج مملکت چه ماشینی می‌توان خرید.

متأسفانه در اثر تغییر قیمت‌های مداوم و متعدد، راهنماهای خرید خودرو نیاز به به‌روزرسانی در فواصل زمانی کوتاه دارد. متأسفانه این روزها شاهد هجرت تمامی صفر کیلومترها و حتی خودروهای جوان‌تر وارداتی از بازه قیمتی زیر یک میلیارد هستیم. در این قیمت تنها می‌توان سراغ خودروهای کارکرده و بالای ۵ ساله وارداتی یا کم‌سن و سال و گاهاً صفر کیلومتر چینی رفت.

در این مطلب خودروهایی قرار دارد که هیچ‌گاه تصور نمی‌کردیم که باید نزدیک به ۱ میلیارد تومان برای آنها هزینه کنیم. به‌طبع ارزش خرید آنها را باید نسبت به شرایط در نظر گرفت. شاید یک کراس‌اوور ۲ ساله چینی یا ۶ ساله کره‌ای از نظر تمامی کارشناسان ارزش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان را نداشته باشد، اما بازار امروز در چنین شرایطی قرار دارد و باید ارزنده بودن یک خودرو را نسبت به رقبای هم‌قیمتش در بازار سنجید.

راهنمای خرید ماشین تا ۱ میلیارد تومان پیش رو، بر همین اساس تهیه شده و سعی کردیم ارزنده‌ترین خودروهای موجود را نسبت به رقبا در بازه قیمتی ۷۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان در اختیار شما قرار دهیم.

فهرست راهنمای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان

از آنجا در این بازه قیمتی شاهد خودروهای صفر چینی متعددی هستیم، ابتدا سعی می‌کنیم ۲ نسخه از صفر کیلومترهای قابل‌قبول و ارزنده را معرفی نماییم و بدانیم که با ۷۰۰ تومن چه ماشینی بخریم.

چری آریزو 5T یکی از خودروهای فهرست راهنمای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان

۱. چری آریزو ۵T

اگر می‌پرسید که با یک میلیارد چه ماشینی بخرم؟ و اگر قصد دارید در هر صورت صاحب یک خودروی صفر کیلومتر باشید، چری آریزو ۵T از معدود خودروهای موجود در بازار و یکی از گزینه‌های خرید ماشین بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است.

چری آریزو ۵T از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. این خودرو به یک گیربکس CVT با ۷ دنده مصنوعی مجهز شده است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۹٫۸ ثانیه، سقف سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوختش ۶٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی است.

مزایای چری آریزو ۵T عبارت است از:

  • طراحی به‌روز و زیبا دارد
  • بازار کارکرده‌های آن مناسب است
  • از گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی بهره می‌برد
  • امکانات رفاهی مناسبی دارد
  • از سیستم توربوشارژ بهره می‌برد

ممکن است برخی کاربران هنوز با گیربکس CVT و فنربندی آریزو ۵T (هرچند نسبت به آریزو ۵ فیس قدیم پیشرفت داشته است)، مشکل داشته باشند. البته در این بازه قیمتی شاهد کراس‌اوور فردا SX5 هم هستیم، اما از آنجا که چری پشتوانه خدمات پس از فروش و گارانتی قابل‌اعتماد مدیران خودرو را به‌همراه دارد، به‌ نظر این خودرو می‌تواند نمونه بهتری برای معرفی باشد.

در نظر بگیرید که قرار است پول زیادی را برای یک خودروی چینی هزینه کنید. پس بهتر است نسخه‌ای را بخرید که از خدمات پس از فروش آن اطمینان داشته باشید. بنابراین اگه به دنبال خرید ماشین تا ۸۰۰ میلیون هستید و دنبال خودروی صفر می‌گردید، چری آریزو ۵T گزینه خوبی برای خرید شماست.

براساس آگهی‌های موجود در سایت دیوار، قیمت چری آریزو ۵T در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ حدود ۷۱۵ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش چری آریزو ۵T

هایما S5 اتوماتیک توربو یکی از خودروهای فهرست راهنمای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان

۲. هایما S5 اتوماتیک توربو

هایما S5 که از محصولات مونتاژی خوش‌فروش چند سال گذشته ایران خودرو است، از سال ۹۶ در بازار ایران حضور فعالی دارد. مورد دوم در فهرست خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان و یکی دیگر از گزینه‌های ماشین ۱ میلیاردی است که می‌توانیم به بررسی مشخصات این خودرو بپردازیم.

