راهنمای خرید خودرو از ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان

با ۷۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟

3

با ۷۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟ اگر بخواهیم راهنمایی درمورد خرید خودرو از ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان در اختیار شما قرار دهیم، می‌توانیم لیستی از خودروهای صفر کیلومتر چینی و کاکرده‌های چینی را به شما تقدیم کنیم.

متاسفانه قیمت خودرو در سال گذشته به قدری نوسان داشته که شاید بتوان گفت پیشنهادهای خرید ماشین تا ۷۰۰ میلیون تومان که در ابتدای سال به شما عرضه کردیم، در پایان سال دیگر کاربردی ندارند و بسیاری از خودروها با یک پله افزایش قیمت به سطح بالاتری رسیده‌اند.

در هر صورت، اکنون قصد داریم راهنمای خرید خودرو تا ۷۰۰ میلیون تومان را که با توجه به آخرین تغییرات قیمتی بازار در پاییز ۱۴۰۰ تنظیم شده است، در اختیار شما قرار دهیم.

فهرست راهنمای خرید خودرو از ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان

با عرض تأسف باید گفت مدتی می‌شود که در بازه قیمتی زیر ۱ میلیارد تومان به‌ندرت می‌توان خودروی وارداتی اروپایی، ژاپنی و کره‌ای را شاهد بود که سن و سال بالایی نداشته باشد و بتوان با اطمینان سراغ خرید آن رفت.

اغلب خودروهای کره‌ای، ژاپنی و اروپایی که در این قیمت شاهد هستیم یا وضعیت سلامت مناسبی ندارند یا سن آنها بالاتر از ۷ یا ۸ سال است؛ البته که باور این حقیقت تلخ کمی سخت است. در هر صورت این شما و این هم راهنمای خرید بهترین ماشین تا ۷۰۰ میلیون تومان.

یکی از فهرست خرید خودرو از ۵۰۰ تا ۷۰۰

 ۱. بسترن B30

با ۶۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟ اگر بخواهیم در راهنمای خرید خودرو از ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون خودروی صفر به شما پیشنهاد دهیم، در میان خودروهای صفر موجود، پیشنهاد ما سدان سایز کوچک و شناخته شده بسترن بی ۳۰ است. این خودرو را بهمن موتور در ایران مونتاژ می‌کند و از سال ۹۶ در ایران حضور دارد.

بسترن B30 در تمام دنیا فقط با یک موتور ارائه می‌شود، چون اصولاً این خودرو با همین یک موتور ساخته می‌شود. این خودرو از یک موتور ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی با توان تولید ۱۰۷ اسب‌بخار و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور و یک جعبه‌دنده‌ ۶ سرعته و اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن عرضه می‌شود. به‌ نظر می‌رسد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بسترن ۱۴ ثانیه‌ و سقف سرعتش نیز ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است.

از مواردی که می‌توان به عنوان مزایای این خودرو بیان نمود عبارت است از:

  • ایمنی قابل قبول نسبت به مونتاژی‌های قابل قبول. (۵ ستاره ایمنی C-NCAP)
  • فضای کابین مناسب نسبت به کلاس
  • کیفیت مونتاژ خوب
  • خدمات پس از فروش و تامین قطعات بی‌دردسر

نسخه‌های صفر کیلومتر و کم‌کارکرد B30 اتوماتیک (تولید شده در سال‌های مختلف) را در حال حاضر می‌توان بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان در بازار خریداری کرد؛ ضمن اینکه باید به عملکرد فنی و امکانات رفاهی بهتر بسترن B30 نسبت به رقبای آن اشاره نمود.

در هر صورت اگر به دنبال خرید ماشین بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان هستید، بسترن B30 پیشنهاد مناسبی برای شما است.

