فروش نقدی امپاور؛ کشنده‌ای مدرن و به‌روز از بهمن دیزل

0

کشنده امپاور از جمله قوی‌ترین و به‌روزترین کشنده‌های تولید داخل است. این محصول توسط بهمن دیزل از شرکت‌های زیر مجموعه گروه بهمن تولید می‌شود. شرایط فروش نقدی امپاور به همراه شرایط لیزینگ و مشخصات این خودرو را در ادامه بخوانید.

چندی پیش مدیرعامل بهمن دیزل اعلام کرد که این کشنده موفق شده تا مجوز لازم برای حمل کالاهای خطرناک را کسب کند. بنابراین اکنون این کشنده مجوز سازمان استاندارد و پلیس راهور برای حمل کالاهای خطرناک را نیز بدست آورده است.

این کشنده همچنین مجوز جابجایی بار در کشورهایی اروپایی و عبور از مرحله بین المللی را نیز دارد؛ بنابراین این کشنده توانایی جابجایی بار در مرزهای قاره اروپا را هم دارد.

بهمن به تازگی از طرح لیزینگ امپاور خبر داده است که جزئیات آن در ادامه آمده است:

آخرین قیمت امپاور چقدر است؟

آخرین طرح فروش رسمی کشنده امپاور در هفته چهارم مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

قیمت فروش نقدی امپاور ۳۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعلام شد که این قیمت شامل مجموع هزینه هوشمندسازی کارت خودرو، پست و خدمات، شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات و عوارض شماره‌گذاری بود.

بهمن دیزل متعهد شده بود این محصول را با همین قیمت تا هفته دوم آذر تحویل خریداران دهد. باید توجه کنیم که این قیمت مربوط به نرخ تعیین‌شده از سوی کارخانه بوده و در سایت‌های خرید و فروش خودروها این محصول با قیمت بیشتری معامله می‌گردد.

روش‌های فروش نقدی امپاور

امپاور در بازارهای رسمی و غیررسمی به خوبی خرید و فروش می‌شوند. محصولی جذاب است و مشتریان بالقوه زیادی دارد. بازار همچنان به این کشنده اقبال نشان می‌دهد.

بهمن دیزل، سازنده این کشنده در طرح‌های نقدی و بورسی امپاور را به فروش می‌رساند. این شرکت در مهرماه هر دو روش فروش بورسی و نقدی را اجرا کرد.

در معاملات بورسی امپاور، این کشنده با میانگین قیمتی ۳ میلیارد و ۲۰۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان (بدون محاسبه ارزش افزوده و هزینه‌های جانبی معامله خودرو) به فروش رفت. آخرین طرح فروش بورسی امپاور در ۲۰ مهر بوده است.

کامیون امپاور

امپاور طرح فروش لیزینگ یا اقساطی دارد؟

همواره فروش اقساطی و لیزینگ برای مشتریان که پول نقد ندارند جذابیت دارد. پیش از نوسانات قیمت خودرو و مشکلات ناشی از کمبود نقدینگی در صنعت خودرو، بسیاری از خودروسازان محصولات‌شان را با طرح‌های نقدی و بورسی به فروش می‌رساندند. گروه بهمن به تازگی طرح شرایط فروش نقدی امپاور و لیزنیگ آن را اعلام کرده است.این طرح در دو قالب ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه ارائه شده است.

  • در طرح اقساطی ۲۴ ماهه، خریدار بایستی مبلغ دو میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و هزینه بیمه بدنه سال اول واریز کند و مبلغ اقساط و هزینه بیمه بدنه سال‌های آتی جمعا مبلغ ۵۸۵ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال اعلام شده است.
  • در روش اقساطی ۳۶ ماهه خریدار بایستی مبلغ دو میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و هزینه بیمه بدنه سال اول واریز کند و مبلغ اقساط و هزینه بیمه بدنه سال‌های آتی جمعا مبلغ ۴۶۲ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال اعلام شده است.

آنطور که بهمن لیزینگ، از شرکت‌های زیرمجموعه بهمن اعلام کرده است، برای استفاده از این طرح خریدار بایستی دو ضامن معتبر کمتر از ۵۵ سال معرفی کند.

مشخصات فنی امپاور چیست؟

  • مجهز به موتور ۶ سیلندر خطی ۱۱۸۰۰ سی سی تزریق مستقیم
  • توربو شارژ و اینتر کولر با استاندارد آلایندگی یورو ۵ (EEV)
  • سیستم گیربکس اتوماتیک با امکان تعویض دستی دنده به همراه ریتاردر
  • سیستم تعلیق جلو
  • فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب بادی
  • ۴ کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک فنر و استابلایزر
  • کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان
  • دو تخت خواب
  • یخچال
  • سانروف برقی
  • کروز کنترل
  • سیستم تهویه مطبوع
  • تاخو گراف
  • رینگ فولادی (۹*۲۲.۵)

در خصوص سیستم ترمز این کشنده می‌توان به ترمزهای دیسکی، پنوماتیکی، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند(AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی(ESC) و… اشاره کرد. ترمز اضطراری هوشمند و همینطور سیستم هشدار انحراف از مسیر جزو ویژگی‌های متمایز این کشنده است.

کشنده مدرن و پرقدرت امپاور مطابق با تاییدیه وزارت صمت، استاندارد حمل کالاهای خطرناک را به‌دست آورده است.

مهمترین رقیب امپاور در بازار ایران چیست؟

از نظر فنی فوتون H۵ از محصولات ایران‌خودرو نزدیک‌ترین کشنده موجود در بازار به امپاور تولید بهمن دیزل است. این دو کشنده از نظر گیربکس، شاسی و موتور و کابین کاملا مشابه یکدیگرند.

اما این دو کشنده تفاوت‌هایی را هم با یکدیگر دارند. با اینکه هر دو از یک موتور هم بلوک بهره می‌برند اما موتور امپاور استاندارد آلایندگی یورو پنج را دارد و با تغییرات سیستمی و سوخت رسانی می‌تواند ۴۹۰ اسب بخار قدرت را تولید کند. از نظر میزان آلایندگی، موتور فوتون استاندارد آلایندگی یورو چهار را دارد و نهایتا ۴۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

گیربکس هر دو کامیون از نوع ZF پنج زمانه است. تعلیق هر دو کامیون چهار بالن و در بخش دیفرانسیل نیز مجهز به چهار بالن هستند. محور جلو در هر دو سیستم تعلیق با فنر را دارد.

آگهی‌های خرید و فروش خودرو

***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.