این خودرو از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با توان تولید ۱۶۱ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۲۳ نیوتن‌متر بهره می‌برد. گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته این خودرو قابلیت تعویض دنده دستی به‌صورت تیپ‌ترونیک را در اختیار راننده قرار می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی هایما S5 برابر با ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، شتاب صفر تا صد آن ۹ ثانیه و سقف سرعتش ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت  است.

از مزایای این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • سواری نرم با تعلیق خوب
  • شتاب و چالاکی
  • امکانات رفاهی
  • عملکرد گیربکس

البته باید اضافه کرد که در این بازه قیمتی برادر S5 یعنی هایما S7 توربو اتوماتیک را هم شاهد هستیم. در هر صورت، هایما S5 اتوماتیک توربو یکی دیگر از پیشنهادهای موجود برای ماشین تا ۱ میلیارد تومان است.

براساس آگهی‌های موجود در سایت دیوار، قیمت هایما S5 اتوماتیک توربو در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ حدود ۷۲۰ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش هایما S5 اتوماتیک توربو

جدیدترین آگهی‌های خودرو

بهترین ماشین های کارکرده تا ۱ میلیارد تومان

ام‌جی GS یکی از خودروهای فهرست راهنمای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان

۳. ام‌جی GS

اگر به دنبال یک ماشین بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان هستید و می‌خواهید خودروی کارکرده بخرید و البته برای‌تان پر دردسر نباشد، در این راهنمای خرید ماشین تا یک میلیارد تومان به شما خودروی ام‌جی GS سال ۲۰۱۶ را پیشنهاد می‌کنیم.

عملکرد فنی این خودرو نسبت به رقبای کره‌ای‌اش بهتر است و البته طراحی خوبی هم دارد. ام‌جی GS دارای یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ با سقف توان ۲۱۷ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر است. این موتور با یگ گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه همراه شده تا شتاب صفر تا صد این خودرو را به ۸٫۷ ثانیه و سقف سرعت آن را به ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت برساند. مصرف سوخت GS در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی ۸٫۳ لیتر است.

از مزایای دیگر ام‌جی GS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام فنی
  • کیفیت ساخت
  • فرمان‌پذیری خوب
  • بازده مناسب
  • دو دیفرانسیل

شاید GS هم با مشکلات مشابه هم‌رده‌های کره‌ای‌اش، یعنی تأمین قطعات و خدمات پس از فروش مواجه باشد، اما بازده و عملکردی بهتر را با قیمتی مناسب‌تر ارائه می‌کند. بنابراین می‌توان گزینه‌ای در برای راهنمای خرید خودرو تا ۱ میلیارد تومان باشد.

براساس آگهی‌های موجود در سایت دیوار، قیمت ام‌جی GS کارکرده در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ حدود ۸۰۰ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش ام‌جی GS

چری تیگو ۵ لاکچری یکی از خودروهای فهرست راهنمای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان

۴. چری تیگو ۵ لاکچری

با یک میلیارد تومان چه ماشینی بخرم؟ اگر برای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان به دنبال خودرویی با اطمینان در مورد خدمات پس از فروش آن هستید، سراغ نسخه‌های سرحال جک اس ۵ یا چری تیگو ۵ بروید. در مورد این دو خودرو باید گفت تیگو ۵ به‌طور قطع طراحی بهتری دارد. همین طراحی جذاب‌تر باعث شده است طرف‌داران این خودرو هم بیشتر باشد.

تیگو ۵ از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد که قادر به تولید ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۱۸۲ نیوتن‌متر گشتاور است. تیگو ۵ با وزن ۱٫۵ تنی و یک گیربکس CVT در فاصله ۱۲٫۵ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت می‌رسد. سقف سرعت تیگو ۵ لاکچری ۱۷۵کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی برابر ۹ لیتر در هر صد کیلومتر است.

از مزایای این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • طراحی بهتر از رقبای هم‌سطح
  • بازده فنی قابل قبول 
  • بازار خرید و فروش مناسب
  • امکانات کافی نسبت به قیمت

البته در نهایت باید گفت اگر به دنبال بازده فنی مطمئن‌تر و دوام کیفی مورد اعتماد‌تر هستید، بهتر است سراغ تولیدات جک از کرمان موتور بروید. در هر صورت چری تیگو ۵ لاکچری نیز یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای خرید ماشین یک میلیاردی است.