براساس آگهی‌های موجود در دیوار، قیمت بسترن B30 ساخت ۱۴۰۰ در اواخر اسفند‌ ماه ۱۴۰۰ حدود ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

آگهی‌های خرید و فروش بسترن B30

جدیدترین آگهی‌های خودرو

پژو ۲۰۷ هاچ‌بک یکی از خودروهای فهرست خرید خودرو ار ۵۰۰ تا ۷۰۰

۲. پژو ۲۰۷ هاچ‌بک اتوماتیک

اگر به‌دنبال یک هاچ‌بک کم‌دردسر و مطمئن صفر کیلومتر هستید، ما به‌شما پژو ۲۰۷ را پیشنهاد می‌دهیم. ایران خودرو برای این برادر دوقلوی ۲۰۶، از موتور چهار سیلندر ۱٫۶ لیتری معروف TU5 و یک گیربکس ۴ سرعته تیپ‌ترونیک استفاده کرده است. حاصل همکاری این گیربکس با موتور ۱۰۵ اسب بخاری پژو ۲۰۷ اتوماتیک، شتاب صفر تا صد ۱۲٫۵ ثانیه، سقف سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ۷٫۱ لیتر در هر صد کیلومتر است.

از مزایای پژو ۲۰۷ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی ظاهری خوب
  • بازار کارکرده مناسب 
  • بازده فنی قابل قبول 

البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که تولیدات جدید ایران خودرو از کیفیت ساخت چندانی بهره نمی‌برد.

پژو ۲۰۷ هاچ‌بک دنده اتوماتیک در حال حاضر در ۲ نسخه سقف پارانوما و سقف فلزی عرضه می‌شود. اما ما در اهنمای خرید خودرو از ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان به شما نسخه سقف فلزی را پیشنهاد می‌کنیم. از نظر برخی کارشناسان نسخه‌های سقف پانارومای تولید ایران خودرو کیفیت ساخت قابل‌قبولی ندارد.

در بین باقی خودروهای لیست ارائه‌شده راهنمای خرید ماشین تا ۷۰۰ میلیون تومان، فردا ۵۱۱ هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما به‌دلیل سابقه غیرقابل اعتماد نمایندگی و کمپانی مونتاژ کننده آن، ما آن را پیشنهاد نمی‌کنیم.

در هر صورت اگر برایتان سوال شده که با ۶۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟ پژو ۲۰۷ می‌توان بهترین گزینه‌ها برای خرید ماشین تا ۶۰۰ میلیون تومان است.

براساس آگهی‌های موجود در دیوار، قیمت پژو ۲۰۷ هاچ‌بک اتوماتیک در اواخر اسفند‌ ماه ۱۴۰۰ حدود ۵۳۰ میلیون تومان قیمت دارد. نسخه پانوراما این خودرو نیز در حدود ۵۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

آگهی‌های خرید و فروش پژو ۲۰۷ هاچ‌بک اتوماتیک

لیفان ۸۲۰ یکی از خودروهای فهرست خرید خودرو ار ۵۰۰ تا ۷۰۰

۳. لیفان ۸۲۰

لیفان ۸۲۰ یکی دیگر از خودروهای موجود در راهنمای خرید ماشین تا ۷۰۰ میلیون تومان است. لیفان ۸۲۰ را اولین با در سال ۹۵ راهی ایران کرد. این خودرو در ایران با یک موتور ۲٫۴ لیتری عرضه شده است که قادر به تولید ۱۵۸ اسب بخار و ۲۲۱ نیوتن‌متر گشتاور است. این موتور که از کمری VX40 به عاریت گرفته شده، با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۰٫۵ ثانیه، سقف سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوختش در سیکل ترکیبی ۸٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

لیفان ۸۲۰ پنج ستاره ایمنی C-NCAP را کسب کرده است. به‌طور کلی در مورد لیفان ۸۲۰، پیشنهاد ما به‌دلایل زیر مطرح شده است:

  • موتور مشترک با کمری XV40
  • کابین و صندوق بار بزرگ
  • طراحی قابل قبول و به‌روز
  • امکانات خوب نسبت به رقبای چینی هم‌رده

لیفان ۸۲۰ را کرمان موتور در ایران عرضه کرده است. شاید مهم‌ترین ایراد آن را باید ناشناخته‌بودن و در نتیجه بازار کم‌رونق دانست، بااین‌حال بازده فنی قابل‌قبولی دارد؛ هرچند گاهی ناهماهنگی‌هایی بین گیربکس و موتور را شاهد هستیم. 