براساس آگهی‌های موجود در سایت دیوار، قیمت چری تیگو ۵ TE صفر در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ حدود ۸۵۰ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش چری تیگو ۵

با ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟

خودروهای صفر کیلومتر در این راهنمای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد به خصوص این بازه قیمتی محدود هستند؛ تنها هایما S7 اتوماتیک توربو پلاس و جک S5 اتوماتیک ۲ لیتری را در این رنج قیمت به‌صورت صفر در بازار داریم. اگر بخواهیم بین هایما و جک یکی را پیشنهاد دهیم، قطعا برنده جک S5 خواهد بود. 

جک S5 اتوماتیک یکی از خودروهای فهرست راهنمای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان

۵. جک S5 اتوماتیک

یکی دیگر از گزینه‌های خرید ماشین تا ۱ میلیارد تومان جک S5 است. جک اس ۵ اتوماتیک از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با سقف توان ۱۷۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نیوتن‌متر بهره می‌برد و گیربکس آن از نوع ۶ سرعته دو کلاچه است.

نتیجه همکاری این دو، شتاب صفر تا صد ۱۱٫۷ ثانیه، سقف سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی ۷٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. از برتری‌های این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات پس از فروش مناسب
  • کیفیت ساخت
  • بازار کارکرده‌های مناسب
  • امکانات رفاهی خوب

تنها عیبی که می‌توان برای جک S5 اتوماتیک نام برد، نداشتن کروز کنترل است. این خودرو از موتور و اجزای فنی خوب و خوش‌ساختی بهره می‌برد و کابین جادار و مناسبی نسبت به رقبای خود دارد. بنابراین گزینه مناسبی است تا بتواند در فهرست راهنمای خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیاد تومان قرار بگیرد.

براساس آگهی‌های موجود در سایت دیوار، قیمت جک S5 اتوماتیک در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ حدود ۸۵۰ میلیون تومان است. 

آگهی‌های خرید و فروش جک S5 اتوماتیک

جدیدترین آگهی‌های خودرو

پژو ۲۰۰۸

۶. پژو ۲۰۰۸

اگر خودروهای بالا برایتان جذاب نبود و همچنان در حال پرسش این سوال هستید که با یک میلیارد تومان چه ماشینی بخرم؟ (یا حتی کمتر!) خب، می‌توانیم پژو ۲۰۰۸ را به شما پیشنهاد کنیم. مزدا ۳ جدید صندوقدار در کنار پژو ۲۰۰۸ از مونتاژی‌های پرطرف‌دار این بازه است، اما پیشنهاد ما برای خرید یک خودروی نو یا کارکرده بی‌دردسر پژو ۲۰۰۸ است.

این خودرو از یک موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر بهره می‌برد. سقف توان موتو آن ۱۶۳ اسب بخار و سقف گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر است. این موتور با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه شده است تا ۲۰۰۸ را در فاصله ۸٫۲ ثانیه از سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت و سقف سرعت ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت برساند. مصرف سوخت این خودرو ۶٫۷ لیتر در هر صد کیلومتر سیکل ترکیبی است.

از مزایای پژو ۲۰۰۸ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تامین قطعات کم‌دردسر
  • کیفیت ساخت خوب
  • بازده فنی مناسب
  • سواری نرم و راحت

البته پژو ۲۰۰۸ از نظر طراحی برای بسیاری خودروی چندان جالبی به‌ نظر نمی‌رسد و طرف‌داران زیادی ندارد، اما از نظر دوام کیفی و فنی می‌توان آن را خودروی مناسبی دانست.

این خودرو سانروف هم ندارد که گویا در ایران برای کاربران بسیار مهم است. بااین‌حال، رقبای هم‌قیمت و مهم‌سطحش مانند رنو کپچر هم فاقد سانروف هستند و سانگ‌یانگ و کولئوس ۲۰۱۵ هم چهره جالبی ندارد. در کنار ۲۰۰۸ البته سانگ‌یانگ هم می‌تواند گزینه خوبی برای خرید ماشین یک میلیاردی باشد، اما امتیاز طراحی آن باز هم کمتر از ۲۰۰۸ خواهد بود. 

براساس آگهی‌های موجود در سایت دیوار، قیمت پژو  ۲۰۰۸  صفر در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ حدود ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. با این حال، نسخه‌های کارکرده این خودرو زیر ۱ میلیارد تومان هستند.