در هر صورت لیفان ۸۲۰ یکی دیگر از گزینه‌های خرید ماشین تا ۷۰۰ میلیون تومان است که می‌تواند پاسخ مناسبی به سوال شما یعنی با ۷۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ باشد.

براساس آگهی‌های موجود در دیوار، قیمت لیفان ۸۲۰ کارکرده در اواخر اسفند‌ ماه ۱۴۰۰ حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان بسته به کارکرد خودرو قیمت دارد.

آگهی‌های خرید و فروش لیفان ۸۲۰

جک S3 یکی از خودروهای فهرست خرید خودرو ار ۵۰۰ تا ۷۰۰

۴. جک S3 اتوماتیک

پیشنهاد بعدی ما برای خرید بهترین ماشین تا ۷۰۰ میلیون تومان، جک S3 اتوماتیک محصول دیگر کرمان موتور بود. چند سالی می‌شود که محصولات جک به اعتبار و قدمت کرمان‌موتور در ایران به محبوبیت خوبی دست یافته‌ است. جک S3 هم از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای چینی بازار است.

این خودرو از یک موتور ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر بهره می‌برد که قدرتی معادل ۱۰۷ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۵۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این قدرت و گشتاور به وسیله جعبه دنده CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۰٫۸ ثانیه، سقف سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوختش ۷٫۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی است.

سانروف، چراغ روز، سنسور دنده‌عقب، ۲ کیسه هوا، آینه‌های برقی با گرم‌کن، ۶ بلندگو و تهویه اتوماتیک از جمله امکانات و تجهیزات این خودرو است.

از مزایای این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت ساخت بهتر از رقبا
  • طراحی به‌نسبت خوب
  • امکانات مناسب نسبت به خودروهای هم‌سطح
  • تعلیق نرم
  • بازار کارکرده خوب
  • خدمات پس از فروش مناسب

S3 در هماهنگی گیربکس و موتور، برخلاف بسیاری چینی‌های دیگر مشکل خاصی ندارد. اما کابین آن نسبت به یک کراس‌اوور شهری کوچک است.

در این بازه قیمتی برای خرید بهترین ماشین تا ۶۰۰ میلیون یا تا ۷۰۰ میلیون تومان، نسخه‌های کارکرده چینی متعددی را هم شاهد هستیم. از نظر ما در بین این محصولات، اگر یک کراس‌اوور شهری مطمئن می‌خواهید، جک S3 اتوماتیک را درنظر بگیرید.

دقت داشته باشید هر دو پیشنهاد بر اساس سن و سال خودروها، خدمات پس از فروشی که کمپانی مونتاژ کننده ارائه می‌کند و مقایسه عملکرد مشخصات و عملکرد فنی خودروها ارائه شده‌ است.

تا این بخش از مطلب، به نظر توانسته باشیم که پاسخ‌های مناسب به پرسش با ۶۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم داده باشیم.

براساس آگهی‌های موجود در دیوار، قیمت جک S3 اتوماتیک صفر در اواخر اسفند‌ ماه ۱۴۰۰ حدود ۶۱۵ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش جک S3

جدیدترین آگهی‌های خودرو

با ۷۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟

برای خرید بهترین ماشین از ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان هم شرایط با آنچه در بالا دیدیم تفاوت آشکاری ندارد. خودروهای صفر کیلومتر موجود در این بازه، به چینی‌های محبوب و پرفروش تعلق می‌گیرد. اما بهترین صفر کیلومتر در بین این خودروها کدام است؟ 

لیفان X70 یکی از خودروهای فهرست خرید خودرو ار ۵۰۰ تا ۷۰۰

۵. لیفان X70

در ادامه راهنمای خرید خودرو تا ۷۰۰ میلیون تومان، اگر علاقه به داشتن یک کراس‌اوور شهری خوب و کارآمد در رنج ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون هستید و می‌خواهید خودروی صفر کیلومتر بخرید، لیفان X70 می‌توان انتخاب خوبی باشد.

این خودرو که ورودی ۹۹ به ایران است، زیرمجموعه کرمان موتور یعنی خودروسازان بم آن را در ایران مونتاژ می‌کند. بنابراین می‌توان به دریافت خدمات پس از فروش خوب نسبت به آن امیدوار بود.