آگهی‌های خرید و فروش پژو ۲۰۰۸

با ۹۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟

خودروهای صفر کیلومتر این بازه دوباره به چینی‌ها اختصاص می‌یابد. در بین خودروهای موجود، چری آریزو ۶ به‌دلیل فروش گسترده‌تر و خدمات پس از فروش مناسب‌تر می‌تواند انتخاب منطقی‌تری باشد. البته S5 جدید نیز پشتوانه کرمان‌موتور را همراه دارد، اما فراموش نکنیم که این خودرو از شهریور ۱۴۰۰ وارد بازار شده است و هنوز از عملکرد و بازده آن اطلاع دقیقی در دست نیست. بنابراین خرید آریزو ۶ با ریسک کمتری همراه است. 

چری آریزو ۶ اکسلنت

۷. چری آریزو ۶ اکسلنت

مورد بعدی در راهنمای خرید ماشین تا ۱ میلیارد تومان، چری آریزو ۶ اکسلنت است. آریزو ۶ از یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ خطی با توان تولید ۱۴۶ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد.

همچنین، آریزو ۶ دارای یک گیربکس اتوماتیک CVT با ۹ سرعت مصنوعی است. این خودرو، با صفر تا صد ۹ ثانیه و سقف سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت، شتاب و سرعت‌گیری قابل‌قبولی را از یک خودروی چینی به نمایش می‌گذارد.

در مورد مزایای آریزو ۶ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکانات رفاهی مناسب
  • طراحی خوب کابین و بدنه
  • فضای بزرگ کابین
  • عملکرد و بازده فنی مناسب
  • مصرف سوخت اقتصادی

آریزو ۶ هنوز در بخش فنربندی نمی‌تواند با رقبای کره‌ای و ژاپنی خود رقابت پایاپایی داشته باشد، اما در جایگاه خود نمره قبولی می‌گیرد. گیربکس آن به مدد بهینه‌سای انجام شده روی آن عملکرد خوبی نسبت به چری آریزو ۵ جدید دارد و با ۹ دنده مصنوعی، نواقص گیربکس CVT را پوشش داده است.

در هر  صورت چری آریزو ۶ در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌های موجود در فهرست ماشین های یک میلیاردی بازار ایران است.

بر اساس آگهی‌های موجود در سایت دیوار، قیمت چری آریزو ۶ اکسلنت صفر در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش چری آریزو ۶ اکسلنت

نیسان جوک پلاتینوم

۸. نیسان جوک پلاتینیوم ۲۰۱۶

اگر همچنان می‌پرسید با یک میلیارد تومان چه ماشینی بخرم؟ خب باید بگوییم که لیست کارکرده‌های ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان را باز هم همان خودروهای قبلی بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیون پر کرده‌ است؛ تنها با کارکرد یا سن و سال کمتر. نسخه‌های معدودی از نیسان جوک تیپ پلاتینیوم و اسکای‌پک تولید ۲۰۱۶ را می‌توان در این بازه قیمتی پیدا کرد.

در این بین می‌توان نیسان جوک را به دلایل متعدد انتخاب خوبی دانست. این خودرو در تمام جهان طرف‌داران زیادی دارد و در ایران هم بسیار محبوب است. بنابراین می‌تواند گزینه آخر ما برای راهنمای خرید خودرو از ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان باشد.

نیسان جوک پلاتینیوم از یک موتور ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری با قدرت ۱۱۷ اسب‌بخار و یک گیربکس CVT-XTRONIC بهره می‌برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این کراس‌اوور سایز کوچک دیفرانسیل جلو ۱۱٫۵ و سقف سرعتش ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این تیپ از جوک، تیپ میانه یا نیمه فول آن محسوب می‌شود.

از مزایای این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت ساخت و دوام فنی بالا
  • بازار کارکرده‌های مناسب
  • ایمنی بالا
  • مصرف سوخت اقتصادی

البته نیسان جوک مشکل جدی با فضای کابین دارد و اصلاً خودروی خانوادگی مناسبی محسوب نمی‌شود؛ ضمن اینکه در این دو تیپ موتور توربو ندارد. اگر به‌دنبال یک سدان کم‌دردسر با فضای کابین بیشتر هستید، می‌توانید سراغ رنو سفران بروید. می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما واردات بسیار محدود آن کمی دردسرساز خواهد شد.

با همه این اوصاف، نیسان جوک کارکرده نیز یکی از بهترین ماشین های زیر ۱ میلیارد تومان در بازار ایران است که طراحی خاصش با آپشن‌های متنوع می‌تواند برای علاقمندانش دلچسب باشد.

براساس آگهی‌های موجود در سایت دیوار، قیمت نیسان جوک پلاتینیوم ۲۰۱۶ صفر در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. با این حال، نسخه کارکرده این خودرو را می‌توان با قیمتی زیر یک میلیارد تومان پیدا کرد.

آگهی‌های خرید و فروش نیسان جوک پلاتینیوم

جدیدترین آگهی‌های خودرو

آخر با یک میلیارد تومان چه ماشینی بخرم؟

آنچه در بالا خواندید فهرستی از بهترین خودروهای موجود در بازه قیمتی ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان بود. بنابراین اگر نمی‌دانستید با ۸۰۰ میلیون تومان یا ۹۰۰ میلیون تومان و حتی یک میلیارد تومان چه ماشین‌هایی می‌توانید بخرید، راهنمای بالا در این موضوع به شما کمک خواهد کرد.

در نهایت باید بگوییم در هر سه بازه قیمتی مطرح‌شده می‌توانید شاهد نسخه‌هایی از هیوندای آزرا یا سانتافه، کیا اپتیما، حتی بنز کلاس C یا E  باشید. اما همه این خودروها معمولاً متعلق به سال‌های ۲۰۱۰ به قبل هستند.

یکی از خودروهای پرطرفدار قدیمی این بازه قیمتی نیسان تیانا تولید سال ۹۲ است. گاهی هم خودروهایی مانند تویوتا کرولا ۲۰۱۵ یا هوندا آکورد ۲۰۱۳ را می‌بینیم که به دلیل داشتن چند لکه رنگ با قیمتی پایین‌تر به‌فروش می‌رسند. اما نباید فراموش کرد که تمامی این خودرو با مشکل جدی تأمین قطعات و خدمات پس از فروش مواجه‌ است و در این شرایط می‌تواند دردسرهای بسیاری برای مالک خود ایجاد کنند و شاید بهتر باشد برای خرید ماشین تا ۱ میلیارد تومان، سراغ خودروهای جدیدتر رفت.

درست است که خودرویی مانند هوندا آکورد از کیفیت و دوام بسیار بالایی بهره می‌برد، اما حادثه خبر نمی‌کند. یک تصادف ناخواسته و شکستن چراغ خودرو می‌تواند شروع دردسری باشد که از آن صحبت کردیم. بنابراین با وجود برتری‌های این خودروها، همچنان خرید نسخه‌های به‌روزتر و جدیدتر و با خدمات بهتر هرچند چینی توصیه می‌شود. این توصیه چندان جذاب و دلپذیر نیست اما متاسفانه در حال حاضر بهترین و منطقی‌ترین راهکار است.

اگر تصور می‌کنید خودروهای موجود در این بازه چندان باب میل‌تان نیستند، شاید بد نباشد که نگاهی هم به مطلب با ۷۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟ بیاندازید. همچنین، اگر توان پرداخت مبلغ بالاتر هم دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب با ۲ میلیارد تومان چه ماشینی بخرم؟ را هم مطالعه کنید.

در آخر امیدواریم که این راهنمای خرید ماشین تا یک میلیارد تومان توانسته باشد اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد. نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ تجربه رانندگی با کدام یک از آن‌ها را داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خودتان را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

6 نظرات
  1. شاهرخ می‌گوید

    چرا همه‌اش چینیه؟

  2. میلاد می‌گوید

    من دنبال یه ماشین خوب زیر ۱ ملیارد تومن هستم ولی با این شرایط فکر میکنم بهتر باشه دست نگه دارم تا ببینم نتیجه انتخابات آمریکا چی میشه

    ممنون بابت پست های خوبتون

    1. سعید بزرگ نیا می‌گوید

      اگه دست نمیداشتی بهر بود:))

    2. امیر می‌گوید

      داداش برو پراید بخر پراید???????

  3. محسن می‌گوید

    ممنونم از راهنمایی خوبتون

  4. هاشم می‌گوید

    هفته پیش به پول ایران ۱۵۰ ملوین دادم یه نیسان جوک گرفتم، تازه ناراضی ام، چه خبره بازار ایران ?

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.