لیفان X70 با یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر و جعبه دنده CVT عرضه می‌شود. سقف توان موتور آن ۱۴۰ اسب بخار و سقف گشتاورش ۱۷۸ نیوتن‌متر است. در این کراس‌اور ۱۴۱۵ کیلوگرمی شاهد شتاب صفر تا صد ۱۴٫۱ ثاینه‌ای، سقف سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ۸٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی هستیم.

از مزایای لیفان X70 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی خوب و عضلانی
  • کابین و صندوق بار جادار و فضای کافی در هر دو ردیف
  • مصرف سوخت مناسب
  • امکانات رفاهی نسبتا خوب

لیفان در بخش فنی، موتور چندان قوی‌ای ندارد که البته در مورد همه هم‌وطنانش شاهد این معضل هستیم. ضمن اینکه متریال به‌کاررفته در اتاق خودرو چنگی به‌ دل نمی‌زند، اما نباید فراموش کرد که هم‌رده‌های آن از نظر کلاس و مشخصات قیمت بیشتری دارند. 

براساس آگهی‌های موجود در دیوار، قیمت لیفان X70 صفر در اواخر اسفند‌ ماه ۱۴۰۰ حدود ۶۸۰ میلیون تومان است.

آگهی‌های خرید و فروش لیفان X70

هایما S5

۶. هایما S5

اگر خودروهای بالا نتوانست به سوال با ۶۰۰ ۷۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم باشد، شاید این خودرو بتوان نظرتان را جلب کند. در بین خودروهای کارکرده بازار شاید باید هایما S5 را بهترین انتخاب دانست. موتور ۱٫۵ لیتری مونتاژی این محصول مونتاژی ایران خودرو قادر به تولید ۱۶۱ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۲۳ نیوتن‌متر است.

گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو قابلیت تعویض دنده دستی به‌صورت تیپ ترونیک را در اختیار راننده قرار می‌دهد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۹ ثانیه، سقف سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوختش برابر با ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

از دلایل اصلی این پیشنهاد در راهنمای خرید خودرو از ۵۰۰ تا ۷۰۰ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بازده فنی بهتر از رقبا
  • کابین بزرگ و جادار
  • عملکرد به‌نسبت خوب گیربکس
  • امکانات قابل قبول
  • سواری نرم

هایما S5 را ایران خودرو از سال ۹۷ وارد ایران کرد. بنابراین درخصوص تأمین قطعات و خدمات پس از فروش نگرانی خاصی درمورد آن احساس نمی‌شود. همین امر هم می‌تواند تضمین‌کننده بازار فروش آن باشد.

به هر ترتیب، هایما اس ۵ یکی دیگر از گزینه‌های خرید بهترین ماشین با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان در بازار کشورمان است و می‌تواند جواب مناسبی برای سوال با ۷۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ باشد.

براساس آگهی‌های موجود در دیوار، قیمت هایما S5 صفر در اواخر اسفند‌ ماه ۱۴۰۰ حدود ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

آگهی‌های خرید و فروش هایما s5

مزدا ۳ نیو

۷. مزدا ۳ نیو (سال ۹۰)

در مورد خودروهای سدان موجود در راهنمای خرید خودرو از ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان، وفور آگهی‌های فروش مزدا ۳ جدید نشان از بازار موفق آن دارد. مزدا ۳ جدید در واقع از نظر کیفیت ساخت و عملکرد فنی خوب است، اما نباید فراموش کرد این خودرو اکنون ۱۰ سال عمر دارد و احتمالاً هزینه نگهداری قابل‌توجهی به خود اختصاص می‌دهد.

این خودرو موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی و جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک عرضه شده است. قدرت موتور آن ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاورش ۱۸۷ نیوتن‌متر است. سقف سرعت مزدا ۳ تیپ ۴ فراتر از ۲۰۴ کیلومتر بر ساعت نمی‌رود و شتاب صفر تا صد آن نیز ۹٫۲ ثانیه است. مزدا ۳ تیپ ۴ در سیکل ترکیبی ۷٫۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بنزین نیاز دارد.

درنهایت برای پاسخ به پرسش با ۷۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم باید گفت پیشنهاد ما در این رنج قیمتی به‌ دلایل زیر به مزدا ۳ نیو تعلق می‌گیرد:

  • عملکرد فنی خوب
  • امکانات رفاهی قابل‌قبول
  • کیفیت ساخت مناسب
  • تأمین قطعات بی‌دردسر

البته نباید فراموش کرد که قیمت قطعات و تعمیرات مزدا ۳ بسیار زیاد است. درنتیجه هنگام انتخاب دقت زیادی را در مورد سلامت کامل خودرو به‌خرج دهید. مزدا ۳ نیو نیز یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای سوال با ۷۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟ است و آخرین گزینه پیشنهادی ما برای فهرست راهنمای خرید خودرو تا ۷۰۰ میلیون تومان.

براساس آگهی‌های موجود در دیوار، قیمت مزدا ۳ نیو در اواخر اسفند‌ ماه ۱۴۰۰ حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

آگهی‌های خرید و فروش مزدا ۳ نیو

جدیدترین آگهی‌های خودرو

آخر با ۷۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟

لیستی که ارائه کردیم در حقیقت دربرگیرنده خودروهایی است که در بازه قیمتی ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان به تاریخ اواخر اسفندماه ۱۴۰۰ ارزش خرید دارند. هرچند این فهرست‌های خرید ممکن است با افزایش قیمت‌ها در کوتاه مدت دست‌خوش تغییر شوند. بنابراین تمام تلاش ما این است که بتوانیم این راهنماهای خرید را در کوتاه‌ترین زمان به‌روزرسانی کنیم.

در لیست کارکرده‌های اروپایی و ژاپنی با قیمت ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون شاهد نسخه‌های قدیمی هیوندای آزرا، نیسان ماکسیما، تویوتا کرولا، کیا اپتیما، هیوندای توسان، هیوندای سانتافه و کیا اسپورتیج هستیم. اما هیچ‌یک از این خودرو‌ها تولید ۲۰۱۰ به بعد نیستند. همین قدمت و عمر طولانی باعث می‌شود که از نظر کارشناسی نتوانیم آن‌ها را برای خرید انتخاب‌های درستی قلمداد کنیم؛ چراکه این خودروها در حال حاضر هزینه نگهداری بسیار زیادی دارند و دردسر تعمیرات و تأمین قطعاتشان کم نیست. 

اگر تصور می‌کنید که در این بازه قیمت نمی‌توانید خودروی مورد نظرتان را پیدا کنید، شاید بد نباشد که به خودروهای بازه قیمتی پایین‌تر هم نگاهی بیندازید. ما در راهنمای خرید خودرو از ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان ماشین‌هایی که هم‌اکنون در این بازه قابل خرید است را فهرست کرده‌ایم.

همچنین، اگر محدودیتی برای بودجه ندارید و بدتان نمی‌آید با پرداخت مبالغ بالاتر خودرویی با امکانات بیشتر سوار شوید، شاید بد نباشد که راهنمای خرید خودروهای ۷۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان را هم مطالعه کنید. شما می‌توانید نمونه‌های مختلف این خودروها را در سایت دیوار جست‌وجو کنید و با مقایسه اولویت‌های خود اقدام به خرید یکی از آنها کنید.

در نهایت امیدواریم که این با ۷۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ توانسته باشد گزینه‌های خوبی برای خرید ماشین را به شما معرفی کنید. نظر شما درباره این خودروها چیست؟ آیا خودروهای نام‌برده در این فهرست از ارزش خرید بالایی برخوردارند؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با ما در میان بگذارید.

3 نظرات
  1. جهانی می‌گوید

    سلام.خدا رپ شکر ظاهرا بجز خودرو ایرانی و چینی مورد دیگه ای رو به رسمیت نمی شناسید که اسم بیارید من ترجیح میدم ماشین ده سال کارکرده کره ای یا فرانسوی بخرم و این اشغال ها رو نخرم.راجع به اونا لطفا نظر بدید

  2. جهانی می‌گوید

    خدا رو شکر….

  3. محمود می‌گوید

    سلام ، تو رو خدا این چینی ها رو نخرید ، ماشین فقط کره ای و ژاپنی .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.